Rašyk
Eilės (78168)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2715)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 19 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Klaipėda. Ankstus rytas. Į kavinę užeina tamsiaplaukė mergina. Pijus, barmenas, pamatęs ją negali patikėti savo akimis. Priešais sėdinčios merginos su niekuom nesumaišysi. Tai jo mokyklos meilė Gabrielė. Tai paskutinė proga užkariauti jos širdį.
- Laba diena, ko pageidausite? - paklausė su apsimestiniu neutralumu.
- Bučkio į žandą ir puodelio kavos, - juokiasi ji, - Pijau, negi nepažinai manęs?
- Kur jau tavęs nepažinsi. Tai visgi ko pageidausi?
- Na, bučki gali pasilikti, bet kavos visgi norėsiu.
- Gerai. O... kokios?
- Paprastos kavos, nes naktis beveik be miego, o paskaitose turiu būti žvali.
- Aišku, tuoj bus. - tarė barmenas ir kavos aparate užvirė kavą.
- Tai kaip gyvenimas susiklostė po mokyklos baigimo? Ilgai tavęs nemačiau. Aš kaip matai stoviu prie baro.
- Matau, matau. Aš kremtu teisės mokslus Klaipėdos universitete. Greit baigiamieji egzaminai. Tikiuosi išlaikysiu.
- Na, tai sėkmės tau. - taria išimdamas du kavos puodelius. Gabrielė siekia piniginės.
- Ne nereikia. Tebūnie tai dovana mūsų susitikimo proga. Nuo manęs. O kaip širdies reikalai pas tave?
- Ačiū. Na buvo toks vienas Dominykas. Geras, švelnus jis buvo. Bet galiausiai pradėjo trintis su draugais ir visai užmiršo mane. O dar ta repo muzika ir jo kepurės... Pala pala. Iš tavo žvilgsnio spėju, kad tu man siūlaisi į poras?
- Na... - išmuša raudonis vaikiną.
- Na...?
- Na... Galbūt.
- Koks tu buvai drovus toks ir likai, o dėl draugystės galima ir pagalvoti. Na, gerai, turiu lėkti į paskaitas. Susimatysim.
- Viso! Ak, numerio taip ir nepaėmiau. Na ir kvailys.
  Pijus pakelia Gabrielės puodelį ir ant servetėlės pastebi kažkokį užrašą. Atvertęs perskaito: „Pamiršai paprašyti mano numerio? 86*******.:D „
  Kitą rytą vėl atėjus Gabrielei išgerti puodelio kavos prasidėjo meilikavimai ir meilūs žodeliai iš Pijaus pusės. Romantiška, bet jai to neužteko.
      Po penketo dienų...
Pijus eidamas namo galvojo ką reikėtų vakarienei, kai išvydo, jog gatve eina tamsiaplaukė mergina su ausinėmis, o visai netoli juodas automobilis lekia beprotišku greičiu tiesiai į ją. Pijus nieko nelaukdamas puolė prie merginos, nes žinojo jog šaukimas nepadės. Pijus vos spėjo iš visų jėgų nustumti panelę, kai automobilis rėžėsi į jį. Toliau jis nieko nebeprisiminė, nes, matyt, prarado sąmonę.
  Kai atsimerkė išvydo susirūpinusį mamos veidą. Bandė atsisėsti, bet skausmas surakino nugarą.
- A-a-a-a. Mama, kur aš?
- Tu ligoninėje. Po auto įvykio tau lūžo dešinė koja per tris vietas ir begalo daug sutrenkimų.
- Bet aš tik taip galėjau išgelbėti merginą. Beje, gal žinai, kas ji?
- Sakė kažkokia klasiokė. Vardo nebeatmenu jau.
- Gabrielė?
- Taip, Gabrielė. Ji buvo atėjusi ir prašė perduoti kad tu žengei didelį žingsnį link savo tikslo.
„Taip, man pavyko. Dabar mes busime kartu“- pagalvojo Pijus.

2009-08-12 13:01
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 3 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2009-08-12 21:46
Heis
Man taip pat pasirode toks netikras tekstas...
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-08-12 13:57
pilkė
Visiškai su Lapute sutinku. Autorius bando sukurpti situaciją, visiškai į ją neįsijausdamas, net ir skaitytojui nepasivargindamas sukurti atitinkamo pojūčio ar bent nuotaikos. Nekalbant detaliau apie pateikimą, ypač šokiravo tas "prašymas perduoti". Na kokia gi mergina turėtų būti bejausmė, kvaila ir tiesiog neišsiauklėjusi, kad pasakytų tokius žodžius? Tikrai absurdas. Dialogai daugiausia dirbtiniai, pritempti.
Geras bruožas, kurį įžvelgiu - pasakojimo nuoseklumas. :)) Nepykit dėl kritikos, nepiktavališka :))
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2009-08-12 13:20
Varinė Lapė
Vaje... Tai klaidų prieš publikuodamas nepasivarginot ištaisyt?
Sakinys pradedamas iš didžiosios raidės.

"Na buvo toks vienas Dominykas. Geras, švelnus jis buvo." - ar ne per daug "buvo"?
"Pijus eidamas namo galvojo ką reikėtų vakarienei, kai išvydo, jog gatve eina..." - tai ko reikėtų vakarienei? Nebaigta sakyti. Tai savo meilės objekto vyrukas nepažino? Keista.
"Po auto įvykio tau lūžo dešinė koja per tris vietas ir begalo daug sutrenkimų." - Po avarijos lūžo? Ar avarijos metu lūžo? Per tris vietas, ar trejose vietose? Motina kalba visai be jausmų, tarsi ne jos vaikas sumaitotas gulėtų...

Vaikinukas guli, vos neatidavęs dūšios dangun, bet galvoja apie tai, kad pagaliau gaus paną... Toks absurdas kiek, kai žmogui skauda, šokas ir t.t. ar tikrai galvojasi apie "žingsnius" link buvimo kartu?
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-08-12 13:13
Dūgzti tyliai
:)
Tekste nemažai skyrybos bei rašybos klaidų, reikėtų jas išsitaisyti.
Buvo kiek juokinga skaityti - gal per sausa istorija? Aš pasakiau tą, o tu pasakei aną, - norėtųsi daugiau spalvų, didesnės raiškos, įspūdžių, galų gale platesnio žodyno. O šiaip istorija panaši į tą, kurią kasdien rodo per visas nacionalines LT televizijas po pietų :)
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas (1)
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą