Rašyk
Eilės (78094)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 8 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







I. Norai

Stebuklinga plytelė vienoje sostinėje, bet ne Vienoje.

-Ateik. Sugalvokim norą.
-Norą? Kokį?
-Na..
Tas Žvilgsnis...

Atokiau, apsimesdami, kad visai nieko nelaukia, nekantrauja dar keletas hormonų apsiaustų piliečių. Ir taip paskubomis atsiranda du norai.

Pirmas noras.
Jis paima ją už rankos, bet galvoje ką tik užgimęs noras neleidžia pajausti tos rankos šilumos. Ji tiesiog yra delne, ir visas pasaulis beveik supranta, kad jau viskas kitaip ir kad niekados jau nebebus galima to, kas čia ką tik nutiko, susigrąžinti. Nueidamas, pasižiūri į plytelę tarsi į bendrininkę, šypteldamas jai.

Antras noras.
Jos ranka atsiduria jo rankoje, bet galvoje ką tik užgimęs noras neleidžia pajusti, kad tą ranką kažkas paėmė. Jei jaustų, tai būtų kažkaip kitaip: gal netikėta, gal stengtųsi tą ranką ištraukti, susigėstų, nusišypsotų jam, prisiglaustų arčiau. Ji prisimena kitas rankas, ją kada nors vedusias prie plytelės. „STEBUKLAS“ ryškesnis būdavo ar čia tik taip atrodydavo?

-Išduosi, ką sugalvojai? – klausia ji.
Tas žvilgsnis...

Jiedu eina, bandydami suderinti judėjimo ritmą. Dėl to, iš šalies žiūrint, gali pasirodyti, kad šiek tiek stumdosi.
-Kaip tik toks vakaras, - pastebi jis, - kaip tik toks.
Vakaras parausta dėl komplimento ir stengiasi kuo greičiau pasislėpt, palikdamas naktį, kuri galėtų apsimesti nieko nesuprantančia.
Ji spūsteli jo ranką. Tik dėl raudono šviesoforo. Jie laukia priešais kavinę, kurioje galės vienas kitam sukurti daugybę istorijų. Akimirka kaip muilo burbulas išsipučia ir nežino, kada susprogs.

II. Norų išsipildymas

Jis buvo tikras, kad norėjo to, ką šiuo metu turėjo. Tik niekaip negalėjo atsistebėti, kodėl tuomet sugalvojo tokį keistą norą.
-Žinai, gal dar nueinam kada prie tos plytelės, - pasiūlė ji vieną kaip tik tokį tinkamą kur nors eiti vakarą.
- Ar nežinai, kokios ten eilės šiuo metu? - iškrito iš jo lūpų. 
Ji tylėjo. Jis tylėjo. Tyla kantriai laukė, kol ją kas nors nutrauks.
- Ar tau kas nors negerai? – Paklausė jis. – Nesuprantu aš tavęs.
- Aš tik pagalvojau dėl tų norų... Ar tu atsimeni?
Ji spaudė kumščius, bandydama sulaikyti ašaras.
- Aš tik noriu... – Pasakė ji..
- Žinau, - pasakė jis, tarytum iš tikrųjų būtų žinojęs.

III. Stebuklas

Stebuklas, paliktas kažkur vienos valstybės sostinės, bet ne Vienos, centre, nežinojo, kur eiti ir laukė, kol kas nors jį pasiims. Truputį sušalęs, truputį apleistas.
2009-05-30 20:25
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 1 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2009-05-31 16:44
Sraigiškai
Ačiū, KartaisAs, kad prieš egzaminą nepagailėjai laiko ir parašei išsamų komentarą su konkrečiais pastebėjimais.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-05-31 14:56
KartaisAš
Jau buvau šiandien nusiteikęs kam nors sušukti "Bravo!". Bet velniai nematė... teks dar patylėti. Visgi iš to, ką skaičiau šiandien (nepaisant ruošos stilistikos egzaminui), tai gal ir ne pats blogiausias darbas. Žinoma, man "šviečiasi", kad pastaruoju metu žmonėms tampa labai sunku sukurpti dialogus. Prasta ta dalis - galiu konstatuoti. Visgi kitokia teksto struktūra (grafinė) suteikia malonesnį estetinį poveikį.
Hmm... ar tai vienintelis privalumas, dabar galvoju...
Galbūt ne. Yra keletas vietų, kurios man patiko. Tai iš karto po žodžių "Antras noras". Ta vieta iš tiesų yra pajaučiama skaitytojo... O visa kita.. na, kaip čia pasakius: Trūksta, trūksta, trūksta emocinio, stilistiškai apipinto, jausmo. Atrodo, kad bandai pritempti. Ir dar toks vaizdelis stojasi prieš akis, kad grafinei daliai teikei daugiau dėmesio nei tekstui.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-05-30 22:54
Už stebuklą ačiū :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-05-30 22:52
Ačiū :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (3)
Blogas komentaras Rodyti?
2009-05-30 21:20
Serpentina
Patiko stebuklas :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą