Rašyk
Eilės (78157)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 9 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







1 Skyrius: Pasaulio pradžia


Istorija kurią aš jums papasakosiu yra apie tuos, kuriuos mes vadiname dievais. Klausykit atidžiai, kadangi čia yra tikra istorija...

Senais laikais, kai buvo manoma, kad yra tik rutulys kuriame viskas pradėta. Ten nebuvo nieko. Rutulys buvo nei didelis, nei mažas, nei tamsus, nei šviesus, ten buvo viskas ir nieko.

Per šimtus milijonų metų, rutulys pradėjo augti . Galiausiai lėtai pradėjo formuotis dvi jėgos. Kai jėgos augo, jos išsivystė į mąstančią šviesą ir tamsą. Šviesa susiformavo į moterį ir pasivadino Selan, o tamsa – į vyrą ir pasivadino Granu. Jie ir pažymėjo visos visatos pradžią ir visą kitą ką mes dabar žinome.

Selan ir Granas sutelkė jėgas, kad ištrūktu iš rutulio. Jie sudaužė rutulį į įvairių rūšių daleles. Kai kurios dalelės pakilo ir tapo dangumi, keletas nukrito ir tapo žeme. Tarp žemės ir dangaus buvo vanduo, o kai kurie žemės gabalai iškilo ir tapo sausuma.

Rutulio dvasia, kuri buvo pavadinta Etena taip ir išnyko su rutulio sudužimu. Tai įkvėpė gyvybę įvairiems gyvūnams ir augalams. ”Pirmieji gyvūnai” buvo suformuoti iš šios dvasios. Milžinai buvo patys geriausi iš jų rūšies. Jie buvo žinomi kaip protingieji, dėl jų išminties . Jie buvo labai didingi kaip ir jų stiprūs kūnai. Milžinai prižadėjo palaikyti tikėjimą Selan ir Granui, kadangi be šių dviejų dievų veiksmų nebūtų jų gyvybės ir pasaulio. Selan ir Granas buvo patenkinti jais ir paskyrė juos būti visų gyvų padarų valdovais. Tai buvo prieš mirties ir tikro rojaus atsiradimą.

Selan ir Granas įkvėpė gyvybę daugeliui dievų vaikų tarp jų. Pirmieji penki vaikai įvaldė žemės galias. Vyriausioji dukra Sona buvo atsakinga už vandenį. Vyriausiasis sūnus Pagas kontroliavo ugnį ir antroji dukra Marfa valdė žemę. Antrasis sūnus Sanas tapo vėjo valdovu. Jauniausiajai dukrai Satyrai nepasiliko jokio elemento, todėl ji sukūrė eiles ir muziką. Tuo metu kai kiti dievai buvo užsiėmę savo atsakomybėm, Eva rašė eiles ir dainuodavo jas su muzika. Štai taip prasidėjo dievų era ir žemėje neegzistavo tokios vietos kurios dievai nežinotu.
2008-03-10 20:54
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 8 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2019-08-11 21:31
Nuar
Tarytum buhalterinės apskaitos knygą perskaičiau.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-03-30 11:29
Laser
Kad ir kai būtų gaila, bet tamsiąja lytim yra laikomos moterys.
Manau, kad pavadinimas nelabai tinka šitam kūriniui. Nebent čia būtų tik įžanga.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-03-28 23:10
Valdovė
įdomus darbas:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-03-13 13:39
Aurimas Nov
Neužkabino...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-03-12 19:35
Suglumes
Sakinių struktūra tai siaubas. Vienam sakiny pradedi mintį - kitam pabaigi.
Neužkabino įžanga, jei tai įžanga.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-03-12 11:26
Aurimaz
Turiu pastebėti, kad prieš šimtus milijonų metų ši Visata jau egzistavo. Prieš milijardus - gal dar suabejočiau...  Taigi, su istorija truputį prastai. Dar yra prastai su sakinių struktūra. Jie arba pernelyg kapoti, arba mintis nepabaigta.
O pati istorija...
Skaičiau panašią kažkur. Berods, antikinės mitologijos vadovėlis buvo. Čia kaip tik panašiu, propiesorišku stiliumi varoma...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-03-11 20:36
kondensofkė
pasitaisiau gi blemba:))
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-03-11 20:15
Vaikštantis Pilnaty
whats in it for me
"...ar kas gero išeis aš šūdas eilinis todėl dėk tolesnius skyrius..."

savikritika - visada gerai
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-03-11 19:23
kondensofkė
*ar:)) aš tikrai ne šūdas eilinis:))
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-03-11 19:22
kondensofkė
satyra ir eva čia atseit vienas asmuo?
ok šiaip nevimdančiai susiskaitė bet kol kas neaišku ar kas gero išeis aš šūdas eilinis todėl dėk tolesnius skyrius, būtų malonu kad įdėtum iškart tris kitą kartą:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-03-11 17:02
Weird Star
Graikų ar kitų tautų mitai įdomesni. Bet galbūt po tokios nuobodokos įžangos eis įdomi istorija? Tikėkimės ir laukime.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-03-10 23:04
A Puokas
Niu gi tikra fantastika!

A.P.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-03-10 22:23
Vaikštantis Pilnaty
Įžanga, ne daugiau. Įmesk viską iškart o ne po 5 eilutes
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-03-10 22:03
Valkas
Pernelyg... vaikiška. Norėtųsi ko nors tikrai žmoniškesnio.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-03-10 21:59
Dažas Rūko
Nu šitam gabale dar nieko gero nėra. Ne itin originali įžanga. Tikiuosi kokybiškesnio tęsinio.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-03-10 20:57
Zuvedra77
Gal ir nieko. imesk daugiau.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-03-10 20:55
LukasP
Dar turiu 10 skyrių. Jei patiks visus čia sudėsiu...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą