Rašyk
Eilės (78093)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 18 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







…uždarė į kartoninę dėžutę. Sakė, saugiau gyventi. Norėjau išeiti iš ten, tačiau neturiu kur. Vieni svetimi, kiti sako: „Priimčiau, bet…” Ir bėgti nuo jų negaliu, nes kartais, kai dėžutės plyšelyje pamatau dangų, užsisvajoju, kad turiu draugų, žmonių, kurie priima mane tokią, kokia esu, kurie myli mane ir kuriuos galiu apkabinti. Tomis akimirkomis aš užsimirštu. Juk žinote, kaip sakoma, žmonės visą gyvenimą krenta ir tik apsikabinę sustoja kristi. Akimirkai. Ir pajunti debesį rankoje…
Vieną sykį man pavyko pabėgti nuo savęs ir kartoninės dėžutės kibių kartoninių rankučių į nakties pievą. Norėjau rėkti. Net ne rėkti, o staugti, kad plyščiau į gabalėlius, kad visa vidumi į išorę išsiversčiau, bet… pabūgau tos romios tylos, sutrikdyti ją. Nenorėjau, kad medžiai krūpteltų ar vanduo suraibuliuotų. Todėl…
…uždusau.
2003-08-13 10:35
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 30 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2003-08-13 21:59
Bikkuni
Labai patiko. Pati idėja- gyvenimas-kartoninė dėžutė- gražu, tik pabaiga su tuo staigiu 'uždusau' kažkaip..
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-08-13 15:27
482
482
kviapuok, prashau..
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-08-13 11:52
Vannille
Mintis isties idomi. Apskritai paziuros idomios. Tie visi stereotipai uzknisa... Bet man, nuosirdziai pasakius, labai patiko tik pabaiga. Nesugebejes visuomenes dogmu ir normu sulauzyti, pabuges nuomoniu zmogus mirsta... Zuna jo indvidualistinis pasaulis... feee...:) Bet vien uz antra(ir paskutine) pastraipa galima duoti ////+................
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą