Rašyk
Eilės (78159)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 15 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Jog parašyt eilėraštį tereikia būti žmogumi, ne dievu, ne vabzdžiu, ne velniu.


kad parašyti eilėraštį, paveikslą nutapyt, sukurti vaidmenį... reikia kur kas daugiau nei įkvėpimo - gyvenimą gyventi reikia panirus į gyvenimą protu ir širdimi kartu, kur tu bebūtumei: darbe ar pokylyje, su savo vyru, moterimi, ar išsinuomojęs prostitutę (vyrą, moterį), ar gertum tu arbatą vakaro ramybėje,  ar tu kalėtumei vienutėj uždarytas - karceryj, ar būtum tu įniršęs ar būtum džiaugsmo ir palaimos būsenoj, tu būtum kuklioje ar prabangos spalvų bei formų supančioj tave aplinkoje, ir visame kame kas pasakyta ir kas nutylėta, gyventi reikia protu ir širdim kartu panirus į gyvenimą ir neišduodant savo veiksmuose - nei žodžiuose nei  priimtuos sprendimuos, netgi savo mintyse nuoširdžiai neišduodant savo proto ir širdies kartu. Gyventi girdint ką jie kalba.
kad parašyt eilėraštį reikia kur kas mažiau, nei įkvėpimo, tik skiautės popieriaus ir dar grafito pieštuko; arba užtenka ir akmens raudono (ochra) - urvo sienos...
eilėraštį gali rašyt ne būtinai garsų hieroglifais, gali ir linija, ir forma, spalvomis - sufokusuota mintimi...
2008-11-09 14:46
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 12 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2008-11-15 15:26
Lugnis
Si bilė Sibire 
kai neberašysite "kad" su bendratimi, tada gal ir skaitysiu.
koks čia esė? čia svaičiojimai, neįvilkti į jokią formą. bet, žinoma, smagu, kad autorius vis dar mąsto ir kažką atranda. tik, aišku, ne visada reikia skubėti dalintis, rašyti. nes tai - smulkmenos.
2008-11-15 14:54

-------------------------------
nesvaičiok o komentuok, gerai?
abejoju kad supratote kas čia parašyta, tai ir svaičiojate. Bet neskaičius gali ir pasvaičioti, pilke, :DDDDDDDDDDDDDDDDDD
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-11-15 14:54
Si bilė Sibire
kai neberašysite "kad" su bendratimi, tada gal ir skaitysiu.
koks čia esė? čia svaičiojimai, neįvilkti į jokią formą. bet, žinoma, smagu, kad autorius vis dar mąsto ir kažką atranda. tik, aišku, ne visada reikia skubėti dalintis, rašyti. nes tai - smulkmenos.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-11-11 18:26
dagmara
eilėraščius rašyti Jums sekasi geriau.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-11-10 00:54
Eseistas
gan įdomių minčių yra.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-11-09 23:49
Lugnis
esė kulminacinė dalis tikrai nėra labai būdinga. (prozai taip.) o Esei būdingas daugiau nagrinėjimas, subjektyvus nagrinėjimas, kuris gali būti filosofiniame rakte, pasitelkus grožinės literatūros išraiškos priemonių, rutuliuojant mintį, kuri turėtų būti atskleista ir išbaigta.
citatos: 1. "kad parašyti eilėraštį... reikia kur kas daugiau nei įkvėpimo..."
2. kad parašyt eilėraštį reikia kur kas mažiau, nei įkvėpimo...
ir atskleista mintis kuri išsakyta pavadinime: (citata) [i]Jog parašyt eilėraštį tereikia būti žmogumi, ne dievu, ne vabzdžiu, ne velniu.[i]

Tai nėra išplėtota išsamiai mintis, bet ji yra visiškai atskleista, tik glaustai; Todėl ir trumpažanris, todėl ir esės STILIUJE. (tai ne proza, ir jai būdinga ne kulminacija, kuri yra būdingai prozai, nuo užuomazgos, veiksmo vystymo, kulminacijos, atomazgos ir pabaigos. Tai jau būdinga prozai ta KULMINACIJA, novelei ir t.t.

čia trūksta iki esės tik išsamesnio plėtojimo nagrinėjant mintį, bet glaustai, čia mintis yra labai talpiai ir nuosekliai išnagrinėta, kas yra būdinga ESEI ne grožinės literatūros prozai. ir mintis išbaigta.
( nors Esė yra proziniai tekstai;) todėl ir Esė stiliuje (trumpieji žanrai) mintis išnagrinėta, kuri pasakyta pavadinime. na drugeliai eilėraščių nerašo. tik žmonės...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-11-09 23:17
emililija
manau čia nėra esė, tiesiog neišpildo esė sąvokos, nėra kulminacinės dalies, kas labai būdinga esė. mintis išties gera, tik jos vystymas neišbaigtas
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-11-09 22:06
Lugnis
bet esmė - mintis. (esanti trupažanryje, Esė žanro stiliuje.)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-11-09 21:28
Lugnis
aga, šiek tiek kai kur kalbos stilistika reiktų koreguoti - redaguoti.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-11-09 21:16
Drukis
Nei "jog", nei "kad" su bendratimi vartoti negalima, tokios lietuvių kalbos taisyklės.
Suprantu, ką nori pasakyt, tik nesutinku dėl išraiškos.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-11-09 21:10
MJE
MJE
Gražu :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą