Rašyk
Eilės (78095)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 21 (3)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Atidarau plačias duris. Nors ir stiklinės jos, bet sunkios. Iškart pakvimpa vaistais. Ir ramybe. Apsidairau. Taip, žmonių yra. Bet jokio šurmulio. Susirandu kabinetą. Taip, jis turėtų būti mano išsigelbėjimas. Mano viltis.
Moteris, sėdinti prie durų, susimuisto. Atrodo tuoj pakils ir užstos duris. Bet aš neskubu. Bandau sukurpti žodžius ir sudėstyti savas mintis. Kaip failus kompiuteryje. Bet nerandu joms vietos ir jos padrikos.
-Ar turite talonėlį? -tas klausimas skirtas man. -Kelintai valandai? -nerimsta moteris. -Aš skubu, -prideda.
Nieko neatsakau, tik linkteliu galvą.
Atsidaro durys. Jauna moteris, atidariusi duris, kviečia užeiti. Mane.
Kabinetas erdvus. Minkštas odinis fotelis. Spinta. Daug knygų ant stalo. Ir ant palangių žydi gėlės. Ryškiaspalvės orchidėjos. Koks dabar metas? -galvoju. Orchidėjos žydi pavasarį-bandau galvoti. O dabar juk vasara. Birželis. Ir man darosi karšta.
-Sėskite, numoja ranka jauna moteris. -Įsitaisykite patogiai ir atsipalaiduokite. Jūs tokia įsitempusi.
Atsisėdu ant minkštos sofos ir pakeliu akis. Į mane žiūri gražios rudos akys. Nors lūpos sučiauptos, bet akys draugiškai šypsosi. Baltas gydytojo apdaras jai tinka. Kiek galėtų turėti metų ši moteris-svarstau mintyse. Turbūt tiek kiek ir man. Bet ši moteris man patinka. Kad galėčiau jai patikėti savas mintis.
Moteris niekur neskuba. Aš irgi. Tik nervinuosi ir rankose spaudžiu rankinę.
-Kas jums nutiko? - klausia moteris. Jos balso tembras malonus ir dainingas.
Mano mintys, kurias dėliojau už durų, taip ir lieka už durų.
Gerklę užspaudžia aštrus kamuolys. Ir vietoj žodžių mano skruostais  ritasi ašaros.
2009-01-13 12:37
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 7 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2009-02-09 10:02
nekrofilija
Patiko labai ...gal todėl kad pasirodė artima. Pabaiga netikėta bet daug ka pasako...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2009-01-20 09:29
Erato
Čia impresija, štai kas! Nuostabiausia impresija
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-01-20 09:28
Erato
Gal tai ir ne esė, bet perskaičiau vienu įkvėpimu, neužstrigdama ties nė viena detale. Viskas taip sklandu ir natūralu. Ir tikra. Ir nereiki nieko rengti, nes prie gydytojo kabineto daugiau ir nespėjame pagalvoti. Juk ir taip nemažai: orchidėjos, gydytojos amžiaus pasvarstymas. Tai jau daug. Na bet jei būtum laukusi 15 minučių ilgiau, esu tikra, būtum nekantriąją moteriškę apibūdinusi plačiau:) Nuostabu, tiesig briliantas, Tavo ištrauka. Atpažinau piktas ir nerimstančias bobules, laukiančias prie kabinetų. Apkalbinėjančias ir niurnančias, esą jos atėjo pirmos (nors talonas dažniausiai būna arba praėjęs arba tik po trijų valandų:)) Sėkmės, Gražuole!
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2009-01-19 11:03
Ferrfrost
Man patiko,kaip rudas akis aprasiai:)
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-01-16 16:05
švo
Pasišlaistymai.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-01-15 13:36
Eseistas
Na nesupratau truputį pabaigoje minties... O jei tekstas būtų perteiktas išvaizdžiau, būtų kas kita. Dabar jis nuogas, aprenk, o tada ir pažiūrėsim jo estetiką. ;)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2009-01-13 13:22
Vudu Guru
Pirma - ne esė tai.
Ištrauka tokia. Ir pakankamai neinformatyvi. Tačiau visgi,- tekstas kelia skaitytojui klausimą - "kas iš to?" :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą