Rašyk
Eilės (78094)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 12 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







[Jos neišloši per TeleLoto. Ji ir dabar ir po to.]

[bet] kai kurie žmonės tiesiog nežiūri į gyvenimą taip, kaip žiūri tu. Ir turi su tuo susitaikyti.
[Jie negali matyti, ką matai būtent tu. Jie negali tikėti būtent tavo Dievu.]
Tu gali pykti ant Jų, kad neklauso, ką Jiems sako širdis.
Gali klykti, kodėl nesuvokia ką tau reiškia praeitis.
Gali bandyti Juos išmokyti kalbėti taip, kaip kalbi tu. Meluoti, kaip tu meluoji. Tu gali juos mokyti neišdavinėti ir nežudyti jausmų. Gali bandyti. Bet tai tik laiko švaistymas. Nes Jie kitokie. Suprask. Visi skirtingi. Nei vieno vienodo.

Niekada nesiremk į kitus. Tik taip gali atrasti save. Tikrąjį. O kai atrasi niekas tavęs nepajudins iš ten, kur stovėsi, iš ten, kur norėsi stovėti. Tu tapsi vienu iš Jų.

Bijai, kad naktimis, kai prabils sąžinės, širdies [ar dar kokio tikrovės vagies] balsas, norėsis sugrįžti atgal? Nebijok. Sugrįžk. Bet tik naktimis. Kai niekas nemato. Ir kai negirdi. Dienomis aistras reikia valdyti, kitaip jos užvaldys tave.

Įsivaizduok, kad tavo gyvenimas vanduo tiems, kurie tave skaudina. Netgi stovinčiame vandenyje pėdsakai nepaliekami. Todėl gali būti ramus. Jie:
_
Tie, kurie netikėjo tavim.
Kurie netikėjo tavo Dievu.
Kurie žudė tavo dienų džiaugsmą, tau net nenutuokiant apie tai.
Tie, kurie nemokėjo kariauti su savo blogiu.
Kurie patys netikėjo savo Dievu.
_
išėjo nepastebėtai. Nieko tavyje nepaliko. Nič nieko.

Gyvenime egzistuoja [tik] dvi tragedijos. Viena ištinka tada, kai negauni to, ko trokšti. Antra - kai gauni.

[o jei] Tik dvi dienos ir tavo grobis virsta tavo medžiotoju. Ar norėtum?

Tu manai, kad tokie, paties suvaidinti spektakliai, tau nepadės? Tu klysti.
Kiekvienam žmogui duota užtektinai jėgų įvykdyti tai, kuo jis yra įsitikinęs. Ir nesvarbu kokiomis formomis mes save įtikinėsime ir kaip visa tai įvykdysime. Svarbu, ko mes siekiame.
Nesvarbu, ko mes bijome. Svarbu, ko nebijome.
2008-05-02 23:01
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 4 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2008-05-03 02:43
ŠFK
Pataikei tiesiai ten, kur ir reikėjo. Gal tekstas didelės meninės vertės ir neturi, bet imu namo. Jis P.U.I.K.U.S.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-05-02 23:33
Yuki
Gyvenime egzistuoja [tik] dvi tragedijos. Viena ištinka tada, kai negauni to, ko trokšti. Antra - kai gauni. <--- citata turi būti kabutėse.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą