Rašyk
Eilės (78094)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 18 (2)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







... Gyvenimas dviejuose kambariuose, kurių durys neatsidaro į vieną koridorių.
Koridorius tik vienas, iš kurio galima įeiti pro vienas duris į vieną kambarį, bet atgal jos neatsidaro. Kas tie per kambariai?
Viename-melas, skausmas, žiaurumas, neapykanta,, apgaulė ir nepasitikėjimas. Sienos tamsios, į kurias įkaltos surūdijusios vinys, ant kurių kabo nudegintos likimo skiautės. Langas labai mažytis pro kurį matosi nuolat plaukiantis rūkas...
Kažkur paslėptos durys. Kaip greit jas surasti? Gal jų, kasdien ieškosi, liesdamas apipelijusias, drėgnas likimo sienas, o gal pasiseks jas greitai surasti, bet gal tu jų nesurasi...
Jei tau pasiseks praverti kitą kambarį, iš to pačio gyvenimo koridoriaus, tikrai atgal išeiti durų neieškosi. Jame visada šviesu, girdisi švelni muzika, tvyro džiaugsmas ir gera nuotaika. Čia apkabina gerumas, meilė visiems. Tu myli visus ir esi mylimas. Čia visko yra, visko tiek daug, sau pasiimti ir kitiems duoti.
Čia toks didelis langas, iš rožių žiedlapių pasiūtos užuolaidos, prie stiklo prilipęs nuostabus pasaulis...
Gyvenimo durys vienodos, turi nujausti širdimi, kurias atidaryti iš ilgo gyvenimo koridoriaus
2008-10-28 19:01
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 3 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2008-10-29 13:25
Kunkuliuojanti Lava
Gražiai parašyta. Tik manau, kad daugiausia žmonių gyvena trečiame kambaryje, kuriame yra ir gero ir blogo. Manau, retai būna gyvenimų, kuriuose būna tik geri arba tik blgoi dalykai. Bet šiaip tikrai gražu.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-10-28 20:55
idomi mintis apie duris:) labai daug gražių idėjų:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą