Rašyk
Eilės (78170)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2715)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 16 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Vandenynas, neturintis pradžios nei pabaigos ir žmogus, grimztantis gilyn. Vis gilyn.  Kaip tas akmuo – iki dugno. Rankom išskėstom, akim atmerktom, be vilties. Bet dugno nėra ir niekados nebus. Saulė viršuje – tik šešėlis, tolimas it aidas, sparčiai nykstantis, bet vis dar dėmesio centre tarsi vienintelis išsigelbėjimas. Žmogus spardosi, bet tebeskęsta, nes nieks neišmokino plaukti, o ir jokio šapelio nėra įsitvert. Per toli... per gilu...
Anapus kažkas kvėpuoja, tiesia pirštus į erdvę, betrūksta tik mosto, kad krantas būtų pasiektas, bet dar toli, per toli...
Dusulys, skendimas kiaurą parą tik gilyn, kaip tas akmuo, kol nuguls į smėlį. Bet žmogus nepasiduos, ne, negalima dabar, kai kažkas kvėpuoja, nes jo laukia krantas anapus ir saulė.
Kažkas atsibunda, bet vandens nėra, o ir niekad nebuvo, tik tas žmogus vandenyne dar skęsta, iki dugno. Kovoja, bet skęsta, rankom išskėstom, akim atmerktom, vis gilyn.
Dusulys, skendimas visą dieną, bet žmogus nepasiduos, tik ne dabar, kai kažkas gali kvėpuoti, nes tai tebuvo sapnas, nes jo laukia krantas anapus ir saulė.
Vandenynas, neturintis pradžios nei pabaigos ir žmogus, kurio nebėra šiapus pasaulio, nes jam dar liko mostas, kol pirštų galiukais palies vandens paviršių, dar vienas – kol atsibus.
2009-09-11 12:32
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 4 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2009-09-15 21:29
Varinė Lapė
Labai mažai pasakote skaitytojui. Praktiškai nieko, užgriebiat mintį, bet ją pasroviui ir paleidžiat. Vyniokit iki galo, konkretizuokit, pinkit motyvą, siužetą, fragmentą. Gal tai ir dabar bandyta, bet aš matau tik filosofinį paplepenimą, žiūrint į vieną tašką...

Atsiprašau, jei aš kiek įžūliai.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-09-12 21:02
Dominykas Markevicius
oho... man labai patiko, kazkaip paslaptingai grazu...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-09-12 19:48
Heis
Man pritrūko tikslesnės minties.. bet paskutinis sakinys labai gražus :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-09-12 07:24
švo
Vandenynas, neturintis nei pradžios, nei pabaigos, yra vadinamas vandens planeta.
Plėtojama idėja.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-09-11 13:56
Gucė
niekšas NIEKS, nes "...nieks neišmokino plaukti"

kol KAŽKAS miegojo, visą vandenį blogiečiai išlaistė, turbūt niekšas NIEKS bus nagus prikišęs "...Kažkas atsibunda, bet vandens nėra..."
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą