Rašyk
Eilės (78094)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 11 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Susisuku ant žaibolaidžio ievų lizdą ir įkišusi nosį laukiu lietaus, kai sušlapusio metalo kvapas pasidaro saldesnis už nuo rūgšties perštančią odą. Kiek šnopuoju iš pykčio – pirma diena ant stogo, kai išvijo nuomininkė. Išsižiojo pastebėjus, jog su arbata sugurkšnojau visą jos rytinę sieną. Slepiu delne plaktuką tinkui daužyti ir spjaunu žvyru į gatvę – o siena visai nebuvo skani. Vieni E ir pelėsiai, o išvijo! – ir tempiu lūpą iki pat menčių.
Apačioje kažkas sulaluoja. Kišu galvą per lizdui stogą atstojantį makaronų sietelį ir paleidžiu į jį plaktuką – gyvas, sucypia. Ir toliau laluoja, plėšdamas šaligatvio plyteles, bei kišdamas jas į savo kuprinę.
- Ką veiki, broleli? – spjaunu atrytą tinko plokštelę. Pakelia galvą. Gražu – mintyse susuku jam popierinę kepurę.
- Lopšinę dainuoju.
- Man? – ir šypsausi, koja trindama paausį. Jis siūbteli, cakteli ir pakelia vieną plytelę, sviedžia man ją į lizdą. Jaučiu, kaip pramušta galva svyra, bet pastumiu plytelę po viena šakele ir pamoju:
- Pagavau!
- O lopšinė plytelėms. Iš jų butą statysiuos. Šeimininkė raktus atėmė, būsiu dabar jau sau.
- Jau sau! – stebiuosi. Bendro likimo. O jo lūpos - prisimerkiu - medinių rakščių pilnos.
- Su arbata? – baksteliu į orą.
- Tik vieną spintą. Bet su brendžiu, - apsilaižo ir dingsta.

Graužiu plytelę ir liūdžiu – lyjant žaibas nuvytino visas lizdo šakeles. Žvilgteliu į delną, kuriame prieš trenkiant tikėjaus užsivirint vandens arbatai, – skylutė, mažai įžiūrima, bet pirštą prakišt įmanoma. Gal su brendžiu ir skaniau, atsidūstu ir stebiu ant kito daugiaaukščio kylančią būdą iš cementinių kvadratėlių.
2008-05-19 18:13
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 4 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2008-05-19 19:53
MJE
MJE
Man patiko :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-05-19 19:49
kitaip
Turite gerą fantaziją.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą