Rašyk
Eilės (78094)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 12 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Pagaliau ji išdrįso paskirti pasimatymą. Ilgai tam ruošėsi. Ieškojo gražiausios suknelės, kaspinėlių, batelių... Bijojo. O jeigu jį išgąsdins? Jeigu jam nepatiks? O jeigu jis net nepasirodys? Tiek daug klausimų telpa jos mažoje galvelėje. Vis jeigu, jeigu, jeigu.. Bet ji drąsi mergaitė, pasiryžo. Išbėgo iš namų. Toli, toli. Žinoma, kad niekas netrukdytų. Pagaliau sustojo vidury pievos. Dar kartą patvarkė suknelę, plaukus, nuvalė batukus. Ilgai laukti nereikėjo, jis atėjo. Jai ant nosies nukrito mažytis lašas. Dar vienas ant rankos, ant skruosto, ant blakstienos. Taip jis pasisveikino. Galiausiai jie pradėjo kalbėtis. Apie draugus, laimę, vaikystę. Kalbėjosi tol, kol mergytė liko kiaurai šlapia. Paskutinis šypsnys, paskutinis lašas. Ir ji nubėgo namo be galo laiminga.
Žinoma, kas nebūtų laimingas po pasimatymo su lietumi?
2009-08-08 18:05
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 4 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2009-08-10 13:35
Varinė Lapė
Trumpas trumpas vaizdelis - o galėjo būt jausmingiau, brandžiau (mergaitė ar mergina).
Per mažai parašyta, kad būtų galima spręst, sudomina, bet tik lyg katiną žuvim pavilioja ir pabėga, taip Jūsų kūrinys - vos prasidėjo...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-08-09 23:12
Heis
Man norėtųsi, jog viskas būtų labiau išplėtota
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-08-08 18:23
Kokso Kola
auksinis lietus
kiaurai permerkia
patenkintĄ mergaitę.
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą