Rašyk
Eilės (78093)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 9 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Saulė spigina man į akis, sėdėdama ant žolės jaučiu kaip rasos lašeliai geriasi į jau mėnesį neplautus džinsus... kodėl, kodėl pasauly tokia neteisybė, kas nustatė, kad vieni turi "maudytis" turtuose, o kiti prašyti išmaldos iš kiekvieno praeinančio, kad nusipirktų praeitą dieną pasibaigusio galiojimo maistą...
Šiandien ir vėl neinu į mokyklą - nervina, mokykla ne man! Ji jiems! Aš ne jie! Aš kitokia! Tegu "graužia knygas", tegu mokosi iki išprotejimo... tegu kankinasi ir pataikauja mokytojams, nors kuo toliau, tuo mokiniai labiau įsitikina, kad mokytojai su savo mokymosi stiliais, tiksliau tik vienu stilium "kalkit, kalkit, viską kalkit", yra užmigę praeities laikuose.. Cha, atrodo, kad mes užaugę būsim "kalviai", užprogramuoti robotai, be jokio savitumo, jokio asmenybės krislelio, besisukantys rutiniskam gyvenimo rate. Taip, prašom, vidutinybių greitkelis, kuriuo visi vaziuoja tik tokiu greičiu, kokį nusako ženklas šalikelėj, jei bus parasyta 30 kilometrų per valandą greičiu, jie, paklusnūs, išaukleti robotai tiek ir tevažiuos, nors galima ramiai ir saugiai važiuoti 80 kilometrų per valandą greičiu. O tie, kurie važiuoja didesniu, nei taisyklių leistinu (!) greičiu, yra vadinami bepročiais, kažkokiais keistais. Taip, jie mato tik kitų klaidas, bet ko norėti, jie juk riboti "kalviai", kurie mokykloj "kalė, kalė, kalė", net nesusimąstydami, ar tai tikrai tiesa, o gal netiesa. Kažkaip viskas keičiasi, visas pasaulis juda į priekį, bet dabar abejoju ar labai toli pajudėjom, jei švietimo sistema taip ir liko pasenusi ir niekam tikusi. Ir tai vadinasi informacinis amžius! Aišku, negalima dėl visko kaltinti mokyklos, juk mums visą pradzią suteikia šeima ir namai. Tik pagalvokim kokia pradžia! Gimsta vaikutis ištroškęs meilės, o ką randa? Mama šalta, seselės grubios, tėtis kažkur "iš laimės" nusigėręs... Puiki pradžia jaunam vaikučiui! Jau nekalbu apie pačią pradzią - kai užsimezga vaisius. Juk būna, tėvams kyla tokie klausimai, kaip "gal dar anksti?" , "mes jauni, bus tų vaikų" ar "dabar nelaikas, pirma karjera, paskui vaikai". Vaikutis visas jaudinasi ir jaučia kaip jo nenori, juk dar nelaikas! Anksčiau galvot reikėjo! Taip ir gimstam sužaloti nuo pat pirmų sekundžių, apsideginę plaučius oru, dėl to atėjus į šį pasaulį verkiau, didesnio skausmo nėra, kai tave ištraukia iš vienos erdvės, kur kvėpuoji kūnu, maitiniesi per virkštelę, o gimus iškart atskiria nuo brangiausio žmogaus pasauly, mamos, nukirpdami virkštelę ir dar įkvepi orą, kuris kaip didelis ugnies gūsis pučia plaučius ir juos apdegina. Ir čia mūsų gyvenimo pradžia...
2003-09-16 15:50
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 13 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2004-03-04 12:35
Invader
Tai skamba kaip ištrauka iš dienoraščio...
Mano nuomone, todėl to negalima vertinti ir nereikia skaičiuoti gramatikos klaidų...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-09-17 19:27
fryla
grazu:)
o perskaicius norisi verkti. tik dar nezinau kodel- kad smagu ar kad liudna...o zinai, paskaityk velesnius savo kurinius. rasi atsakymus. tik patikek jais. ir visai kitaip imsi ziureti. net ne ziureti, o matyti. ir lengviau bus gyvent. netgi labai lengva:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-09-17 14:12
ir kiti
apakęs
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-09-17 09:28
manukoshe
Draugiškas patarimas - nueik tu visgi nors kartais į tą mokyklą, gal bent jau rašyt be klaidų išmokys.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-09-17 08:57
1termitas
ugnies gūsis...  Įvertinant tai, kad svetainė vadinasi KITOKS, ir padėjus tą kūrinį į "JAUSMAI", vertėtų labiau įsiklausyti į Ievos M. liūdną balsą.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-09-16 15:56
Hipis
Hmm o aš tiesa pasakius nieko čia neįžvelgiau.... Yra neblogų minčių, bet bendras vaizdas nekoks...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-09-16 15:54
Haldir
O... kaip graziai parasyta.
Depresyvai aisku taip... Jauciasi paaugliska krize :)
Man irgi kadaise buvo tokios mintys kilusios. Praejo. Nebeuzejo.
Gerai.
vertinimas: /////
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą