Rašyk
Eilės (78156)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 14 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Kadaise, kai žemėje vyko didžiosios evoliucijos, o jos paviršiuje net nekvepėjo gyvybės formomis, visatoje jau buvo labai išsivysčiusi rasė, vadinama Marašatais. Jų planeta buvo tūkstančius, o gal net ir milijonus kartų mažesnė už žemės planetą. Juk Marašatams didelės planetos ir nereikėjo. Jų planetoje buvo vos trys. Maršas, Marašas, ir jauniausesis Marašatas.

-Nagi, Marašatai, pakabink šita šviestuvą aukščiau! - riktelėjo Marašas.

-Kokį dar šviestuvą?! - greit atsiliepė Marašatas. - Juk dar šviesu! Ir šviesu bus visada! Juk męs turime net keturiolika saulių aplink mūsų planetą, todėl tamsu tikrai niekada nebus.

-Tavo tiesa. Bet apsidrausti niekada nevėlu! Nagi, strykt pastrykt ant staliuko, ir pakabink.

-O kodėl tu nekabini? - pašaipei pasiteiravo Marašatas.

-Labai juokinga!!! Iš mūsų pats jauniausias, bet ir pats didžiausias. Žiūrėk! - vėl riktelėjo Marašas. - Tu toks didžiulis, kad aš galiu pasislėpti tavo batuose, o jai dar pasistenkčiau, tai ir tarpupiršty pas tave pasislėpčiau. Juk manęs ten nerastum! Ir įdomu, kada paskutinį karta rankas ploveisi?

-Na pameni, užužpernai, kai Maršas pabudęs buvo...

-Pala pala! - pertraukė jį Marašas. - Užužpernai?! Bėgte prie didžiojo krioklio bent rankų nusiplauti!

Tuo tarpu, kol broliukai ginčijosi kuris kabins lempą, pro duris įeina Maršas.

-Ko čia stūgaujat kaip asilai per valentino dieną?  Neleidžiat man miegoti!!

-Gana tau miegoti! Prisimiegojai pakankamai, o dabar lempų kabint!!! Mygom, kol nesutraiškiau tarp Marašato pirštų!

-Ką dar sugalvosi? Negana tau saulių šviesos iš dangaus, o jau lempų užsigeidė? Įsikišk lempute subinėn ir bus šviesiau. Oi kaip bus šviesu! Net jai ir saulės užges, šviesos pakaks dar kokiam bilijonui metų.

-Žiūrėkit kas prakalbo? Ištisus metus akių nepramerki, o dar šviesos iš mano subinės užsimanė.

Ir prasidėjo mūšis tarp dviejų brolių, o Marašatas kaip visada, įsitaisęs ant keteros žiūrėjo į amžių kautynes.

-Štai todėl ir Maršas miega ilgai, kad nereikėtų su Marašu pyktis. - kramsnodamas kukurūzus kalbėjo Marašatas.
2008-05-07 22:10
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 4 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2008-05-09 18:07
TYLOS MANIAKAS
man dar pagal amziu klaidas galima daryt :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-05-07 23:17
Baltasai
jauniausesis, pasistenkčiau. taisyk klaidas ir nepamiršk nosines kabint :}
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-05-07 22:21
TYLOS MANIAKAS
dekui dekui, cia tikiuosi max 5 pagal vertinimus :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-05-07 22:18
Realetyvus
Man patiko, rasau 4+, pakele nuotaika
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą