Rašyk
Eilės (78094)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 14 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Labai liūdna konstatuoti, tačiau princai ant baltų žirgų išmirė kaip dinozaurai. Šiandien turime lengvai patukusius, patogiai kartu su mumis gyvenančius, vidutiniškai uždirbančius ir padėvėtus jaunikius. Užsimerkiame ir įsivaizduojame, kad vieną dieną jis priklaups ant kelio ir pasiūlys tuoktis. Mums nebereikia romantikos, apdainuotos ir susikurtos sudėtingose paauglystės svajose. Ne, mes šiandien net nesvajojame, jog sukurs pasaką ir pademonstruos savo priklausomybę tau šitaip, kad niekada nepamirši. Šiais laikais taip nebūna. Tiesa, atsiprašau, būna. Atsakymas peršantis kalnuose saulei leidžiantis neigiamas. Atsakymas peršantis laivo denyje pučiant vėjui neigiamas. Žmonės netinkami, situacija banali, žavinga ir įsimintina. O štai pajutus, jog atsakymas subrendo ir apsigyveno tavo smegeninėje, šalia sėdi patikrintas ir iki kraujo pažįstamas kandidatas, kuriam jokie laivai ir kalnai galvoje net nesušmėkščioja. Santuoka? Ne, būtinai reikia dar palaukti ir nugludinti kampus. Taip pat sunešioti metalines klumpes ir parnešti iš šulinio vandens rėtyje. Truputį pasikankinus gimsta supratimas, kad kiekvieno asmens kiekvienas kampas yra savotiškai žavus ir belieka pripažinti, kad jų gludinimas būtų beprasmis ir bevaisis užsiėmimas. Tačiau tai tikrai, mielosios, dar ne viskas. Sekantis, gerokai sudėtingesnis argumentas – kas pasikeis po vedybų, jeigu mes ir dabar šitaip gerai gyvenam? Žinoma, kad visiškai nieko. Kas pasikeis, jeigu nusiųsi SMS 2 litus vaikams? Kas pasikeis, jeigu staiga, netikėtai aplankysi seniai matytą močiutę? Ir kas, po velnių, pasikeis, jeigu sustosi ir, užvertęs galvą į dangų, suprasi, jog žvaigždės tokios gražios? Vardan pokyčių gyvenam ir stengiamės. Vardan keisto supratimo, kad būtinai reikia geriau, gražiau, turtingiau ir vertingiau. Darome daug judesių. Kartais klaidingų ir skaudžių. Kartais labai skaudžių, bet reikalingų. Tačiau prie kurio nors garbingo jubiliejaus sparčiai artėjantis tavo išrinktasis nenori vesti, nes bijo, kad niekas nepasikeis. Pastovėkim ant galvos. Ilgai.
2008-04-22 09:42
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 7 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2008-04-22 16:32
agricola
tai užtat visada ir sakydavau mergikes mylieket mus vedusius savas mylim ir jums meilės užteks xixixi...4
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-04-22 10:34
būsimoji
Tekėkite, tekėkite, ir ištekėkite...;]
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2008-04-22 09:54
Kirvoboica
kažkaip tolokai iki šviesaus optimizmo :P
o santuoka,.. svarbu ne kampų „apsigludinimas“ o rišamoji medžiaga =)
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą