Rašyk
Eilės (78158)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 7 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Profesorius Kšištofas ilgai kūrė bombą. Jam trūko vos kelių detalių, tokias gamindavo tik amerikiečiai. Jo tarnai apsirengė į astronautų panašiais kostiumais (kad nuo radiacijos saugotų) ir išvažiavo į susprogdintą Ameriką ieškoti detalių. Štai stovi sena karinė bazė.

- Man baisu, kažkas čia netaip! - supanikavo eilinis Džekas.

Iš tiesų - iš vidaus sklido keisti garsai. Viską gaubė rūkas net nesimatė paukščių danguje o saulė miegojo. Bazė miegojo, bet jos viduje kažkas seniai nemiegojo, tik bazė. Po rusų bombų sprogimų, bazės trasnformuojantiems pasyvios difuzines įtakos elektroimpulsams, lazerio lygmenyje neturintiems nanoegzotransultragigamikrozondo kvazireaktoriams iškilo rimta problema - jie neperdegė bet pradėjo kitaip funkciuonuoti. Į orą buvo išleista daug magiško viruso ir likusieji gyvi po sprogimo (tie kurie bunkeriuose spėjo pasislėpti) virto mutantais. Ir dabar visus kas įeina šaudo ir užmuša ir nušovė Džeką kuris mirė su visais kitais keliavusiais.

Kšitofas pyko, raukė galvą. Su juo dirbo nevykęs asistentas. Profesorius ant jo taip šaukė, kad jam rankos drebėdavo ir viskas krisdavo iš rankų. Trenkęs kumščiu į stalą Kšištofas susinervavo, kai negavo signalo per radiją iš savo slapto būrio.

- Nukrito mano  nefigaoptmetrolanachuovatinoekstazoidas, matyt dabar nebeveiks mano aksimiliatoriškas lazerio principu ir destruktyvaus anihiliuojančio peacemano šlakbaumas, - tarė Igorinovičius Vaclavonishevičius savo žmonai Igrifinai Filofontropolitranianai.

Igrifina stengėsi nereaguoti, kad nepykdytų Kšyštofo. Juk darbe turi būti tik darbiniai santykiai ir jokių emocijų ar meilės scenų kurių pabaigoje dažniausiai išbėga balti skysčiai. Labai staiga lėtai ir švelniai tamsiame darbo kambary užsidegė šviesa. Kažkas įėjo. Tai buvo Kšyštofo geriausias samdomasis kareivis Šepardas. Jis kadaise jau kovojo su anomalijomis kai įvyko avarija Black Mesa bazėje Amerikoje ir į žemę pradėjo teleportuotis daug ateivių. Bet tai buvo slapta operacija ir niekas apie ją nežinojo. Ko tik Šepardas nematė - ir žmones ėdančių krabų, ir zombių, ir dvigalvių baidyklių spjaudančių rūgštis ir vienaakių androidų šaudančių lazeriais iš akių ir šūdų ir dar daug visko, įskaitant 51-oje Zonoje paslėptas ateivių kosmines skraidančias lėkštes. Kambario sienos buvo truputį pasenusios, kai kur nubyrėjęs tinkas.

- Kche kche, pone profesoriau, kokia mano misija ir koks jos tikslas. Be to man reikės daug amunicijos, nes Amerikoje labai dabar pavojinga ir ten siautėja mutantai ir iš vis keistos anomalijos, o aš tik žmogus - ne Dievas, plikom rankom nenukausiu blogiečių - pirmas mandagiai atsikrenkštęs prašneko Šepardas.

- Gerai, tu turi vyktį atgal į Ameriką ir pabaigti vykdyti užduotį. Man reikia, kad tu bazėje surastum transkonfiguracinės moderacinės epitoplazminės machinacijos generatorių - be jo mano bomba gerai neveiks ir gali netiksliai skaičiuoti laiką ir tai rizikinga - paaiškino Kšištofas.

- Roger that, pone. Aš skrisiu su malūnsparniu o iš jo šoksiu su parašiutu žemyn ir ten manęs lauks naujas motociklas ir aš su juo privažiuosiu iki bazės. Nelinkėkit man sekmės - man ir taip viskas pavyks. Viso geriausio- atsisveikino Šepardas ir išėjo į malūnsparnio angarą.

---

Slaptoji Amerikonų Bazė. JAV. Nevada. 13:52. Diena, bet tamsu kaip subinėj - visur dūmai, smogas, rūkas ir juodi debesys. Radiacijos lygis tris kart viršyja visas galimas Europos ir NATO kareivių nustatytas normas. Šepardas ėjo pro rūką, lyg plauktų pro tirštą kisielių. Staiga jam už nugaros prišoko keistas žalias padaras su dideliu kirviu. Jo kūną truputį puošė gaurai.

- Palauk, žmogysta. Nešaudyk į mane. Aš esu iš genties Urug'hai. Mes Orkai, karingi bet garbingi žmonės.

- Kaip tu čia patekai? Aš tave nudėsiu mutante tu prakeiktas! Kad tu savo marškiniuose neįsitektum! Rūpuže tu smėlėtom akim! - supanikavo Šepardas ir paruošė didelį ugniasvaidį.

-Palauk! Aš pats nežinau kaip čia patekau ir kas čia vyksta. Aš radau keistą dėžę miške, maniau kad kažkoks mifrilo grynuolis, elfų paliktas. pasirodo mane kažkaip čia nuteleportavo. Taip greitai, greičiau už magiškus mūsų kaimelio šamano burtus. Kas čia vyksta? - aiškino Orkas.

- Cha? Manai aš tavimi patikėsiu? Mirk tu! Eik peklon molio minti! - šepardas rėkė ir uždegė orką o tas greitai sudegė tai nebegresė joks pavojus. Jis surado transkonfiguracinės moderacinės epitoplazminės machinacijos generatorių ir grįžio pas Profesorių Kšištofą.

---

Bomba buvo paruošta. Dabar beliko parašyti rusams grasinantį laišką ir aktyvuoti transpulsinį nanokibernetinį nuotolinio valdymo jungiklį.

Žemėj iškilo tikroji grėsmė.

(Laukite tęsinio)
2003-08-31 15:51
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 27 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2019-05-18 23:25
Nuar
Skaitau ir suprantu, kad labai norisi vienetą parašyti. Bet juk tai jau istorija, tie seniai praėję 2003 metai. Bus tas pats, kaip kur nors muziejuje ant stiklinės vitrinos su neįskaitomu pergamentu "fuck" parašyti. 
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-04-19 14:31
Tylusis monstras
Skaitau toliau...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-01-10 11:40
Loyola
Kuo toliau, tuo daugiau skruzdėlių ima skrebenti ant mano kūno...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-09-29 20:12
viena skruzdėlė
mitrila šiiap reiktų su t rašyti. šita dalis prastesnė, per daug galvota - pastangų juokinti neturi matytis.
topinis sakinys - "Bazė miegojo, bet jos viduje kažkas seniai nemiegojo, tik bazė".
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-09-11 13:30
aRi
aRi
"Urug'hai. Mes Orkai, karingi bet garbingi žmonės." - kadangi esu prof. Tolkien'o kurybos gerbejas, tai mane ima siutas!.. pirma, orkai NE zmones, orkai buvo isvesti is "sugedusiu" elfu, antra Urug'hai buvo isvesti Saurono...[jei aisq gerai pamenu, galiu klysti nes ziedu valdova skaiciau paskutini karta daugiau nei priesh metus... primirshau jau...:(]
"Taip greitai, greičiau už magiškus mūsų kaimelio šamano burtus." - Nu nepamenu nei vieno shamano per visa Ziedu Valdova... gal as durnas?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-09-03 04:06
Odinas (gerute mergiukste)
tipo "geriausia" dalis, o ivertinimas kazkodel maziausias. o man sita dalis kaip tik maziausiai patiko, nes per daug ilgu kvailu zodziu.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-09-01 21:36
Haldir
Domai domai... nu kaip mazas vaikas. Tyliu . O jeigu jau taip tai "pastraipa isskyrus ta zodi" mano :) Bet as ja su mielu noru dovanoju "Tikram fantastui" ir nenoriu jokiu (c) =)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-09-01 19:39
Tikras Fantastas
Eik kakučiū Domai, pats prašei, kad įrašyčiau. Jei aš pradėsiu kišti savo (C) prie jūsų kūrinio, tai jų net nesuskaičiuosi :p Mano ten visi skysčiai ;)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-09-01 19:02
Domas
nefigaoptmetrolanachuovatinoekstazoidas (C) Domas ;))))) All rights reserved.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-09-01 17:41
St Sebastianas
Hm... Hm... Pasijutau kaip skaitydamas Lino "Kai prasideda karas". Žinoma skaitosi lengviau, bet... Tęsinio tikrai nelaukiu.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-09-01 15:52
KA
KA
CHA CHA CHA!!! Atsiimu po pirma dalim paliktą komentarą ir pagarbiai lenkiu galvą prieš parodijos meistrą. Pastraipa su nefigaoptmetrolanachuovatinoekstazoidu - viršūnė :D Raičiausi ir skleidžiau neartikuliuotus garsus skaitydamas, bendradarbiai netgi sunerimo, kad man vėl prasidėjo pasiutligės priepuolis :) Nekantraudamas laukiu tesinio :))
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-09-01 15:45
CHA CHA CHA!!! Atsiimu, pirmoj daly išsakytus žodžius ir pagarbiai lenkiu galvą prieš parodijos meistrą, nuostabu! :D Pastraipa su nefigaoptmetrolanachuovatinoekstazoidu - viršūnė, raičiausi skleisdamas neartikuliuotus garsus, bendradarbiai netgi sunerimo pamanę, kad man vėl pasiutligės priepuolis. Nekantraudamas laukiu tesinio. :))
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-08-31 19:36
Ali Baba
Neapleido jausmas, kad po Tikro Fantasto nicku slepiasi Tikras Fantastas, kuris smagiai pajuokavo :)
Jei taip shaunu:) Jei ne, tada liudna :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-08-31 18:20
lioo
nanoegzotransultragigamikrozondo :]
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-08-31 17:59
arodate
nu ja cia dar ilgesni uz nebepriskiskiakopusteliaudavome :) va ir dar lietuviski keiksmazodziai :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-08-31 16:17
Raven of Darkness
Man patiko... truputį šyptelėjau :\
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-08-31 16:15
Darrrka
hmz... vaikai, ar jums negera kad abudu 5 baslius davet?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-08-31 16:02
Haldir
"....." <cia as zvengiu> ........... < vis dar zvengiu > ........
< trukciojantis konvulsiskas agoniskas juokas > .... < juokiuosi > ....  Uuooooj... Vo cia tai geeeras :) Nu prizivengiau nerealiai :))) Super parodija =)))) .
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-08-31 16:01
Domas
"Igrifina stengėsi nereaguoti, kad nepykdytų Kšyštofo. Juk darbe turi būti tik darbiniai santykiai ir jokių emocijų ar meilės scenų kurių pabaigoje dažniausiai išbėga balti skysčiai" - Che, profesionalus sakinys :DDDDD Jio... tobulėjam ;)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą