Rašyk
Eilės (78158)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 18 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Blogas komentaras Rodyti?
2009-06-13 14:27
pilkė
tame ir fantastika, kad žiūrima iš šalies :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-06-13 14:13
jovaras
pradžia banali, nuvalkiota. autoriui reikėjo kažką naujo, originalesnio sugalvoti. o kur čia fantastika? ieškojau su žibaline lempa, bet neradau. minčių kratinys ir viskas.sėkmės kūryboje:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-06-13 13:11
Dvasių Vedlė
Kadangi priklausau Pilkės Keturkojų klubui, kurio pagrindinis principas – tolerancija, ir kaip narė, esu įsipareigojusi su niekuo nesirieti, tad nuleisiu negirdomis tamstos komentarą...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-06-13 13:04
pilkė
Puiku. Kūrinio vidinė logika atitinka adresanto/adresato emocinę būseną. Kvaila mergaitė, taip jai ir reikia. :)

Antspauduoju abiem priekinėm.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-06-13 12:57
Belmonto Šmėkla
Dvasių vedlė mano, kad čia - ne fantastika. Niekinga žemietė, nesugebanti suprasti aukštesnių rasių intelekto, intuityvaus mąstymo ir emocijų. Nors nenuostabu, ar būtų galima tikėtis aukštesnės cerebralinės veiklos požymių iš jūsų neišsivysčiusios sapientų rūšies, ir tuo labiau iš patelės? Beje, simpatiškas egzempliorius, kic kic kic, meilute! Gal jai reikėtų duoti kokio aukštos koncentracijos riebalų ir angliavandenių prisotinto ėdesio, kad sureaguotų? Tiesa, girdėjau, kad homo sapiens patelės nešioja ant savęs šviesą atspindinčius metalo ir mineralų gabaliukus ir jų labai geidžia. Neįtikėtina! Cha cha cha, kokie keisti ir juokingi šitos rasės papročiai ... Nors, reikėtų laikytis santūriau. Kiek žinau, žemiečių smegenys nėra pakankamai išsivysčiusios, kad jie pajėgtų suprasti jumorą.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (2)
Blogas komentaras Rodyti?
2009-06-13 12:27
Dvasių Vedlė
Dar vienas šmikis, kuris fantastikos skyrių su šiukšlių dėže sumaišė... Kad prasideda ir baigiasi klasikinės pasakos motyvais, tai nereiškia, kad čia fantastika! Įveikiau pora pastraipų, absoliučiai nesupratau, tiesą pasakius, pasirodė man kažkoks nesąmoningas marmalas..
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-06-13 10:09
2012
Cia ne fantastika, cia SHYZA! Ir nebloga, beje:) 10
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
1 2
[iš viso: 27]
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą