Rašyk
Eilės (78096)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 4 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







3. Nelauktas svečias

-Sveika Bela, čia Selena, tai kaip viskas praėjo? Grįžai namo? Tave paleido? Kur tu? -ji iš karto man pabėrė daugybę klausimų.
-Nusiramink Selena, man viskas gerai. Dabar esu namie. -ramiai, kuo ramiausiai atsakiau.
-Tada gerai, aš lekiu. -pasakė ji ir padėjo ragelį.
Pamaniau, kad reikėtų paskaitytį šiandieną nusipirktą knygą. Paėmiau ją į rankas. Viršelis buvo labai gražus: pavaizduota rudaplaukė mergina, o ją per liemenį apkabines išvaizdus vaikinas. Atsiverčiau knygos turinį. Skyrių pavadinimai buvo viliojantys: Meilės vardas, Paskutinės minutės su tavimi, tačiau labiausiai sujaudino šis-Mano širdeis ašaros. Tai buvo man kažkur labai girdėta, skambėjo labai gražiai. Nusprendžiau pradėti skaityti. Nekantraudama atsiverčiau pirmajį puslapį. Skaičiau ir skaičiau ir skaičiau. Dar niekada nebuvau taip įsiliejus į knygą. Pagrindinės herojės vardas buvo Paulina. Man jis visada labai patiko. Šiek tiek paskaičiusi pamačiau, kad jau perskaičiau 158 puslapius. tada supratau, kad paskaičiau ne šiek tiek.
Po kiek laiko nusileidau į apačią. Labai nustebau, nes mamos namuose nebuvo.
-Mama? -pasitikrinau ar namai tikrai visiškai tušti. Niekas neatsiliepė.
Patenkinta nusišypsojau pati sau. Atsidariau šaldytuvą, jis buvo beveik tuščias. Tik sūris, dešra, margarinas. Mano pilvas gurgė nuo alkio. Tada išgirdau skambutį į duris. Nubėgau atidaryti. Atidariusi duris nustebau-prieš mane stovėjo ir šypsojosi mano klasiokas Nikolas.
-Labas...? -nustebusi tariau. tai skambėjo tarsi klausimas.
-Labas. -jis vis dar šypsojosi. -galima užeiti?
Linktelėjau. tada prisiminiau, kad mano kambarys nesutvarkytas. Sumaniau jį nusivesti į mamos kambarį.
Taip ir padariau.
Mano mamos kambarys buvo iš ties nepriekaištingas. Kabėjo garsių dailininkų paveikslai, buvo pristatinėta žvakių, kvepėjo smilkalais.
-Kaip gražu. Ir kaip kvepia. -tarė Nikolas. -čia tavo kambarys?
Akimirką nežinojau ką atsaklyti. Aišku, būtu smagu, kad gražiausias klasės vaikinas susidarytų apie mane nepriekaištingą nuomonę, vien dėl kambario, bet meluoti nelabai norėjau.
-Na, beveik.
Jis žiūrėjo į mane nieko nesuprasdamas. Tada nusijuokė:
-Kaip aš galėčiau suprastį žodį beveik?
-Hmm, na sakykim, kad mano. Maždaug.
Jis per daug nesigilino į tai, tad aš paklausiau:
-Kodėl sumastei čia ateiti?
-Nežinau... nežinau. -jis ieškojo žodžių kišenėje. -gal... nes... tiesiog šiaip. Tikiuosi tu nesupykai Izebela?
Man tai visiškai nepatiko.
-Bela. -pataisiau. -ne, aš nė mažumėlę nesupykau.
-Kaip gerai, -nudžiugo jis, -Bela.
Šyptelėjau jam.
-Ar ruošiesi eiti į diskoteką? Ji vyks rytoj vakare. -paklausė Nikolas.
Tiesą sakant mėgau diskotekas, bet šįkart turėjau vieną nemažą bėdą. Neturėjau su kuo į ją eiti.
-Hm, manau ne.
-Ne? -jis mužumėlę nustebo, -kodėl ne?
Argi jam būtina tai žinoti?
-Nes aš... -jau ruošiausi iškloti tiesą, bet šiek tiek susigėdau. -nenoriu. Tiesiog nenoriu.
-Na, ne tai ne, aš tik pamaniau... nesvarbu. Aš tai eisiu su Alegra. -lyg terp kitko pridūrė jis.
man užvirė kraujas. Jis eis su ta pasipūtėla Alegra ir man dar giresi. Ne. To tai jau nebus.
-Žinai, aš turiu neatidėliotinai svarbių reikalų. Tad tu gal jau eik.
Nenorėjau būti namuose su kažkokiu iškrypėliu kuris draugauja su ta šmėkla Alegra.
-Ar tai taip jau svarbu? -paklausė jis.
Linktelėjau ir piktai jį nužvelgiau.
-Gerai, iki. Bet jei apsigalvosi dėl šokių...
Neždinkis, ištariau sau mintyse.
Jis išėjo ir aš likau viena.
Pagaliau. Laisva.
2009-03-14 10:48
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 2 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2009-03-18 20:43
bioinzinere
Oi reikia stiliuką tvarkyti. Suprantu, kad tau 12 metų, bet gal padės vienas praktiškas patarimas :) Pvz., kur rašei apie skaitymą. Paskaičiuok kiek kartų pavartojai skaityti, perskaityti. Ypač čia: "Šiek tiek paskaičiusi pamačiau, kad jau perskaičiau 158 puslapius. tada supratau, kad paskaičiau ne šiek tiek." Supranti, reikia vengti tokių beprasmiškų kartojimų, tada tekstas labiau subrendęs atrodys :) Nežinau ar padėjau, bet čia mano nuomonė :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-03-15 11:29
Varniukė
em, kaip iš kokios muilo operos... tai minusas...
bet šiaip lengvai rašai, o tai jau pliusas :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-03-14 10:55
MJE
MJE
Man visai patiko, neblogai. Tik sakyčiau, nelabai tinka ta paskutinė eilutė "Pagaliau. Laisva.", nes ši eilutė tarsi išreiškia tikrą, didingą laisvę, kurios niekada nepatyrei, todėl manau, kad šiame tekstuke nelabai tinka. Taip pat vis dar manau, kad per daug viską paaiškini, turiu omeny, kad gana daug detalių, bet jeigu tau taip mieliau, tai kodėl gi ne. :)
Sėkmės :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą