šiandien mačiau obelį perėjoje su obelienos lazda ir baltais sportiniais bateliais,
toliau – fontano kraštu zujančią šviesių violetų mergaitę, kurios lūpose visada čiulbės krykštavimas krikšto,
mėlynus dangaus ataudus nutįsusius iki pat žemės ir lietų nardantį juose,
jutau drėgmę ant savo kaklo, jausmą perkeliantį kitur – į buvusį ir būsimąjį laiką.
fontane mirgėjo balti žiedlapių dumbliai, mažos karpytos gervelės šoko tavąjį veidą,
sielų kokteilį suplakė vėjas, viską išgėrė pavasario naktys regėjau nuostabų grafiti. keista, kad mūsų mieste, kur nuo sienų nuolat lupasi vienodumų nykumos,
kur žmonės išdailina darželius standartiniais potėpiais ir nemėgsta suplėšytų džinsų,
nors po jais ir švysčiotų genialių poetų kaulai ir mėsos.
regėjau dailų suolelį mėsinėje tik nesuvokiau, kodėl jisai ten – veidu į skerdieną,
ne į pavasario gobelenus ir fontaną, kuriame
mirga balti žiedlapių dumbliai, mažos karpytos gervelės šoka tavąjį veidą,
tavo sielos kokteilį suplaka vėjas, viską sugirdo šniokštimas pavasario
ne. norėjau parašyti būtent taip, kaip parašiau. kodėl turėčiau kažko nedrįsti? mano kūrybiniuose bandymuose labai mažai genitalijų ir pan., bet nemažai atsiranda tai randančių - tiesiog šis laikmetis yra genitalijų laikmetis ir turbūt todėl būtent apie tai dažniausiai pagalvojama, masės sindromas;)))
ji tvirta - violetų čia nieks niekada nepranoksta.
kokio medžio lazda beramstytų fontano atbrailas,
pro akis nepraslysta, kaip žiedlapiai virsta būtaisiais kartiniais.
net trūnijantys kaulai pajunta lankstumą gervelių, kapstančių cemento pievas,
kai skerdiena pakvimpa dirviniais vijokliais, andai atrajotais, upeliui klystant į dangų.
pavienės mintys labai geros, vaizdingos metaforos. tik kai į visumą viskas sujungta tai nelabai, tarsi kiekviena eilutė būtų savarankiškas kūrinys. bet šiaip darbas tikrai neblogas.