Rašyk
Eilės (78158)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 8 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Jeigu būčiau gimus prie jūros, gyvenčiau kitaip: skaityčiau romanus apie jūreivius, auginčiau ilgas kasas, gal išmokčiau žvejoti. Dabar visos naktys pavagia rytų troleibusus ir paleidžia jūros pakraščiais, smėlis iš po ratų užkloja šlapias valtis. Penkioliktas maršrutas nuo Klaipėdos link Palangos. Jūrų paukščiai išdykėliškai nukabinėja troleibusams ūsus. Iš vairuotojų kabina lipa stambios, blondinės moterys, oranžinėmis paryčių liemenės. Jaučiu, kaip man drėgnais smėlio delnais tapšnoja per veidą, lyg būčiau vienas iš tų jūros paukščių. Tikra tik troleibusų ūžesys. Saulė per paliktą užuolaidų tarpą, veide išdegino siaurą ruožą. Galva gerokai apsunkusi, saulė per kelias valandas pasistengė. Ieškodama balto chalato, su žaliosios arbatos dėmėmis, bandau prisiminti ar žmonės jūroje plaukia, ar tik laukia šaltų smūgių į mentes, geliančių pėdų ir rankšluosčio krante. Viskas, kas nutiko prie jūros, yra tik vystantys ant palangės laikraščiai, kur pirmiausia išblunka paraštės ir lieka tik istorijų autoriai ir jų pradžios, lyg viską išties būtų lengva pakartoti, tik truputį kitaip. Galima pradėti nuo tėvų gametų, motinos arba tėvo, vienas iš jų yra  strazdanotas pajūrio žvejų vaikas. Arba sėdint mamos pilve, timpčioti virkštelę, į vakarų pusę, kad tai atrodytų tik dar vienas nėščiosios kaprizas, kurį privaloma pildyti. Tėvai, kurių negali pasirinkti, tau sukaupia sapnus, perpaišytus ryškėjančiose delnų linijose.
2008-06-23 00:39
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 6 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2008-06-23 16:34
johny rubber
tapšnoja
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą