Rašyk
Eilės (78094)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 24 (2)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Tu pravėrei mano duris ne šiaip įprastai ar nepastebimai kaip daugelis kitų tai padaro. Jie.., jie tik apsižvalgo ir abejingai įšeina, nepalikę nei vieno pėdsako, o tu per tokį trumpą laiką tiek daug pripėdavai mano takeliuose ar klystkeliuose -  nelygu kaip pažvelgsi. Tu įsiveržei į mano jau spėjusią nusistovėti kasdienybę tarsi gaivus, maištingas pavasario vėjas ir žaismingai pūstelėjęs į veidą išnešei visą smėlį iš akių. Sustingusiam vandeniui tu įnešei srovės, pelenams įplėskei ugnies, langai vėl užrasojo. Tu uždegei mano užgesusią širdį noru, troškimu gyventi, džiaugtis, mylėti. Mylėti tave ir per šią meilę - visą pasaulį. Ar girdi, mano širdis vėl plaka? Man atrodo, kad ji tiesiog dūnksi ir šį garsą girdi visa, kas yra aplink. Tai mane gąsdina, nes aš nenoriu išsiduoti. Ir taip, aš myliu. Pirmą kartą galiu tokiu tvirtu ir užtikrintu balsu tai pasakyti. Bet aš tyliu. Tyliu, nes žinau vieną nenuginčyjamą tiesą. Tu taip pat įšeisi, kaip įšeina visi ir visada. Didžiausia kiekvienos meilės yda yra ta, kad ji nori būti amžina, o šioj trapioj būty viskas yra laikina. Šis kraupus nujautimas stumia mane nuo tavęs pačioj mūsų gražios, tyros, gyvybingos, jaunos ir dar šaknų į žemę nespėjusios suleisti meilės. Stumia mane, mėšlungiškai įsikibusią į savo jausmus tau. O žmogau, tu priverti mano širdį greičiau plakt ir dėl to aš degu neapykanta tau, nes žinau, jog tu taip pat vieną dieną įšeisi. Įšeisi ir paliksi mane vieną, pamestą, išduotą, suklupusią ir sugniuždytą, tarsi negailestingai iš dirvos išrautą, ką tik žiedus pradėjusią skleist, pavasarinę gėlelę. Taip, ruduo skaudžiausias būna tada, kai ateina pavasarį. Tu  paliksi mane, todėl stumiu tave šalin, nusigręžus, kad tik nematyčiau, ką po velnių darau aš. Prakeikiu tave tūkstantį kartų, išsižadu tavęs, atsisakau saulės šypsnių ir pavasario gaivos. Tačiau užtenka tau tik pažvelgt man į akis ir aš sukniumbu kaip bejėgis vaikas.. Man kerta per kojas, darosi sunku kvėpuoti, mąstyti, galvoti.. Tegaliu tik jausti ir mano akys akimirkai suspindi.. Bet tu mane paliksi.
2008-05-09 17:37
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 8 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2008-05-09 18:34
Tare
graudziai grazu ir jautru, amzinos tokios dvejones griauna mus.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą