Rašyk
Eilės (78096)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 10 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







[Nešdinkis lauk iš čia.]

Aš nesakysiu, kad vis dar esu įsimylėjęs viską iš Tavęs. Netgi tai, ko nekenčiau ir niekinau. Aš neslėpsiu, bet ir nepasakysiu. Nes Tau nereikia sakyti, Tu ir taip supranti. Tu viską žinai. Jauti.

Kaip ir aš.
Kad vis dar praveri tas duris [tarp "dabar" ir "kažkada"] ir paglostai mūsų meilę. Atsargiai užčiuopi beprotybės ir aistros raukšleles, išdidumo duobutes. Ir verki savyje iš baimės, kad visa tai niekada nesugrįš į „dabar“. [Bet] nurimsti, kai atbėga naujovės ir tas duris uždaro.

Jaučiu.
Kad vis dar klausai mūsų dainų ir jomis gyveni. Naktimis, kai niekas nemato. Ir kai negirdi.
Nepasislėpsi.

[Aš atiduočiau viską, jei tik kas nors tą "viską" iškeistų į Tave.]

Tą dieną, kai aš praversiu Jos duris ir akimis pasakysiu, kaip karštai Ją myliu. Kai nepaliksiu Jai ir sau abejonių dėl Mūsų Rytojaus. Kai mano ir Jos akių žvėrys taps angelais. Kai ilgesys ir meilė nugalės mūsų išdidumą. Kai Mūsų Istorija prasidės iš naujo.
Tik tada aš galėsiu pasakyti, kad gyvenu. Kad esu beprotiškai laimingas.

[O šiandien nesustok.]

Mano naujovių žvilgsnis nužudo. Švelniai nužudo. Iš lėto. Viską, kas nereikalinga tai akimirkai. Sumedžioja nerimą ir iškrato jo kišenes pilnas baimių. Baimių likti apgailėtinai vienišam.
Mano naujovės moka bučiuoti nepaliekant galimybės nekęsti. Nepaliekant galimybės užgesti. Tie bučiniai kursto. Kursto gyvenimui. Neišgalvotam. Tikram.

Ar tai reiškia, kad Ji sustojo pasimėgauti praeities užmiršimu?
Ne.
Tai reiškia, kad aš kuriu savo nepamirštamas dvidešimt keturias valandas. Pats. Kasdien.
Tai reiškia, kad Aš išmokau gyventi. Gyventi be Jos.

[Ko pravirkai?]
2008-05-19 00:23
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 7 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2008-05-19 10:21
Tare
graziai rasai, sugebejai skausma vyriskai uzslepti, nes kalbejimas aiskus, neperkrautas seiliojimais, kapoti sakinukai.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-05-19 00:31
Sirinella
Balsas iš praeities bandantis įsikurti dabartyje... visai nieko.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-05-19 00:31
Sirinella
Balsas iš praeities bandantis įsikurti dabartyje... visai nieko.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą