Rašyk
Eilės (78156)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 5 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







(Pavėluotai. Čia prieš tai buvusiam konkursui, kuris baigės, rods, birželio 6 d.)

Taip taip taip!!! Aš supratau, aš kuo puikiausiai viską supratau. Taip. Dabar. Bet gi kaip mano šuo? Papūgėlė? Žiurkėnas? Jie liks vieni. Maisto jiems galiu palikti na, na nebent savaitei... O po savaitės kas? O jei aš negrįšiu? Ką!? Šuo – manimi? Jis jais pasirūpins? O jis, kai aš grįšiu, vėl taps šunimi?
  Viskas. Nebeklausinėju. Taip. Aš jau pasiruošusi... Oi, o ten muilo, dantų pastos? Gerai, gerai – tyliu ir... laukiu...

  Staiga sutemo. Tamsoje pasigirdo kažkoks keistas girgždėjimas ir šūvis. Ne į mane. Į kažką. Nuo garso ausyse pradėjo spengti, o rankos...
    ...
  Oi, o kur mano rankos?  Tik dabar pamačiau kad švinta...
Mano rankos – ne rankos, o  (kažkoks  siaubas!) keistai sulysusios pilkos katės priekinės kojos. Dabar čia mano rankos? O aš, o kaip dabar atrodau aš?
  – Dabar tu nuostabi kaip niekad. Liekna, grakšti, graikiškų veido bruožų ir geidžiama... Lipk žemyn nuo tų  kaimo trobos griaučių ir įeik į mane. Matai mano visos durys atviros tau. Aš tik tavęs laukiu.
  Tik dabar pamačiau tą, kuris man, dar ten, mano tikruose namuose, visiškai nematomas, įkalbinėjo būt pasiruošusiai. Aš, kaip kokia tarybinė pionierė, vedama kvailo bobiško smalsumo, pasiruošiau ir...
  Jo galūnė, styranti nuo manęs už atvertų man, atsieit, durų, koketiškai pakilo, išsilenkė ir palietusi mano galvą, lengvai nuslinko nugara žemyn. Jausmas žodžiais nenusakomas...
  – Įeik. Įeik pati, savo noru į mane ir tada mes panersime į šį klonuotų kanapių vandenyną, o ten, už jo, matai, yra stebuklingų falų šalis... Nori ten?
  –Taip...
  Tas „taip“ nuskambėjo tyliai, bet tvirtai.
  Aš jame! Užplūdęs saugumo ir palaimos jausmas, pakilimai ir atoslūgiai kanapių vandenyne... Taip, tik šitaip aš įsivaizduoju orgazmą, tik... tokį... jį ... ne...! ...
  Stebuklingų falų šalyje man jau buvo nuobodoka. Jaučiausi kaip  nugenėtų buksmedžių giraitėj.
Prie jų prisiliest negalėjau, nes dar tūnojau jame, o ir jis savo durelių neatidarinėjo...
  – Dar panardykim po vandenyną, – nedrąsiai paprašiau...
  – Deja, mano jėgos išseko. Mano variklis rite rija degalus. Turime grįžti.
  – Namo?!
  – Deja… Ten tavęs laukia šuo, pa...
  – Bet juk tu sakei, kad...
  – Daug ką mes sakom... Susitiksim per sekančią pilnatį. Būk pasiruošus...
  Tamsa. Šūvis. Ne į mane. Į kažką. 
  Vėl rankos, kaip rankos... Seniai manikiūras nedarytas... Šuo, žiurkė, papūga...
  Ech, būčiau bent vardo paklausus...

2009-06-08 10:00
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 6 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2019-11-26 21:10
Nuar
Narkotikai, pilnatis ir vizija, galimai tų pirmųjų dviejų veiksnių išdava. Vaizdingai parašyta, tačiau antrą kartą skaityti nenorėčiau.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-06-12 12:13
Dvasių Vedlė
Tataigi, po kanapes panardom ir einam skaityt rašyk.lt... :) Na, nežinau, neitin patiko. Emocijoms pritrūko emociškumo (?). Jos tokios popierinės, tik keli padūsavimai ir viskas.
Ir žiurkėnas nėra lygus žiurkei, nemaišom:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-06-11 10:28
Varinė Lapė
Mano manymu darbelis silpnokas. Galbūt idėjine prasme, trūksta plėtotės. Daugtaškiai tiesiog siutą varo :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-06-10 21:54
Insanity
Mhm, fantazija nebloga. Potekstės tikrai prajuokino :D
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-06-09 23:18
Tsuga_phen
Pasaulis be žmonių? O žmogus, pakeitęs išvaizdą, yra žmogus, ar nėra? Pagrindinė veikėja žmogus, nes žino, kas yra tarybinė pionierė. Bandoma klibinti erotines jusles, bet man pritrūksta logikos tame klibinime. Įžanga silpnesnė už kūrinį - daug šauksmų, emocijų, bet jos neatlieka savo paskirties - bent jau manęs nesujaudina ir nesudomina: jei būtų ilgesnė, neskaityčiau toliau. Vėliau kur kas įdomiau, bet suvelta.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-06-08 17:28
Weird Star
Vaikai, neikite į aklus pasimatymus :) Nors pasakojimas iš moteriškų pozicijų - visai sveikintinas. Tik "stebuklingų falų šalis" skamba juokingai. Neįtikina.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-06-08 15:09
OM Bodhisatva
Ech,...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-06-08 15:08
Tilitė
Kaižkaip neskanu paliko, kai perskaičiau... :)
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-06-08 13:02
Valkas
Lyg ir nieko. Tiesa, konkursas siaubui dar nesibaigė, ir kaip pirmas darbas jame, sakyčiau, ganėtinai nusisekęs (nesvarbu, kad siaubo jame - kaip katės ašarų). Tik klaidos siaubingos.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-06-08 11:44
urbaite
A Č I Ū !
Čia ne aš kalta, čia klavetūra pirštų neklauso :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-06-08 10:42
Neilas
...ne tik pavadinime... ziuriu - megsti "i"(?)... ir iterpt, ir vietoj "Y"...
:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-06-08 10:01
urbaite
Oi, kokia klaidikė pavadinime!!!
Siaubiakai birželio mėn.! Būkit geri, kas galit,
pataisykit :) reikia, kad būyų VARDO
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą