Rašyk
Eilės (78159)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 1 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Blogas komentaras Rodyti?
2009-09-07 13:30
Exmortis
Jo brolį padariau filosofišką, nes daug žmonių iš savo rato žinau, kad taip kalba, nes mes kalbam kitokią kalba nei kiti - filosofijos, čia jau tik filosofijos fakulteto dekanui mūs suprast:D -> jei ten tavo herojaus "filosofija" tai aš esu fikusas pas draugą į kurį pastoviai myža jo katinas :D

Beje pamiršau paminėti, kad tai senų laikų diologas, ne dabartinių, nes dabartinė kalba pernelyg tiesmukiška, banali, ir primityvi, dabartinis sakinys skamba be grakštumo ir elegancijos, žmonės šneka kuo papraščiau ir trumpiau. -> o tavo tekste buvo tokia "elegancija"? Patarimas autorei - atsargiai su žodžiais - nemoki pati taip kurti tai patylėk. Aš irgi nemoku, todėl nepaistau iš tuščio į kiaurą ką bandžiau savo herojams suteikti.


nesimoko gerų manierų, etiketo, Kultūros, filosofijos pagrindų, estetikos. Pasiilgau tikrųjų snobų...  -> va tokie, mliat, snobai ir nužudė Jeseniną ar "Afišos" lyderį Takarevičių - Lietų. O progresyvus jauni žmonės buvo. Pavydus snobizmas ir talento nepripažinimas sunaikino genijus.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-09-07 13:28
Ferrfrost
Žmonės filosofiją, etiką skaitykite, o ne papuliares dabartines knygas, nes juose vien tik intrigos. Tas kas nesuprato kas čia parašyta matosi, kad gyvenime niekada neskaitė nei vienos knygos, (senovinės) iš pamokančiųjų knygų serijos, gal linką numest savo dienoraštį apie tas knygas?:)
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2009-09-07 13:24
Exmortis
Po daugel metų susitiko du broliai: vienas turėjo mylinčią žmoną ir du sūnus, o kitas buvo palaidojęs trečią žmoną. Ši istorija apie egoistą ir tris jo žmonų likimus. -> jau pirma pastraipa nežada nieko gero. Mesti lauk ją reiktų

Gramatinės klaidos kaip visada.....

„NIEKO GERO PASAKYTI NEGALIU, O BLOGO KALBĖTI NENORIU“. -> kam tas caps lock'as? ir taip matyti kad tarkim svarbi mintis


- Po to, kai dvylika metų rašiau romaną dviejų tūkstančių penkiasdešimt lapų, jį leidėjai atmetė, kaip nevykusią grafomaniją. Mano viso gyvenimo knygą!!! -> pradėjau juoktis. Mmmm taip, tekstas atspindi rašytoją, ta prasme grafomanija grafomanijoje.



- Prieš Vitalijos meilę tu užtrenkei duris, o aš užtrenkiu duris prieš tavo egoizmą.
- Lik sveikas!
- Aleksandrai!!! -> nuo epilogo vos nenusiritau nuo kėdės, rimtai, nebedaryk šitaip - dabar bibliotekininkė mane laikys debilu, nes geras penkias minutes isteriškai žvengiau iš epilogo :D kokia pompastika, koks pamokslas, moralas, oooochhhh kone Valančiaus teisuoliškas orgazmas :D


O jeigu rimtai - tekstas sausas. Sausas ir tuščias. Visiškai jokio jausmo nesukelia. Nei pasitenkinimo, nei kažkokio ypatingo susidomėjimo. Teksto viduryje paprasčiausiai atsibodo visiškai neįdomiai rutuliojama istorija, kurios pabaiga buvo labai labai aiški. Intriga? Nulis. Stilistika? Sausas žemės plotas per Nojaus tvaną. Tai toks tekstas, kurį perskaityti galima vieną kartą, nes daugiau į rankas nebepaimsi. Nuobodu, vietomis banalu, perspaustas dramatizmas, o galų gale visai apgailėtinas finalas.

Nulio šiame websaite nėra. O gaila.

Kuolas

Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2009-09-07 13:23
Ferrfrost
Beje pamiršau paminėti, kad tai senų laikų diologas, ne dabartinių, nes dabartinė kalba pernelyg tiesmukiška, banali, ir primityvi, dabartinis sakinys skamba be grakštumo ir elegancijos, žmonės šneka kuo papraščiau ir trumpiau.Kad ir perskaičius kokią Nyčės knygą galima rasti tam tikrų sakynių su atm tikrą raiška, kurios dabar net nėra kur ieškot, o tokie rašymai, kai Bridžitos Džons dienoraštis, Seksas ir Miestas - koks tai menas, tai tik kičas. Štai kodėl nekenčiu Holivudo Štampovkių, nes ten temoko moterys but paleistuvėm, o vyrus kažkokiais primatais, atrodo, kaip atsilikusiu žmonių kinas. Kas prisimena kaip kalbėjo žmonės Viktorijos laikų epochoje, kai buvo damos ir džentelmenai, o dabar daugumoj savęs negerbiančios moterys ir tunijacai vietoj vyrų, nes nieks neskaito knygų, nesimoko gerų manierų, etiketo, Kultūros, filosofijos pagrindų, estetikos. Pasiilgau tikrųjų snobų...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-09-07 13:09
Ferrfrost
Už tai, kad jie nebūvo artimi, nes egoistas stumė ji iš savo gyvenimo. Pvz.mano mama ir jos sesuo dvynės, o bendravimas lygiai toks pats, giminystės ryšiai ne visada artumą suteikia, o egoistas taip šneka, nes jam rūpi ti jo knyga. Jo brolį padariau filosofišką, nes daug žmonių iš savo rato žinau, kad taip kalba, nes mes kalbam kitokią kalba nei kiti - filosofijos, čia jau tik filosofijos fakulteto dekanui mūs suprast:D
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-09-07 13:01
pilkė
:)) Pagrindinis personažas visai vykusiai charakterizuotas, jo gyvenimas kelia savotišką piktdžiugą: taip jam ir reikia, bjaurybei egoistui. :))
Visgi nemanau, kad šitai istorijai pasirinkta tinkama forma. Tokį dialogą sunku įsivaizduoti tikrovėje. Pirmiausia - dėl raiškos, sakiniai daugelyje vietų pernelyg "knygiški". Na, bet tai - dar dar... Antra - dėl logikos. Čia jau niekaip neina išsisukti: kodėl savo broliui dvyniui veikėjas turėtų pasakoti savo  istorijas su žmonomis ir pan.? Juk jeigu jau jie dvyniai, ir, kaip matyti iš dialogo, yra gana artimi, tai brolis turėtų visa tai žinoti puikiai. Todėl siūlyčiau visgi šitai istorijai arba pasirinkti kitą formą, arba dialogą stipriai pakoreguoti. Galima, aišku, būtų pateikti ir dienoraštine forma, paminint brolio atvykimą, kokį tai buvusį pokalbį ir jo išėjimą... Pabaiga - gerai išrišta, man patiko.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
1 2
[iš viso: 26]
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą