Rašyk
Eilės (78094)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 16 (4)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Žvaigždės tamsoje

I dalis

Per stiklinį lango stiklą į kambarį prasiskverbė saulės spinduliai. Jie apšvietė dvigulę lovą, kurioje dar miegojo Mindaugas, šalia stovintį stalelį. Po to nepasibeldę įėjo pro praviras kambario duris į prieškambarį ir sustojo, nedrąsiai žvelgdami į virtuvėje pusryčius gaminančią Mindaugo žmoną.
Karšti saulės spinduliai švelniai kuteno Mindaugo veidą. Jis lėtai pramerkė akis ir jas nukreipė į ant sienos kabantį laikrodį. Buvo jau devinta valanda. Šeštadienio rytas. Tokiu metu Mindaugas jau būdavo operatyviniame pasitarime policijos nuovados komisaro inspektoriaus kabinete. Užtarnautas poilsis leido ilgėliau pasilepinti lovoje, laikinai užmiršti darbinius rūpesčius. Mindaugas pamažu atsikėlė, apsimovė sportines kelnes ir, lydimas saulės spindulių, nuėjo į vonią nuplauti miego pėdsakus.
Vilma žvilgtelėjo vyrui įkandin ir paklausė:
` - Tu šiandien eisi į darbą?
- Ne... – iš vonios atsiliepė Mindaugas, vandeniu gaivindamas savo veidą.
- Šiandien lauke oras gražus, tai gal nueikim į Valakampių pliažą, – pasiūlė Vilma. –
Valandą pasidegintume, kol oras dar labiau neįkaito.
Mindaugas išėjo iš vonios ir įdėmiai pažiūrėjo į savo žmoną. Vilma buvo apsirengusi vasariniais lininiais šviesiai pilkos spalvos marškiniais ir šortais. Neuždengtos kūno dalys išdavikiškai ilgėjosi karštų vasaros spindulių.
- Su tavimi aš eisiu nors į pasaulio kraštą, - švelniai apkabindamas žmoną pajuokavo Mindaugas.
- Pasaulio kraštas toli, mes ten neisim, - žvilgtelėjusi vyrui į akis tarė Vilma. –
Tu pavalgyk pusryčius, o aš paimsiu antklodę. Mindaugo raginti nereikėjo. Masinančiai viliojo „Jacobs“ kavos puodelis.
Mindaugas baigė valgyti žmonos suteptą sumuštinį, kai skardžiai nuskambėjo durų skambutis. Vilma, laikydama rankose antklodę, išėjo iš kambario ir klausiamu žvilgsniu pažiūrėjo į savo vyrą.
- Aš nežinau... – gūžtelėjo pečiais Mindaugas. Jis priėjo prie durų ir jas atidarė. Už durų stovėjo nepažįstama apie penkiasdešimties metų moteris..
- Įgaliotini, - pasisveikinusi prabilo moteris, - mūsų kaimynė jau kelias dienas neišeina iš
Kambario, bijau, kad gal nelaimė atsitiko.
Mindaugas nenustebo išgirdęs tokį pranešimą. Jis labiau apstulbo dėl nepažįstamos moters vizito į jo namus. Mindaugo namų adresą žinojo tik jo kolegos bei artimieji.
Mindaugas paklausė nekviestos viešnios jos kaimynės adreso ir, pažadėjęs netrukus ateiti, uždarė duris. Jis kaltai pažiūrėjo į žmoną.
- Ką su tavimi padaryti? – Vilma buvo nusivylusi. – Eisiu į paplūdimį tik su vaikais...
Mindaugas apie gautą pranešimą telefonu informavo nuovados budėtoją ir nuėjo į kambarį
rengtis.

***
2009-09-15 09:16
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 4 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2009-09-16 12:01
pilkė
stiklinį lango stiklą - primityviu katės protu mąstant, jei stiklas, tai ir stiklinis.  Spinduliai - įėjo? Geriau įslinktų, įsprūstų, įčiuožtų... kojų juk neturi... Poilsis leido? Chm. Žodžiu, reikia redakcinių pataisymų :) Kam ta "jacobs" įkišta? Gali būti tiesiog - kavos, arba juodos kavos, arba su pienu. Reklama? :))

Apie siužetą iš šitos dalies sunku kažką spręsti. 
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-09-15 09:29
Aurimaz
O ko tiek mažai? Nepadoru dėti po pusę skyriaus. O po du skyrius - akiplėšiška. Bet geriau jau akiplėšiškai, nei nepadoriai :)
Pabaigėte nepakabinęs skaitytojo ant kabliuko...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-09-15 09:26
ledii
Iki skausmo pažįstama situacija :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą