Rašyk
Eilės (78094)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 11 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Tai kad aš degtinės negeriu...
Bet jeigu aš prisiversčiau jį2  pamilti.
Reik nedėt daugtaškių, jie nebrandumo simbolis.
Aš suklydau, dabar jau per vėlu. Jis laiko mane kekše. Bet jei aš kekšė tai jis dar didesnis kekšė. Nekenčiu aš jo. Gal man palengvėtų jei išsiverkčiau? Ne! Aš daugiau niekada neverksiu dėl kažkokių pašlemėkų.
Man darosi bloga.
Einu pasidaryt arbatos, gal palengvės. Ir pagaliau susikaupsiu darbui.
Bet man patinka šiandien mano šukuosena, ji atspindi mano vidinę būseną... ir vėl aš dedu daugtaškį. Maža, aukštai surišta cibė, nesuimanti visų plaukų ir susivėlus. Taip aš atrodau šiandien.
Kaip aš jo nekenčiu. O gal tik sau meluoju? Taip. Meluoju. Ne. Jis man buvo tik užgaida. Bet jeigu db sugebėčiau atsakyt tuo pačiu jam2 tai jį greit pamirščiau. Bet jis2 mane erzina. Kartais.
Reiktu pradėt braižyt. Bet kaip tingiu. Noriu gulėt ir žiūrėt į lubas.
Mano žuviukas koks jau miklas. Kažin jis supranta kas dedasi aplink?
Jeigu jis negertų, galėčiau prie jo2  priprast.
Kažin, bet ar aš einu savo keliu? Norėčiau dabar sužinot.
Keista, bet pagerėjo nuotaika ir nebemoku, tiksliau nebežinau ką rašyti...
Ir vėl tie daugtiškiai, ar kada nors aš jais atsikratysiu?
Bet mano gyvenimas gerėja. Man padeda knygos. Filosofija palengina gyvenimą.
Reik negalvot man apie jį. Vistiek aš jo nekenciu! Ne. Ne nekenciu, bet tiesiog man jis netinkamas. Jis tuščias.
Hm.. o kazin ka jis galvoja. Turbūt tik juokiasi. Ką jis daugiau ir begalvos.
Ką reiks padovanot mamai? Reik sugalvot ką nors mielo...
Ir vėl tie nebrendylos daugtaškiai!!! Baik!
Reik nenustot keistis. Juk jau tiek pasiekiau. Jei dabar liausiuos bus dar blogiau nei buvo prieš tai. Aš negaliu liautis.
Reik baigt iki galo susitvarkyt kompiuterį. susirašyt visas likusias nuotraukas i diskus ir išsitrint iš pačio kompiuterio. Pasidaryt vietos naujom.
Reik pradet vėl fotografuot. Juk pavasaris. Jau daugiau šviesos lauke, geresnės nuotraukos gausis.
Bet kodėl aš užrašinėju tokias kvailas mintis? Negi gali man nuo to lengviau pasidaryti? Netikiu. O gal. Bet vistiek niekas jų neskaitys. Aš bijosiu kad kas perskaitytų. O gal rimtai palengvėjo.
Kai įjungiau antrą šviesą kambarys pašviesėjo. Dabar jau man lengviau. Bet kažko labai karšta.
O pagaliau nebededu daugtaškių.
Pavyko.
2008-04-11 23:25
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 7 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2008-04-12 17:44
časm
Tai tikrai, kad reikia nebedėti jų.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą