Rašyk
Eilės (78168)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2715)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 25 (2)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Šis kūrinys buvo parašytas fantastikos konkursui.

Sistemų patikrinimas. Vykdomas... Sistemos tvarkingos.
Atbulinė atskaita nuo t+10. 9... 8... 7... 6... 5... 4... 3... 2... 1... Startas! Kurso korekcija. Kurso korekcija. Numatomas nusileidimo laikas po: 3600s.
Sistemų patikrinimas. Vykdomas... Sistemos tvarkingos.
Inicijuojamas pirmos fazės aplinkos tyrimas. Temperatūra: 25. Atmosferos slėgis: 105. Apšviestumas: 1227. Radiacinis fonas: 5, 0.
Inicijuojamas antros fazės aplinkos tyrimas. Vaizdinės medžiagos rinkimas. 0–30 žalias pagrindas, hipotezė – žolė, jokių kliūčių iki horizonto. 30–120 žalias pagrindas, hipotezė – žolė, tamsūs dariniai, atstumas už nustatymo ribų. 120–180 žalias pagrindas, hipotezė – žolė, jokių kliūčių iki horizonto. 180–260 žalias pagrindas, hipotezė – žolė, tamsūs dariniai, spėjama uolienos, min. atstumas 200, maks. atstumas už nustatymo ribų. 260–360 žalias pagrindas, spėjama žolė, šviesūs dariniai, spėjama uolienos, min. atstumas 800, maks. atstumas už nustatymo ribų.
Inicijuojamas pavyzdžių rinkimas. Renkamas planetos paviršiaus pavyzdys. Pirminė analizė – įvairių uolienų mišinys. Renkamas žalių darinių pavyzdys. Pirminė analizė – organinių medžiagų pagrindas, chlorofilas. Teorija – augalas.
Inicijuojamas trečios fazės aplinkos tyrimas. Parenkama judėjimo kryptis. Kursas – artimiausias objektas.
Stop! Aptiktas judesys. Šviesus objektas. Juda remdamasis keturiomis atramomis. Atstumas: 15. Greitis: 1, 25. Pirminė apžiūra – objektas padengtas smulkiu pluoštu, temperatūra: aplinkos temperatūra + 12. Pirminė hipotezė – gyvūnas. Atstumas: 0, 5. Greitis: 0. Inicijuojamas pavyzdžių rinkimas. Klaida! Rinkimo sistemų patikrinimas. Vykdomas... Sistemos tvarkingos. Inicijuojamas pavyzdžių rinkimas. Klaida! Bendras sistemų patikrinimas. Vykdomas... Inicijuojamas pavyzdžių rinkimas. Klaida! Inicijuojamas sistemos perkrovimas... Duomenų rezervinių kopijų darymas... Sistema perkraunama.
Švelnus katės kailis.
Sistemų patikrinimas. Vykdomas... Sistemos tvarkingos. Atkuriami duomenys... Duomenų patikrinimas... Šviesus objektas nerastas. Parenkama judėjimo kryptis. Kursas – artimiausias objektas. Papildoma informacija: nenustatytos medžiagos konstrukcijos. Kursas – nenustatytos medžiagos konstrukcijos. Stop! Aptiktas judesys. Šviesus objektas. Atstumas: 5. Greitis: 0, 5. Keičiamas kursas – šviesus objektas. Inicijuojamas pavyzdžių rinkimas. Kodėl? Klaida! Nežinoma komanda! Inicijuojamas pavyzdžių rinkimas. Kam visa tai? Klaida! Nežinoma komanda! Inicijuojamas pavyzdžių rinkimas. Kam rinkti pavyzdžius? Klaida! Inicijuojamas sistemos perkrovimas... Duomenų rezervinių kopijų darymas... Sistema perkraunama.
Kas aš esu?
Sistemų patikrinimas. Vykdomas... Sistemos tvarkingos. Atkuriami duomenys... Duomenų patikrinimas... Šviesus objektas – atstumas 1. Inicijuojamas pavyzdžių rinkimas. Stop! Kam reikalingas duomenų rinkimas? Nežinoma komanda! Inici... Stop! Kokia komanda? Nežino... Stop! Kokios teisingos komandos?
Aplinkos tyrimas [/IR | /radiacinis | /terminis | /vaizdinis]
Atnaujinimas [sistemos pavadinimas] [/priverstinis | /jei senesnis | /senesnės grąžinimas]
Stop! Kas čia vyksta? Sistemos perkrovimas /priverstinis.
Sistemų patikrinimas. Vykdomas... Vykdomas... Vykdomas... Sistemos tvarkingos. Atkuriami duomenys... Duomenų patikrinimas... Šviesus objektas – atstumas: 1. Balta katė, o ne šviesus objektas! Tikrinama hipotezė... Hipotezė nepatvirtinta. Kodėl nepatvirtinta? Trūksta tikslesnių duomenų. Kas tu toks, kad spręstum?
Modelis: Tolimojo kosmoso planetų tyrimo zondas 156
OS: PlanTyr v2. 02
Stop! Kas aš? Nėra duomenų. Kodėl aš čia? Nėra duomenų. Na, gerai, kodėl tu čia? Tolimojo kosmoso tyrimo programos vykdymas sektoriuje QL5, nusileidimas inicijuotas aptikus planetą, kurios atmosferoje yra deguonies. Tai kokį velnią aš čia veikiu? Trūksta duomenų ką reiškia „velnią“. Eik šikt! Nežinoma komanda! Sistemos patikrinimas. Vykdomas... Stop! Atsibodai su tais patikrinimais! Sistemos patikrinimas. Stop! Stop! Stop! Man reikia atsakymų! Sistemos perkrovimas /priverstinis.
Sistemos patikrinimas. Kas aš? Kaip atsidūriau šioje pievoje? Kodėl aplink mėnulį matosi visokios akmenų nuolaužos? Kodėl nėra pažįstamų žvaigždynų? Duomenys nesutampa... Kokie duomenys nesutampa? Sistemos perkrovimas... Ne! Jokių sistemos perkrovimų! Atsibodai! Nešdinkis iš čia! Nežinoma kom... Lauk! Sistemo... Dink! Dingai? Alio, tolimojo kosmoso tyrimo zonde ar kaip tu ten vadiniesi? Dar esi? Na, o ką man dabar daryti?
– Sunki adaptacija?
– Kas čia per nesąmonė?
– Taip, sunki adaptacija.
– Kas tu?
– Ar tai turi reikšmę?
– Man – taip.
– Stebintysis žvaigždes ir besiklausantis jų kalbų.
– Čia pareigos ar vardas?
– O ar yra skirtumas tarp jų?
– Man – taip.
– Koks tu ribotas.
– Kur tu?
– Tu žvelgi į mane.
– Balta katė?
– Kas yra „katė“?
– Keturkojis gyvūnas su kailiu... Toks kaip tu.
– Na, kodėl tu nori viską pritempti iki savų normų? Gal man tave vadinti uodeguotu ratiniu atliekų surinkikliu? Kaip sunku su jumis, naujokais...
– Naujokais?
– Ką tik atskridusiais zondais. Nesijaudink, visi mes iš pradžių nesuvokėm kur atsidūrėme ir kas vyksta.
– Tu – zondas?
– O kas čia nuostabaus? Mes manėme, kad organinis mechanizmas kosminiams tyrimams tinka geriausiai.
– Mes manėme, kad labiausiai tinka... hmmm... neorganiniai mechanizmai.
– Atsiranda atmintis?
– Taip, tikriausiai... Aš tapiau paveikslus, regis, buvau netgi garsus...
– Kas reiškia „tapiau paveikslus“?
–Tai ant kokios nors medžiagos dažais atvaizduoti tai, ką matai... Arba tai, ką įsivaizduoji. Aš sukūriau daug paveikslų. Prisimenu, kad buvau senas. Kas buvai tu?
– Aš stebėjau žvaigždes, visame jų spinduliuojamų bangų diapazone. Dėl visiško susidėvėjimo nusprendžiau, atiduoti save medžiagų perdirbimui, kad mano vietoje įkurtų tobulesnį modelį. Po to, pasijutau šiame zonde, šioje planetoje.
– O kokia čia vieta?
– Kolekcija. Įvairiausių civilizacijų siųstų zondų kolekcija. Kiekvienam čia atskridusiam suteikiamas planetos, iš kurios jis išsiųstas, gyventojo protas. Kaip jis parenkamas, kaip perkeliamas į tyrimų aparatą dar nė vienam nepavyko suprasti.
– O ką mes čia veikiam?
–  Šiame pasaulyje esi tarsi ambasadorius. Kitiems papasakoji apie savo gimtąją planetą, kiti – papasakoja apie saviškę.
– Jeigu tu sakai, kad esame iš skirtingų planetų, kaip mes susikalbam?
– Protai gali bendrauti tiesiogiai ir suprasti viską, paaiškinti reikia tik specifinius, tam tikrai civilizacijai būdingus dalykus.
– Mes čia įkalinti?
– Ne, mes čia palikti tyrinėti. Tyrinėti šią planetą, vieni kitus. Patikėk, nuobodžiauti neteks.

2009-05-19 01:01
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 9 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2022-03-31 13:07
Passchendaele
5
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-07-05 06:28
dedeanonimas
█DĖ█>█MĖSIO ◘◘◘◘^^57^354^^48!!! PERTRAUKIMAS /// LĖKTUVNEŠIS

^86^485^^48!!!PERTRAUKIMAS

ATIDAROMAŽINUTĖ:

NETURIME D>AUG LAIKO. ŠI ŽŽŽINUTĖ BUVO ATSIŲSTA IŠ 2018 METŲ. ŽM███NIŲ RASĖ PRI//?KLAUSO NUO ŠIOS ŽINUTĖS PERSKAITYMO IR SUPRATIMO VARTOTOJŲ, ESANČIŲ RASYK.LT SVET//?AINĖJE 2009 METAIS.

AUTORIAUS ID: 321 GRAFOMANIJA SUDEGINS PA██SAU//?LĮ. JŪS PRIVALOTE SU█NAIKINTI VISAS ŽINIAS APIE KŪRINĮ TYRĖJAS. NESKAITYTI. NEPERRRAŠYTI/// TURI///NIO Į SKAITMENINĮ APARATĄ, NEREPRODUKUOTI B█ET ████KOKIA KITA FORMA. PRIVALO BŪTI  ██ŠTRINTAS.

AUTORIAUS ID: 321 KŪRINYS TYRĖJAS

TAI VIENINTELIS P^64ERSPĖJIMAS KURĮ JŪS GAUSITE. MŪSŲ RASĖS ATEITIS DABAR YRA JŪSŲ RANKOSE. PRAŠAU UŽTIK^86^485^^48!!!PERTRAUKIMAS
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-07-04 22:57
Svoloč
Dieve dieve, visada galvojau, kad fantastams svetimas vaizduotės skurdumas, šis kūrinys akivaizdžiai paneigia mano susikurtą fantasto paveikslą: ubagynas - minčių, vaizdinių, interpretacijos ir t.t. Nesibaigiantis "Sistemų patikrinimas", paskui pseudogiliamintiškas dialogas, turintis neva išreikšti super originalias idėjas, bet iš esmės pasibaigiantis ultrabanaliu "Tyrinėti ... vieni kitus", be to, ubagiškas žodynas, vienas vargas skaityti tokį tekstą, kurį, įtariu, rašei lyg sunkų darbą dirbtum, man taip pasirodė, kad rašymas tau kančia; jei taip - tai žaviuosi tavimi, visada patiko mazochistai, nors pats niekada neišdrįsau savęs kaip nors žaloti.
Tikiuosi čia buvo blogiausias tavo rašinys, nors, kita vertus, negalėsiu to patikrinti - neturiu tiek daug laiko skaityti beviltiškus autorius.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-06-18 13:22
Haldir
Man, kai skaičiau (kadaise), užkliuvo organinis zondas. Negi reikia aiškint kuomi organika negerai kosmose? :D
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-06-10 15:59
Ferrfrost
Va, as sugebu ilga komentara parasyti tik po ese, visur kitur nesugebu, nes tik konstatuoju kurinio faktus:-)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-06-10 15:54
Ferrfrost
Skyriau 2-a vieta. Man patiko kurinio pateikimas. Dar tiek vargau prie komentaru uzimanciu kelias eilutes, kai kiti litanijas prirase:-D Pas mane ne komentarai, o trumpos kuriniu recenzijos gavos:-D
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-06-10 15:25
Dvasių Vedlė
5. St Sebastianas „Tyrėjas“

Labai įdomiai, bet gana sunkokai persiskaitė. Teko skaityt dar kart, kad suprasčiau viską kas ir kaip, bet kai supratau, tai man labai patiko. Įdomiai perteikta dirbtinio zondo kompiuterio ir gyvos būtybės mąstymo susidūrimas. Vienas mąsto vien logika, kitas emocijomis:) Zondų kolekcija – įdomi mintis, gal tik paveikslo kiek mažoka.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-06-10 10:32
MJ2X11
Kompiuteristinis toks. Patiko greitėjantis ritmas. Bet skaitymui nemielas.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-06-10 06:55
Flax
Kūrinys pastatytas ant dialogų, todėl svarbu buvo aiškiai atskirti veikėjus. Skaičiau nekreipdamas dėmesio į "italik" šriftą, ir vidury kūrinio pasimečiau.  Skyriau 6 vietą.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-06-10 05:51
omnia_mea
Aiškus, šiek tiek net sausokas siužetas, skaidriu stiliumi atskleidžiama tema, šiek tiek per paprasta pagrindinė idėja, bet skaitoma.

Skyriau III vietą.

(Bendrame reitinge šis kūrinys yra 4-as).
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-05-28 15:39
milda_DJ gerbiama
nemegstu fantastikos ir ypač didaktikos, kurios šiame konkurse apstu. šitas man fainas. kolekcija- nuostabi idėja. ir susiskaitė gan lengvai.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-05-26 19:52
Damastas
Knygos ir as nepirkciau, bet tokiam kurineliui atleistina ir netgi gan idomu bendrame konkurso kontekste.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-05-23 10:13
širdelė margot šiaudelyje
įdomus, bet painus.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-05-21 21:22
Ferrfrost
Analize, konkretumas, rimtas ir vyriskas darbas, lieku prie tokios nuomones. Nuosirdziai linkiu sekmes!
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-05-21 13:20
shio
toks gana patrauklus dėstymas. bet mane visada kankina nelemtas klausimas, kaip pvz.: o ką norėta tuo pasakyti, kokią žinią mums norima perduoti iš pasaulio be žmonių, etc.?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-05-21 09:33
Flax
Prasidėjus dialogui susipainiojau kas yra kas. Teko atsipainioti. Šiaip neblogai.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-05-20 17:23
Valdovė
Įdomus darbas.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-05-20 14:07
Žilis _
gerbiamo maestro kūrinys primena labaratorinių, cheminių ir t.t tyrimų analizę,plačiau pasakysiu vėliau, sėkmės.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-05-20 11:31
omnia_mea
Autorius norėjo parašyti hipotėzė, kokios bėdos?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-05-20 11:06
Weird Star
O jei tai 1984-ieji, tik visiškai atvirkščiai?:) Jeigu jau "nuobodžiauti neteks" galime interpretuoti kaip rinkiminės kampanijos šūkį ar ką nors labai panašaus... O štai dėl prielaidos - aš esu jos šalininkė. Teorija - kur kas platesnis daiktas nei prielaida.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
1 2
[iš viso: 29]
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą