Rašyk
Eilės (78094)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 8 (3)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Rožinė tiesa
Ji miegojo. Miegodama šypsojosi, taip skaisčiai ir nuoširdžiai.
Niekam nesinorėjo jos žadinti ar drumsti tos nepaprastos ramybės.
Ji miegojo. Suposi sapnuose. O laikas nenumaldomai bėgo nekliudydamas jos.
Rožinė tiesa užvaldė ją. O pilka realybė liko toli. Ją ji uždarė savo naktinio stalelio paskutiniame stalčiuje, kaip ir raktą nuo durų, kurias atrakinus jai tektų pabusti. Grįžti į kaukių paveikslą, kuriame ji niekuomet nerado prasmės, kuris priminė vieną tų juodai baltų filmų, kuriuos anksčiau rodydavo. Ji niekuomet nemėgo tų filmų. Tame paveiksle ji nematė žmonių, tik vientisą masę be detalių ar konturų. Paveikslas neskleidė nieko net šiek tiek panašaus į šilumą.
Ji nebenorėjo grįžti. Ji nebegrįžo..
Ji miegojo. Miegodama šypsojosi, taip skaisčiai ir nuoširdžiai. Šypsena taip ir liko sustingusi jos laiko nekliudomame veide.
Visi tik laukė kol ji pagaliau pabus, kol užmerktos akys sužibės šiluma, o vietoj šypsenos atsiras žiovulio atodusis. Ji nepabudo.
Niekam taip ir nepavyko jos pažadinti.
2009-07-13 02:46
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 4 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2009-07-16 01:09
mažųmėnulioežerųmergaitė
Varinė Lapė -
Ji - tai mergina nebegrįžusi iš komos.
Visi - tai žmonės, artimieji, taip ir nesulaukę jos grįžtant.

Šnekorius - Dėkui už komentarą.
Tikiuosi laikas padės mano kurybai tobulėti.


Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-07-15 17:23
Šnekorius
MIntį aš lyg ir sugaunu, tačiau ji trūkinėja. Na argi tikrai niekas taip ir nenorėjo drumsti tos ramybės, o juo labiau žadinti? Tikriausiai norėjo, bet suprato, kad tas žadinimas beprasmis. Beje, nepavydžiu "miegančiai" gražuolei. Atrodo ne koks buvo jos gyvenimėlis, jei viską matė tokiomis spalvomis.  Žmogui, kuriam jį supanti aplinka atrodo tik pilka masė, kelias į tai,- tiesus. Trys balai. Su minusu, nes kūriniui reikia daugiau.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-07-13 15:47
Varinė Lapė
Sunku lapei suprast tekstus, kuriuose tokia gili mintis, tokia abstrakcija... Labai neaišku, kas ta Ji, kas tie Visi...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-07-13 14:04
Sauleta naktis
mintis gan nebloga,bet jos išplėtojimas visisiškai ne.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą