Rašyk
Eilės (78142)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 12 (2)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Laba diena, susirinkusieji. Didelė garbė pristatyti mūsų idėją žmonėms, kurie, esu tikras, supras ir įvertins, šios galimybės perspektyvą ir atvirkščiai.

Mūsų įmonė nuo pat įsikūrimo pradžios yra, tam tikra prasme, flagmanas. Ką tuo norime pasakyti? Pirmiausia, tai, kad visad pirmavome ir pirmaujame savo srityje. Jei kas nors pagalvoja apie pramogas, linksmybes, nuotykį, pirmas žodis, šaunantis jiems į galvą yra „Sharky\'s“. Ir tai nebestebina - dėka veržlumo, jaunatviškumo ir  energijos, kuria disponuoja šios kompanijos darbuotojai. Tačiau su didele jėga ateina ir didelė atsakomybė. Atsakomybė visuomenei, šaliai, kurią visi gerbiame, ir dėl kurios aukojamės. Mūsų įmonė seniai išlipo iš privataus verslo rėmų - „Sharky\'s“ tapo aktyvia visuomeninio gyvenimo dalyve. Nuolatinis labdaros akcijų organizavimas, pilietinės veiklos ir bendruomenių dialogų skatinimas. Aktyvi socialinė politika ir ženklios pastangos kurti saugią ir lygiateisišką visuomenę, kuriuos dalis esame. Visa tai - neatskiriama mūsų veiklos dalis. „Sharky\'s“ visada demonstravo ne tik veržlų verslumą, bet ir vertybių skalę, paremta krikščioniškąja tradicija. Taigi mes visada priekyje savęs nešame vėliavą, kuri skelbia atsakingos, pilietiškos, valstybiškos įmonės triumfą. „Sharky\'s“ - visų žmonių įmonės flagmanas.

Kaip sakyta, toks statusas įpareigoja. Įpareigoja ne tik nenustoti savo visuomeniško vaidmens, tačiau ir plėsti jį. Galbūt mes jau pajėgūs padėti, ne tiek gimtosios šalies piliečiams, bet ir tiems kurie esti toli nuo mūsų, tačiau nuo to nepasidaro mažiau alkani ar mažiau sergantys? Galbūt atėjo laikas, kai pagalbą silpnesniam galima įkorporuoti į pačią kompanijos veiklą? Ar tai įmanoma, galbūt paklausite Jūs. Taip, esame tuo tikri. Taigi leiskite Jums pristatyti mūsų viziją.

Kas yra „Sharky\'s“ šiandien? Tai numeris vienas pramogų tiekėjas regione. Viskas, pradedant loterijomis ir lošimo aparatais ir baigiant kazino tinklu, kelionių agentūra, bei prabangių privačių vakarėlių organizavimu garsiausioms žvaigždėms. Ponai, mes industrija! Ir ši industrija, mūsų manymu, jau pasiruošusi atlikti kokybinį šuolį. Ponai, pristatome Jums „Bare Sweeties Lounge“ - pramogų kompleksą solidiems klientams. Šio komplekso formulė paprasta, tačiau geniali - vakaras kazino + pasilinksminimas prabangiame klube + privatus laikas geriausiuose viešbučio apartamentuose su atrakcionalia kompanija. Pirmos dvi dedamosios jau veikia ir veikia nepriekaištingai, reiktų pridurti. Trečias elementas talpina plačias galimybes, kurias realizuoti bus galima atlikus kelis investicinius etapus. Pagrindinis etapas čia - atitinkamo personalo suformavimas. Ponai, šioje vietoje prasideda visas grožis. Per pastaruosius aštuonis mėnesius mūsų vadybininkų grupė lankėsi Afrikos kontinente, aplankydami trečdalį jo valstybių. Vizitų metu buvo kalbamasi ir su aukštais pareigūnais ir su paprastais žmonėmis. Dauguma pastarųjų gyvena žiauriame skurde ir neturi nė minimalaus aprūpinimo medikamentais. Vis dėlto, buvo rasta apie šešiasdešimt jaunų, dar vilties turinčių mergaičių ir merginų, kurioms laiku ištrūkus iš supančio košmaro, gyvenimas galėtų prasidėti iš naujo. Mes kalbėjomės su jų šeimomis. Kiekvienai jų pasiūlėme viltį - bilietą iš pragaro. Ryžtingos, gyvybe alsuojančios merginos tiesiog privalo nebūti paliktos sunaikinti bado, ligų, ir nuolatinių karų realybės. Mes joms suteikėme šansą pradėti naują gyvenimą įsiliejant tiesiai į vakarietiško gerbūvio sūkurį ir pradėti savarankišką gyvenimą su galimybe užsidirbti aukščiausios klasės pramogų verslo aplinkoje. Jų šeimos savo ruožtu taip pat nebus paliktos likimo valiai - jos aprūpintos finansiniais ir medicininiais vaistais savo kasdienybės skurdui išgydyti. Nenuostabu, jog ilgų derybų nereikėjo ir visos šeimos nė minutėlės nesvarstydamos sutiko. Taigi, apie šešias dešimtis puikiausių afrikos perlų laukia, kol joms bus įteikta vienąkart gyvenime pasitaikanti galimybė. Galimybė, kurių mes su Jumis gal gauname kas antrą dieną, bet jų nė nesvarstome, tačiau joms tai yra šansas išlikti, atsitiesti ir tapti gerovės pasaulio dalimi. Šiandien situacija yra tokia, jog ant sutarčių trūksta tik jūsų parašų. Mano kolega Jus dar supažindins su finansiniais vizijos aspektais, kurie manau kalbės nemažiau įtikinamai. Visi čia susirinkusieji, neabejoju, suprantame, kad tokia veržli kompanija negali taip paprastai praleisti galimybių kaip ši. „Sharky\'s“ jau seniai nebemąsto tik pelningumo kategorijomis, kompanijos ateitis - verslo ir socialinių politikų harmonijoje. Manau, liktume nesuprasti tiek esamų, tiek potencialių klientų, tiek apskritai visuomenės, jei augdami finansiškai, nustotume augti kaip paramos tiekėjai. Tai juk mūsų kraujyje. Ačiū už dėmesį!
2009-08-19 09:51
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 1 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2009-10-14 18:55
Valdovė
Įdomus darbas.Man patiko:))
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-08-28 19:57
Leviatanas
Griežtai, šaržuotai, ironiškai. Patiko ( pasirodė kaip potencialios ateities vizija)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-08-19 13:33
Kokso Kola
beveik taisyklingai.
bet nesąmonė.
afrikietiškas AIDS - stipriausias pasaulyje.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą