Rašyk
Eilės (78153)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 11 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







„o mano trokštamos būtybės
dėl kurių buvau pasiryžęs asketizmui, užsidegimui, heroizmui,
koks apima gailestis, bemąstant apie jūsų lūpas,
ir rankas, ir krūtis ir pilvus, atiduotus karčiai žemei.......... „

aš senas paliegęs žmogus tik dvasia mano vis dar trokšta, alksta, kaip ir prieš trisdešimtį metų.
prisimenu save lyg jauną Budą, švytintį visom karo spalvom, moteris besisukančias, virpančias ir plevenančias greta manojo kūno. Jom suteiktas dovanas ir kančią........ neturėjo manęs nei viena.
aš senas, pavargęs žmogus, suteikęs tiek gyvenimo prieskonių savo artimoms būtybėms, nėra jų.
esu vienišas pamirštas Mirties.
Ateik, pasiimk, maldauju ją, o ji šaiposi- graži lyg prancūziška stiuardesė... Kvepianti, skaisti ir tikra pasileidėlė. Buvai mano kilminga šliundra kadaise, sakau jai, dabar mokėk man už tau suteiktus malonumus, pasiimk..... maldauju, aš toks pavargęs nuo savęs, nuo savo jausmų.
Ji juokiasi- koja ant kojos, trumpas tamsus sijonėlis, batelis iš „prada“, vilioja mane ir atstumia. Bandau prisiartint, praskėst jos šlaunis, priglust lūpomis ten kur pulsuoja jos šiluma, jos kraujas- o ten tik tamsi bedugnė- ir aidintis juokas, mano vaiduokli, aš jau nieko nebijau, tik pasiimk mane.............. Ir botago kirčiai per senio sulenktą nugarą. Baltosios Mirties rankelės, ištepliotos medum ir vandeniniais dažais, čiulpiu pirštelius, akys užmerktos, jos juokas-“ eik šalin „- sako man Mirties balsas. Paspiria savo gražiaja kojele, „eik šalin senas susmirdėli“- ropoju keturiom paskui ją. Tik viena ji man beliko, nevaryk, maldauju švogždžiančiu balsu, nevaryk, leisk tau vergauti........ mano kraują iščiulpk, mano mėsą sudegink, mano kaulus atiduok klajojantiems šakalams, tik nevaryk......... Myliu tave, nei vienai nesu to sakęs........

2009-04-20 09:49
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 7 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2009-04-20 21:25
klimbingupthewalls
Perkeliu į Šiukšlių dėžę, nes šiam kūriniui ten bus jaukiau.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2009-04-20 19:39
Valkas
Nepataikyta. Šiaip tekstas gan neblogas, patiko, tačiau skyrius ne tas ir kai kurios klišės tiesiog siutina.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2009-04-20 11:40
Fantomas Nemiga
tie daugtaškiai (bet jau tokie tikri daugtaškiai) tekstą išties... amm... uždaugtaškiuoja! negyvai. dar be to, netame skyriuje šitas tekstas. geeriausiu atveju į Šiukšlų Dėžę šitą dėti, kur jis gal net turi kažkokių šansų išlikti.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2009-04-20 10:23
Varinė Lapė
Įdomus visai tekstukas. Priminė G. C. G. Marquez "Prisiminimai apie mano liūdnąsias kekšes".
Tas besaikis daugtaškiavimas gadina tekstą.
Tik galvoju, gal čia labiau proza nei fantastika?
Vietomis sakiniai pradėti mažąja raide. Taip turi būt, ar čia netyčia?
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą