Rašyk
Eilės (78094)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 14 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Tamsi naktis. Dangyje spindi ryškios šaltos žvaigždės. Girstu nuo mąstymo... minčių lietaus... moralės dėsnių... pagundų ieškojimo... noro idealiai gyventi... Idealai pavojingi – geriau faktai... nuo savo minčių negaliu pasislėpti. Nemėgstu minčių, kurios ateina ir išeina... absurdiška makulatūra... beprasmybė... kam knistis tuščioje galvoje? Juokiuosi pro ašaras, kurios degina, kaip geltonas aukso smėlis. Tamsi praeitis... šviesi ateitis... praeitis – ateitis... juoda – balta.... nesiliaujanti besikartojančių spalvų paletė. Mano mintys – nėra didžiausias turtas. Aš jų nestebiu, tad jos netampa žodžiais... aš negaliu sukurti likimo... keikiu tamsą, keikiu šaltai spindinčias žvaigždes... keikiu netobulą gyvenimą... aš statau šventovę žemėje... man – ant smėlio laimės rūmą. Tai nelygus įstatymas, žiūrintis viena kryptimi... aš tik svečias... egoistiškai egocentriška... fanatiškumo diskomfortas... ima saujom... duoda rieškutėm... viskas arba nieko. Man čia ne vieta. Aš visiškai abejinga žmoniškam džiaugsmui ir liūdesiui... esu taip savimi susirūpinusi, kad net kitų nepastebiu... žiauru?  Bet pasaulis amžina tragedija. Turiu jėgos, neturiu valios. Man jau tas pats, tegu būna kaip jūs norit. Mirties aš nebijau tik šis žodis mane baugina. Aš kasdien kovoju, visada bandau neuždaryti durų paklydimams. Padėkit man surasti atramos tašką, kad nenugriūčiau...
2009-05-08 11:33
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 5 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2009-05-15 17:08
švo
O daugtaškiai padarė mane.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2009-05-08 20:32
Šaltukas
Only Shallow*
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą