Rašyk
Eilės (78171)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2715)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 16 (2)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Pacientas iškėlė kėdę virš savęs, kūną regis krėtė drugys, o aplink nusidriekė pieva.
              Žmogus baltu chalatu linktelėjo tęsti.
Erdvė ėmė vertikaliai trauktis, tapdama paplokščia, o pacientas, perlipdamas per save, parklupo ant kelių ir paniškai žvilgčiojo į šlapią žolė, nesiryždamas taip nusižeminti. Veidą kraipė nervinis tikas.
- Ir taip kiekvieną kartą - isteriškai šnabždėjo jis - dangus įdumba ir žvėriškai slegia, aš jaučiu kaip kalasi žvaigždės. Tokios erdvės, visa materijos masė laisvuoju pagreičiu, juk tai per sunku - akys svilino pasiekus kulminaciją - ar jūs nesutinkate?
      Žmogus baltu chalatu monotoniškai linktelėjo tęsti, tada dar kelis kart linktelėjo, kostelėjo, nusirengė chalatą ir išėjo kelių bokalų alaus, kažkur už kampo nusikeikė įmynęs į balą, o vakare grįžo pas nežinia už ką jį mylinčią žmoną. Be gėlių ar saliutų, tiesiog pravėrė duris - šviesos ir tos buvo pritemdytos.
              Pacientas pastatė kėdę ir atsigulė po ja - dangus dabar tik varvėjo plonom srovelėm, susispaudęs it kempinė. Tuomet kelioliką minučių mąstė kaip būti sau, kiek jis yra pacientas, kiek jis yra aš, ir kiek jis išviso yra.
              Galiausiai rado savo šiaudadvasiškoje esybėje lašelį drąsos nuspręsti, kad dangaus egzistavimo faktas yra svarbesnis už laikinus slėgio svyravimus, ir tai bendrai pateisina visas banalias eiles apie meilę, ir kitus šiaip nesuvokiamus dalykus.
Ar jūs taip nemanote?
2009-07-29 15:37
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 5 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2009-08-23 16:23
dėdė kurmis
Tekstukas.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-08-16 22:35
Ieva _
Išviso - iš viso; kelioliką - keliolika; šviesos ir tos buvo pritemdytos - po šviesos reiktų kažkaip skirti, gal brūkšniu geriausia būtų, nežinau.:} Pats tekstas įtraukiantis.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-08-01 01:59
Valdovė
Įdomus darbas:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-07-31 17:16
Sniego mėnuo
Nepatingėkit išplėsti savo minties. O kol kas tekstas trumps, absurdišks, nesuprantams, nes čia tik trupinėliai. Skaitytojas nori daugiau, jam trupinių per maža, reikia visos bandelės!;)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-07-29 15:58
Patarnaujantis
Logiškas paciento kalbėjimas, kai jam kažkoks priepuolis tikrai priverčia suabejot visu tekstu.Ir šiaip kai kur pasukta blogu keliu.
Ir kam dar tas klausimas pabaigoje?
Realiai padirbėjus daugiau būtų neblogas fragmentėlis. Bet tik tiek. :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-07-29 15:41
manpatinkavaikai
Taip, aš nemiegojęs. 4ta eilutė žolė >> žolę,
paskutinė eilutė    Ar jūs taip nemanote ? >> Ar jūs nesutinkate ?
ačiū.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą