Rašyk
Eilės (78154)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 22 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Tu nežinai, bet kartais viskas man primena Tave.
Aš nesakiau Tau, bet pasiilgau tos meilės mūsų akyse.

Ko tikiesi iš manęs?
Kad pamiršiu tas dienas, kai labiau už viską buvau laimingas?
Kad ištrinsiu ilgesį iš savo širdies ir nebespringsiu kiekvieną naktį ašarom?
Kad pamiršiu mūsų jausmus, kai sedėdavom ir liesdavom vienas kitą, gerėdavomės vienas kitu?
Tą kvapą, kuris išvarydavo iš proto. Prisipažinsiu, vis dar jį jaučiu ir jis vis dar mane varo iš proto tik nebe su šypsena, o su ašarom akyse.
Tą rytą, kai atsibudęs pamačiau tave miegančia lyg angelą, tik be sparnu. Kai giliai kvėpavai ir sapnavai mus laimingus.
Kai šypsojais išvydusi Mane žiurintį į Tave.
Nesugebu jos ištrinti, kad ir kaip begalo to trokštu.
Kai kartojai, kad esu nuostabiausia sutikta butybė. Kad esi pati laimingiausia pasaulyje. Kad dėl manęs kraustaisi iš proto. Kad kiekvieną rytą nori išvysti mane šalia Tavęs.
Kad tau bepro gera apkabinti ir pamiršti visą pasaulį esantį aplink mus.

Ko tikiesi, kai skambini ir sakai, kad tau reikia manęs? Ar neužtenka skausmo? Kai sakai, kad pasiilgai ir baigi išeiti iš proto. Tai po velnių kodėl mes einam į skirtingas puses, jei visa širdimi trokštam būti vienas šalia kito.

Prašau, išeik ir niekada nebesugrįšk. Nebeskaudink širdies ir nebeleisk verkti naktimis.

Tik leisk pamiršti ir niekada nebeprisiminti, kad Tu egzistuoji. Kad Tu, žmogau, vienintėlė, kurią sugebėjau pamilti išėjai ir niekada nebesugrįši. Sunaikink tą viltį jungiančią mane prie Tavęs. Įžeisk, sutrypk, paniekink tik leisk nebeprisiminti.
Prašau, leisk Tavęs nekesti.
2008-06-18 19:43
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 5 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2008-06-20 13:51
Kvanktelėjusi
Man patiko sitas tavo tekstas, jis nesunervino, nera per ilgas, atviras, nuosirdus, tikras, perteikiantis jausma...na tai viskas ko man reikia. Aciu. Pasiimu.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-06-19 00:08
Sirinella
Pamiršk ir ženk į rytojų.... Apsidairyk aplink - yra ne tik JI ir prisiminimai apie JĄ - kiek daug nuostabių dalykų yra aplink mus, kuriuos verta įamžinti kūriniuose...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-06-18 22:55
kulverstukas_
Up ir down--> Vienas zmogus sake: "Netapatink lyrinio subjekto su autoriumi. skaityk kaip kurini". Siulyciau taip ir daryt.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-06-18 21:41
Up ir down
šitai reikia pasakot psichologui arba draugui, arba dienoraščiui, bet ne publikuoti kaip kūrybą.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą