Rašyk
Eilės (78170)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2715)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 18 (2)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Išgąsdinti Paukščiai pakils į dangų, uždengs sparnais Saulę ir, sutūpę Mėnuly, užmigs. Jie nė nepastebės, kaip Saulė suskils į begalę mažų Žvaigždžių ir pasklis Visatoje...

Mieguistos Žirafos nulenks galvas, kaklais apjuosdamos Afriką, kostiumuoti Pingvinai šokinės nuo dangoraižių, kol išmoks skraidyt, o Mėnuly miegos Paukščiai, dideli ir balti...

Keliautojai piligrimai pravirks palikę namus, raminančio žalumo Žolė prašys vandenynus prasiskirt, kad maži nykštukai galėtų dalint Džiaugsmą miegantiems Paukščiams Mėnuly...

Staiga žemė nurims. Absoliuti tyla pažadins Paukščius, kurie išskris ir paliks bežadį ir tamsų Mėnulį tuščią. Savo didžiuliais sparnais jie gaudys žvaigždes, kol iš jų sulipdys Saulę...

Vaikai lietumi žais ant Karalių galvų. Princai bris rasota žole, ieškodami Miegančiųjų Gražuolių, bet ras tik Septynis Nykštukus, žiūrinčius į juodą ir tuščią Mėnulį ryto šviesoj...

Plaštakė pabus iš pūkinių patalų, pažvelgs į Saulę pro rasos lašelį ir išvys pasaulį Vaivorykštės spalvom. Coliukė rašys laišką Kupidonui, bet neišsiųs, nes nežinos kelio į širdį...

Porcelianinė lėlė pavydės skudurinei Onutei grožio, alaviniai kareivėliai jos ant Trojos arklio ir skelbs taiką pasauliui, o Plaštakė džiaugsis šia diena tartum ji būtų paskutinė...

Kengūros šokinės lig dangaus bandydamos jį paliest. Banginiai nukels kepures Saulei, suplos delnais ir nuplauks ieškoti raudonų žibučių. Tada išgąsdinti Paukščiai vėl pakils į dangų...

***

P.S. Šiaip tai visas kūrinys beveik kas vakarą dalimis buvo išsiųstas keliems žmonėms. Sakė, kad labai patiko. Nežinau, gal ir jums patiks. Sėkmės :)
2003-08-11 20:20
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 25 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2003-08-23 15:57
Ona Joana Jolaitė
Man patiko...Labai labai...taip įdomiai perpinti pasakų personažai su mitologiniais...:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-08-19 11:46
delete
Liabai fainai. Taip sakant ne vopros ir duodu tau /////
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-08-14 20:11
nemū
Vannille, labai aciu.. :D is kart pakelei nuotaika :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-08-14 19:04
Vannille
Va čia tai jegėle! Man nuoširdžiai patiko. Duodu ///// ir labai labai lauksiu tamstos tobulejimusi kurinuku pavidalu... I rt oliau rasyk taip mielai:) O koookia ikonele... Saulyt tu miela, pavydesiu:D
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-08-14 18:33
nemū
Ačiū. :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-08-11 22:57
Edvardas
Spindi kristaliukai — daug skaičiusiems ir žinantiems, bet ne tiems, kurie nori klasikinės pasakos.
Lengvai ir skaidriai, plačiu fantastiniu užmoju parašyta, labai imli ir gili. Malonu skaityti.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-08-11 22:16
Kirvoboica
Tikrai radau linksmų ir „fainų” trupinių,.. ir nemažai.  :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-08-11 21:23
Išprotėjęs liaudies genijus
Super!
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą