Rašyk
Eilės (78096)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 2 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Vakar  Zenas nusipirko smegenis. Pirko pigiai – nusiderėjo. Jam aiškinę, kad tik Gariūnuose parduodamos geriausios ir, beje, pigiausios smegenys.
Tokios nedidukės, bet vertę atitinkančios. Kaip cementinė bandelė jos riogso jo galvoje ir miršta iš nuobodulio.
Kaip krutės, jei girdi tik „techno“ muziką ir mato idiotiškus filmus „nužudyk ir susprogdink“? Pasaulinio masto cirkas!
Jei kiek, jokių smegenų nebūtų turėjęs Zenas. Vos neišmainė į naujutėlį „Rolex‘ą“... Nieko stebėtino, jei ir už sieninį kalendorių buvo pasiryžęs jas atiduoti ir dar primokėti.
Kyla klausimas, ar Zenas išvis kada nors jas turėjo. Taip, turėjo, kai mokėsi mokykloje ir daug skaičiavo – kiek dienų liko iki atostogų, kiek pinigų liks, jei pusę sumos praloš... Baigęs mokyklą įniko į laipsnių turinčius gėrimus. Pilkųjų ląstelių kapinės išsiplėtė lyg kokioj Kinijoj. Užliejo jas ugninio vandenėlio cunamis ir viskas... Teko smegenis parduoti.
Naujosios, tiesa, taip ir neprigijo. „Per mažai atsparios mano gyvenimo credo“, - konstatavo Zenas.
Neseniai jas pardavė vienam naivuoliui už nekuklią sumą. Kitą mėnesį, sakė, vėl važiuos į Gariūnus... „Ne, - sakau jam. – Tu važiuok į mėsos kombinatą. Ten už centus parduos“.
Na, taip, šiame pasaulyje, kainuojančiame daugiau nei įmanoma uždirbti, smegenų nebeprireiks. Turi smegenis – turi vargo ir dar kitiems apsunkini gyvenimą.
Ar ne dėl proto bokštų mes šiandien kenčiame visuotinio atšilimo padarinius, ar ne dėl Edisono šiandien turime mokėt už elektrą?..
Visgi daugelis mielai keistųsi smegenimis su proto virtuozais. Paradoksas!
„Gariūninis“ sindromas apima vis didesnes mases žmonių. O kas nutiktų, jei būtų įkurtas smegenų perdirbimo punktas? Kiek „Rolex‘ų“ būtų išsaugota!..
2008-03-24 22:35
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 5 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2022-04-08 07:08
Passchendaele
Spindlas.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-04-05 01:48
Domarx
Puiku.
Kalbi dabar itin populiaria tema. Tiek motyvacinių knygų, seminarų, straipsnių, galų gale esė dabar prirašyta... Matau isigilinai į tai,  tad nesuprantu, kodėl esė persmelktas pesimizmu. Mano nuomone šiuo atžvilgiu žmonija po truputi pereina į atbudimo stadiją ;]
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2008-03-26 22:23
Kagaya
Zenas apie kitą Zeną;D MILŽINIŠKAS komentaras;D
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2008-03-25 00:13
By Zenas
Apie ką (atsiprašant)bazras svajakai?... iš kur atsirado dar vienas Zenas? ...
Kiek pamenu aš (po paraliais ),Gariūnuose Rolexus vogdavau vienas...
Naglumą to (atsiprašant)  žasino, kas gal apsakyti... lyg šiolei apakęs esu...
Sumanė (atsiprašant) sabaka rolexus į smegenis mainyti
Ką man vogti reikės nebe suprantu...
O gal ir aš smegenų neturiu???!
Nes,kai ryte aš atsikėliau,norėjau baisiai gert .....makaulėj švilpė vėjas...
P.S.
Jeigu  proto (atsiprašant) bokštai savo smegenų pardavimo punktą (atsiprašant) mano zonoj įkurtų,
Turėtų į obščiaką mokėti nuo pardavimų, aišku jei kas (atsiprašant) smegenis pirkti pultų...
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-03-25 00:13
Arbatinukas Vėl
:D geras. Tikrai geras. Juokingai ir ironiškai apie rimtus ir liūdnus dalykus.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2008-03-24 23:03
Dominykas Griskus
Užkabino mane, perskaičiau tis kartus neatsitraukes...:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2008-03-24 22:48
Floe
Ziauriai fainas. tikrai :) Mn patiko, stebetina kaip tiek zmogus sugalvoja smegenu pagalba :) saunu:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą