Rašyk
Eilės (78094)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 9 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Blogas komentaras Rodyti?
2009-07-29 22:13
St Sebastianas
Reikės savo redaktorę siųsti pas Aurimą, kad pasimokytų skyrybos, o pas klimbingupthewalls, kad nepražiopsotų tokių klaidų.:) Lenkiu galvą ir sakau mea culpa, mea culpa.:)
pasibaigti - pasisukti
pilną kuprinę
nežinau kaip bendratį pražiopsojau
kažką pats tris kartus užmačiau, bet ištaisyti vis užmiršdavau.:(
pasakė ne priekaištingai, o paprasčiausiai konstatavo faktą.:P Neprikurkite nereikalingų emocijų - skausmas šaltakraujis.
Dėl kūnų tikslios informacijos nėra - keikūnai nesakys kas su kūnu pasidaro, nes vienas negyvas, o kitas - fanatiškas Žargono pasekėjas... Reikės Kristutės paklausti - ji vienintelė liudininkė.:) Jei rimtai, tai iš tiesų palieka kūną. Lygiai taip pat, kaip ir Jargonas.:)
Taip, tikrai turėtų būti išnykite.
Čia mano klaida - užmiršau paminėti, kad iš jų atėmė viską, išskyrus drabužius.
Jis savo aistrą pamiršo dar nebūdamas dievu - kol neužkopė keliais lygiais aukščiau jis dar buvo mirtinguoju.;)

Šiaip remdamasis kopinėjimo filosofija planuoju įkurti sektą.:) Yra Keturkojų klubas, tai kodėl negali atsirasti kopinėtojų sekta?:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2009-07-29 22:00
klimbingupthewalls
kad misija prekybos centre gali pasibaigti taip liūdnai.
keisčiau į kad misija prekybos centre gali pasisukti taip liūdnai. na nes baigėsi tai neblogai, pabėgo.

Kitą kartą reikės pasiimti visą kuprinę. -  neplėšykit tos kuprinės kitą kartą :) gal pilną? ar kažkaip kitaip.)

kad taip griuvinėti... - kad su bendratimi hrrrr.

kažkas stuktelėjo kažkuo kietu per galvą. - na suprantama kad stuktelėjo ne minkštu daiktu. tai gal užtektų, kad kažkas stuktelėjo per galvą.

Kad to daryti nereikėjo, iš karto pasakė aštrus galvos skausmas.  - O to daryti tikrai nereikėjo, - priekaištingai pasakė aštrus galvos skausmas :))

Tuomet pas Sebastianą apsiginkluosi ir ateisi mūsų gelbėti. Jei ilgai užtruksi, mes turėsime tavo kūną ir galėsime pavalgyti... - opa. va čia sugluminai. tai neva kaskart Žargonas miręs palikdavo po kūną? kaži.

Andrius atsisuko į grotas, perbraukė jas pirštais ir tarė:
– Išnyk!
Grotos akimirksniu dingo -
grotoms liepčiau: Išnykit, o ne išnyk, nes jos daugiskaitinis daiktavardis, ar kaip ten tai vadinasi :)

nupiešti skritulį jie galėjo muilu. nebeliko? pamiršo, kad turi? :)

alkoholikas bomžas tapęs dievu netikėtai pamiršo aistrą stipriesiems gėrimams? neblogi rezultatai. truputį sunku patikėt :)

skaitant kopėtėlės nenustygo vietoje. dar prekybcentryje pamačiusios ėmė šaukti: \"apie mane, apie mane\".
pabaigoje labai įdomi kopinėjimo filosofija. kaip man tai gali nepatikti? ;)

dėkui už nuotykius!
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-07-29 20:40
Valkas
Prastesnė už pirmąją, bet geresnė už antrąją. Viduriukas, taip sakant.
O va būtent pabaiga užmigt ir neleido - žvengiau susirietęs. Grįždamas prie antrosios dalies norėčiau pridurti, kad ten trūko to paties, kas čia pagaliau atsirado: ugnelės. Tikriausiai tokia taisyklė, kad pradžią ir pabaigą rašyt lengviausia, vidurys gaunasi monotoniškas ir sukurptas grynai iš pareigos. Sebastianas šio efekto atsikratyti nesugebėjo.

Tiek to, rašau penkis, bet tik už šią dalį. Jei tektų vertint visą kūrinį, dėčiau keturis kablelis keturis, kas vistiek atsiverstų keturiais.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-07-29 20:06
pilkė
Cha cha cha :) Antspauduoju letena vien jau už Šiuolaikinio meno deivę :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-07-29 19:36
St Sebastianas
Na, kodėl šizovai?:) Šiaip, pagal sumanymą turėjo būti dar viena kova ir dar porą rašykinių personažų, deja supratau, kad nespėsiu, tai teko prasisukti kitaip.
Išvados: mano kūrinį reikia skaityti prieš miegą - pradžioje pasijuoki, viduryje gauni veiksmo, o pabaigoje ramiai užmiegi.:D
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-07-29 19:00
Aurimaz
Pabaigei tai visai šyzovai...
Pradžia dar buvo nebloga, o pabaigoje jau miegas ėmė :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
1 2
[iš viso: 26]
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą