Rašyk
Eilės (78151)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 16 (2)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Tvirtai įsikibęs į medinius laiptų turėklus, sunkiai kilnodamas kojas, lipi. Žemyn. Galvoje ima žviegti. Prisimeni skrydį. Šaukiančius, klykiančius žmones. Viskas kaip per miglą. Atsimeni, kaip kraujas ima lašėti Tau ant akies obuolio ir staigiai mirksėdamas, vėl matai. Ateina žmonės, kartojantys vis tą patį, žodžius, kurie stringa galvoje ir Tu negali jų atsikratyti. Jie lyg dalis tavęs, dalis, lydėsianti iki mirties. NEREIKĖJO LIPTI, SKAUDŽIAI KRITAI... NEREIKĖJO LIPTI, SKAUDŽIAI KRITAI. Tu pabundi prie pianino, padėjęs galvą ant klavišų. Žinai, kad nebegali, bet Tau to reikia, kad stovėtum. Ateina diena, ir visa tai pasibaigia kuriam laikui. Ateina, kaip tie du didžiuliai dundantys balti rutuliai. Tu nespėji kramtyti, jauti, kaip kojos ir rankos atsiplėšia nuo Tavo kūno ; kepenys pakimba ant elektros laido ir varna, tupėjusi šalia sulesa jas. Tu pagaliau apsidžiaugi, kad kažkas turėjo naudos iš viso to. Tu suklumpi ant laipto, veidu tėškėsi į betoną. Jauti. Ir Vėl. Springsti krauju. Tu gyveni. Ir Tau to reikia.
2003-08-24 14:13
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 19 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2003-09-15 22:30
gesintuvas
dekuj labai :}
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-09-15 08:38
Casandra
tavo kuriniai nuostabus tuo, jog palieka ispudi... vienoki ar kitoki, bet palieka..
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-08-24 16:16
gesintuvas
ne zhewrej.... nee...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-08-24 15:51
OfelijaPoGaubtu
ko taip zhiauriai?:)))
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą