Rašyk
Eilės (78093)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 12 (2)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







su tavim nors ir apkasuose per devintaji pasaulini kara kai virš galvos švilpauja kulkos ir oras vien tik dumai. kai tvyro aitrus mirties kvapas ir kraujas liejasi lyg šampanas aštuonioliktojo gimtadienio proga. kai visi klykauja ir spiegia iš baimes. kai jie apake ir užvaldyti pykčio lekia i tankus, smeigiasi ant durklu, lekia šalia granatu ir miršta tokia beprasmiška mirtimi. ir net tada nieko nebijočiau nors ir skruostais ašaros riedetu del nepamatyto vaiko gimimo. net ir tada aš bučiau besišypsanti ir ikvepčiau oro po kurio mirčiau per pora sekundžiu. net tada nesigailečiau prarastos ir nepamatytos ateities. ir tada viskas butu vienodai, nes tu butum...


drambliukas susisuko i kamuoliuka ir kruopščiai slepe savo raudonus kaip dideli pomidorai žandukus. taip. jam buvo gera ir jis plačiai šipsojisi. jis buvo toks lamingas, bet nenorejo parodyti, kad yra silpnesnis už suaugusiuosius ir slepesi nuo mielos mergaites grostančios man galva ir kalbančios tokius širdi glostančius ir meilius žodžius. jis pasijuto jos draugu. jis jautesi jei reikalingas kaip ir ji jam. bet jis buvo kvailiukas ir nieko jei neatsake. tik patraukes leteneles nuo akyčiu panate, kad mergaitenusimine. ji galvojo, kad jam tai nepatinka, kad jis nenori buti jos draugu ir slepiasi nuo jos.. akyse pasirode ašaros ir jis i ja žiurejo taip lyg tai butu paskutinis kartas kada jie susitinka ir lydi saule. ji suprato. ji nudžiugo. išsišiepe pačia plačiausia šypsena, kaip budama maža nudžiugdavo pamačiusi, kad tetis pagaliau grižo iš darbo po visu metu laukimo. ji buvo tokia laiminga. ir dar ilgokai jie stovejo apsikabine. ir saule nesileido tik del ju. laikas buvo jiems. ju draugystei ir vienas kito supratimui. tai buvo laikas patiems geriausiams draugams, nes jie tyliai stovejo ir suprato vienas kita per ta laika geriau nei betkada.
2008-04-16 15:25
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 6 Kas ir kaip?
 
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą