Rašyk
Eilės (78142)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 8 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Atgal negrįžta niekas – tai supratau atsisukęs. Žvilgtelėjau pirmyn ir tu virtai akmeniu. Kiekvienas mano žvilgsnis juos vertė į akmenis, juodus, graviruotus ir išrašytus.
Kam stiklinė kraujo pusryčiams, kaulas – pietums, mirtis – vakarienei.
Kam stiklinė pieno iš ryto, meilė – pietums, lova – nakčiai.
Man taurė vyno, žila galva ir lazda rankose. Dar vienas žvilgsnis – dar vienas akmuo.
O pačio širdis sesuo vienatvei. Smurtas po kojom, nekaltybė rankose. Tiesa, tai atstumas iki saulės. Sąžinė, tai kelias atgal. Ir tik gyvenimas kelias pirmyn. Aš vis dar einu pirmyn. Aš vis dar mėgaujuos jaunyste. Laikas sustojo amžiams. Nereikėjo žiūrėti į veidrodį, ten buvo senatvė. Dabar ir aš akmuo.
Koks mielas jūros dugnas, koks skaidrus dangus ir vėjas paguoda. O, jaunystė, ta nerūpestinga jaunystė dar manyje. Dangaus ašara galbūt suvilgys mano sausą ir kietą širdį, akmeninę, bet vis dėl to širdį.


2000 06 08.
2009-06-07 13:06
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 4 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2009-06-07 14:30
Sauleta naktis
man patiko
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-06-07 13:25
KartaisAš
Na, nežinau, ar pamąstymas yra priskiriamas prie prozos, kai jo neišvystai, o tiesiog pamąstai. Reikia kažką gimdyti, nors ir mažiau, bet kad kažkas būtų. Visgi, negalėdamas atsakyti kodėl, sakau, jog man kažkuo patiko ir patraukė mano dėmesį. Gal todėl, kad sklandžiai parašyta. Už sklandumą ir tikrumą galiu įvertinti, o visa kita lieka tavo apmąstymams.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą