Rašyk
Eilės (78158)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 9 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Muzikinės dramos veikėjai:

Andrius - rimtas, taurus jaunuolis, inteligentas, romėnų dainius, partizanas (miškinis), garsus Renesanso epochos dailininkas. (Tenoras).

Rimantė - Andriaus mylimoji, kosmonauto duktė, manekenė, pozuotoja. (Sopranas).

Pamedytis - kerštingas garbėtroška, neišsilavinęs kaimo bernas, traktoristas, hunų genties vadas, stribas, kovoja su Renesanso paplitimu Europoje (gotikinio stiliaus šalininkas). (Bosas).

Tai tiek tų veikėjų. Dabartis ir praeitis. Istorija ir kultūros epochos.
Gyvuliški instinktai ir blaivus protas. Tyri jausmai, kilnūs troškimai ir egoistiniai siekiai, juodas pavydas.

Andrius - intuityvus, kūrybingas, atkaklus, myli savo gimtają šalį, kovoja prieš melą, tuštybę, krikščioniškųjų idealų paminimą. Jis itin vertina harmoniją, darną, visa atmatuoja ir yra saikingas.

Rimantė - ji besiblaško tarp dviejų vyrų: laukinio ir švietėjo. Pirmajam ji jaučia tik kūnišką aistrą, būdama vergės, pastumdėlės vietoje. Antrajam jaučia visa, ką galima geriausia jausti: ne tik seksualinį potraukis, bet ir emocinis artumas jų tarpe yra garantuotas.

Pamedytis - jis vadovaujasi instinktais, kūniškais geiduliais, protas jam svetimas, niekina Dievą, be saiko geria ir valgo, nemėgsta už jį gabesnių bei daugiau pasiekusių, yra žiaurus ir nesukalbamas.

Finalas: Pamedytį susprogdina teroristai. Andrius veda Rimantę.
2008-07-22 21:22
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 4 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2008-07-23 21:49
Andrius G
Jonai, neturiu nieko prieš, kad mane įpaišei į vieną dramą su Rimante, bet prie ko čia Pamėdytis? Jie gi su Rimante yra pusbrolis ir pusseserė :D
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-07-23 15:11
van
van
what a?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-07-22 23:12
Viščiukų princesė_Inter corda
Oho, kaip įdomu :DD pasirodė gana ironiškas darbas.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą