Rašyk
Eilės (78154)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 19 (2)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







(Jei dar esate kiek nors protingi - neskaitykite. Įvykis per istorijos pamoką)







Kai mokytoja įžengė į klasę, šurmulys nutilo. Kai kas dar tarpusavyje tebesikuždėjo, tačiau tyliai, kad negautų pastabos. Mokytojos bateliai skaudžiai stuktelėjo į neseniai dažytas grindis ir nurimo. Mokinių akys baukščiai susižvalgė ir sustingo mirtinoje tyloje. Mokytoja garsiai vartė žurnalą, kol pagaliau surado reikiamus puslapius. Patogiai atsisėdusi, ji atsilošė, užkėlė koją ant kojos ir pažvelgė į klasę. Jos griežta šukuosena pabrėžė plonas, kietai sučiauptas lūpas ir nedideles akis, kurios staiga sublyksėjo. Klasėje vyravo mirtina tyla, užčiaupta lyg jos burna.
- Tai ar pasiruošėte šiandienos pamokai? - pikdžiugiškai paklausė ji. - Kur buvote praėjusį kartą, atsakykite, Dinai!
Iš sustingusiųjų sujudėjo vienas, už nugaros slepiantis suvarstytas rankas ir pirštus. Baugščiai didelės akys susiaurėjo ir įsitempė.
- Mokytoja, atleiskit... labai skaudėjo rankas... - tyliai paaiškino jis ir nuleido akis.
- Argi tai priežastis, Dinai? Kitą kartą BAUSIU.
Klasė, kiek atsipalaidavusi, vėl įsitempė, regis įsiklausė į mokytojos žodžius, spėliodama, kokia bus toji BAUSMĖ. Moteris susirado savo rankinėje sidabrinę adatėlę ir padėjo ant stalo.
- Pamoką pradėsime! - dar kiek pažiūrėjo į sąrašą ir, paėmusi adatėlę, smeigė į vieną iš pavardžių.
Kažkas skaudžiai suaimanavo
- Nereikia... nereikia, prašau!.. - pasigirdo mergaitės balsas.
- ... m m m... - nudžiugo mokytoja. - Vika! Eik prie lentos! - įsakė ji.
Mergaitė lėtai pasikėlė nuo suolo ir žengė mokytojos stalo link.
- Ateik, ateik! Drąsiau... na! Ar pasiruošusi šiandieninei pamokai? - priartėjusią nužvelgė nuo kalvos iki kojų.
- Taip, - jau drąsiau atsakė Vika.
- Taigi, - atsistodama pradėjo mokytoja, - žmogaus anatomija. Kalbėsime apie žmogaus kūną, iš ko jis sudarytas ir kam tinkamas.
Klasė, kaip ir visuomet, užjaučiamai žvelgė į iškviestąją, taigi į Viką, šviesių, trumpų plaukų, nedidelio ūgio, plačių lūpų mergaitę. Ją visi mėgo dėl draugiško būdo ir švelnumo. Daugelis pažinojo jos mamą, kuri, vos įžengus kam pro duris, puldavo vaišinti saldainiais. Vika labai gražiai piešė, todėl klasiokai, artėjant kurio nors gimtadieniui, bėgdavo pas ją į namus, kad ką nors nupieštų, na, kad ir atviruką.
- Na, Vika, nusirenk, - garsiai įsakė.
Visi nuščiuvo ir įsistebeilijo į klasiokę.
- Renkis, ar girdi? Ar nori, kad būtų kaip ir Dinui? O gal dar blogiau?
- Tuojau, mokytoja, - išlemeno ji ir ėmė segtis mėlyną suknutę su juodom sagom. Vikrūs pirštukai judėjo kaip meškos letenos, atšalusios lyg ledas.
Mokytoja dar kartą pasirausė rankinuke ir sudaro didelius akinius juodais rėmeliais. Užsidėjo juos ir pažvelgė į Viką.
- Viską nusirenk, kalyte! - tarė geležiniu balsu.
Klasėje ėmė šnarėti sąsiuviniai, ant stalų atsirado pieštukai. Vika, praradusi bet kokią viltį, ėmė tyliai verkti. Mokytoja pakėlė nuo stalo degtukų dėžutę ir, pradariusi ją, ištraukė trumpą, susuktą cigaretę.
- Šiandien rūkysime naują cigaretę, kurią vakar susisukau iš vorų kojelių. Tuos vorus parsivežiau iš šalies, kurioje jie auginami specialiomis sąlygomis. Užauga ypač dideli ir sultingi.
Čia ji išsitraukė žiebtuvėlį ir prisidegė. Iš cigaretės galiuko išlindo plonas lyg sliekas dūmas. Vika stovėjo ir galvojo, ką jai daryti, tačiau atsiminusi kas vakar įvyko Robertui, o užvakar Dinui, nusprendė klausyti tos moters. Lengva suknutė jau buvo atsegta ir tyliai nukrito ant klasės grindų.
- Sakiau viską nusirengti! - priminė ir pasiuntė smilkstančią cigaretę klasei. Visi traukė po dūmą ir siuntė toliau. Tuo tarpu Vika nusimovė ploną, baltutį apatinuką, už kurio pasirodė graži, jauna krūtinė, čia pat nuo šalčio sustangrėjusi. Mergaitė mėgino pridengti ją rankomis.
- Nusimauk kelnaites ir nuleisk rankas žemyn! - išgirdo.
Po minutės prieš klasę ji stovėjo nuoga. Draugai, bijodami pažvelgti į ją, sėdėjo nunarinę akis. Kai kas dirsčiojo į laikrodį.
- Štai - mes matome Žmogaus kūną. Prašau pakelti akis, pažvelgti į šį jauną kalytės kūną. Pakelkite akis!
Mokiniai iš lėto kėlė galvas. Akys smigo į Viką, kuri stovėjo, šalo ir neturėjo kur dingti. Patenkinta mokytoja paėmė sidabrinę adatėlę.
- Ai... - sudejavo Kostas.
- Kostai, prieik prie tos kalytės ir papasakok apie ją.
Berniukas atsistojo ir nusvirduliavo.
- Pradėk vardinti, - pridūrė, - atsistok šalia!
Kostas atsistojo ir pradėjo pasakoti.
- Dabar paliesk ją ir pasakyk, koks jos kūnas! - užsimanė.
Klasė negalėjo padėti nei Kostui, nei Vikai, kurie buvo lyg vergai. Kostas pridėjo ranką jai prie pilvo.
- Šis kūnas šiltas...
- Koks dar?... Švelnus, a?
- Taip... šiltas, švelnus, gražus... sudarytas iš odos.
- Paliesk jos krūtinę!
Mergaitė atsitraukė ir užsidengė ją rankomis. Gailiai pažvelgė į klasę ir mokytoją. Jis nedrąsiai uždėjo ranką.
- Pasakok! - pasigirdo.
- Ji didelė... dar šiltesnė ir švelnesnė...
Mokytoja apsidžiaugė ir net sudrebėjo nuo susijaudinimo. Vika verkė. Sūrios ašaros byrėjo per Kosto ranką.
- Ar nori šitos kalytės!? - suklykė. - Atsakyk, kad taip! Na! Atsakyk!..
- Ne, - atsakė.
- Meluoji! Pažiūrėk žemiau! Nori?
Klasė tylėjo. Daugelis mergaičių irgi ėmė verkti.
- Pasakyk, kad nori!
Kostas jautė besikilnojančią Vikos krūtinę ir, regis, tikrai pajuto nesutramdomą norą. Jos raudonos lūpos buvo panašios į rožę. Vika drebėjo nuo visko, tai buvo šlykštu!
- Laukiu atsakymo! - sušuko. - Gal nori BAUSMĖS?
- Jau geriau bausmė! - atsakė garbanotų plaukų Kostas.
Klasė atsiduso. Pasigirdo šnabždesiai. Vika suprato, kad dabar bus blogai...
- Na, gerai, - supyko mokytoja, - štai tau BAUSMĖ! BAUSMĖ bus tokia: išprievartauk ją! - sušnypštė.
Visus išpylė prakaitas. Vika, netekusi jėgų, krito ant grindų.
- Greičiau! - įsakė mokytoja ir nebaigė...
Nuskamėjo skambutis.
Tai buvo išgelbėjimo skambutis, pats laimingiausias skambutis koks begali būti. Jis skamėjo, skambėjo, skambėjo... be paliovos, be atsikvėpimo, rodės net klasės grindys drebėjo.
Po minutės klasė liko tuščia...
Tačiau patirtas siaubas - nepamirštamas mokyklos gyvenimas, ne.
2008-02-22 23:02
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 7 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2019-09-13 20:54
Nuar
Šis absurdas teliko tokiu. Matyt per daug kažkas įsijautė į erotinius vaizdinius.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-03-13 17:20
diukasniukas
Idėja tai gera. Man trūko pyzdos laižymų, mažo pimpaliuko čiulpimo bei analinio sekso, nes jeigu jau varai absurdą, tai varyk iki galo. O kad kažkas pasipiktino, tai labai gerai. Tegu, kaip vienas rašytojas sako, linčiuoja publika rašytoją. O aš tai džiaugiuos, nes mane tokie tekstai tik pralinksmina ir pakelia nuotaiką.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-03-12 10:07
Tare
Sukrete. Skaitydama isikabinau i koja ir laukiau - negi taip bus. Blogis irgi baigiasi.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-03-06 15:40
Weird Star
Prieš porą-trejetą metų "Kino pavasaryje" rodė filmą "Nekaltybė". Verta būtų pažiūrėti ir pasimokyti, kaip eksploatuoti mokinukių temą:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-03-06 15:37
Weird Star
Išdrįsčiau parašyti kūriniui gerą komentarą, tikrai. Jei jis būtų to vertas.
Viskas būtų dar pateisinama, jei tekste tikrai būtų aptikta fantastikos elementų ir MOTYVŲ, kurių vedini, herojai elgiasi vienaip ar kitaip. Juk aš irgi galiu išgalvoti žalią miestą, kuriame blondinės 6 dešimtmečio šukuosenomis prisivilioja vyrus, juos nukankina, nužudo ir kepa iš jų faršo čeburekus, bet, jei užsimanyčiau rašyti apie tai, turėčiau bent užsiminti, kodėl jos taip daro. O jei ne, tai pasakojimas vis tiek turėtų turėti kažką, kažkokią mintį, liudijančią ne tik apie sunkią autoriaus dalią mokykloje.
Žinoma, galima rašyti ir apie tai, ko nesi patyręs. Teisingai čia buvo pastebėta, kad tai pavyksta didiesiems rašytojams, ne naujokams. Bet ir tuomet rašyti reikia gerai. "Vikrūs pirštukai judėjo kaip meškos letenos, atšalusios lyg ledas" - šis sakinys puikiausiai tinka "Auksinių minčių iš moksleivių rašinių" kolekcijai. Perskaičius jį bent du kartus, nebereikia perkandinėti jokių sistemų.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-03-04 22:42
EyesTrueDe_Lies
suprantu - tokiam kuriniui baisu ir gera komentara parasyti, ka kiti pagalvos apie ta, kuris isdris tai padaryti..?
jau perkandu sistema :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-03-04 16:08
ilariana
www.psichiatrija.lt
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-02-29 22:38
Valdovė
Kūrinys pilnas žiaurumo.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-02-28 13:28
Šauklys
Kūrinys pilnas beprasmiško žiaurumo ir erotikos. Jokios minties, idėjos, nieko. Net visas tas žiaurumas man kažkoks netikroviškas ir nebaisus (greičiau kvailas). Priminė Pjūklą ir daugelį kitų holivudinių siaubiakų. Ir dar vienas klausimas autorei - kokiais tikslais publikavote šį kūrinį?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-02-27 19:03
Aurimaz
Pagal tekstą labai nesunku nustatyti rašančiojo (ypač pradedančiojo ar net jau gana "įsivažiavusio") asmenybę. Tas nelabai galioja patyrusiems rašytojams, kadangi šie dažnokai prisiverčia aprašinėti jiems nepatinkančius, ar net atstumiančius epizodus. O naujokai labai dažnai mėgaujasi savo kuriamomis scenomis, opesnių sau temų neliesdami.
Taigi, autore, apie tave jau viską visi žino. "Vaizdialis" nekoks...
O apie kūrybą pasikartosiu - jeigu demonstruojamos emocijos tik iš vienos pozicijos, nesuteikiant jai jokios priešpriešos, kūrinys virsta beverčiu rašytojo iškrovos poligonu, į kurį skaitytojas įžengti neturėtų.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2008-02-25 13:30
EyesTrueDe_Lies
žinau kad žiauru ir sunkiai suvokiama, tačiau tai parašiau, kodel turečiau slėpti?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-02-24 18:45
nekrofilija
ziauru :D
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-02-24 16:50
Dažas Rūko
Tai sakot septyniolikos parašėt... Hm... Nu įdomiai. O sakykit, jūs vaikystėj patyrėt seksualinę prievartą, ar tiesiog pornografiją labai mėgot?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2008-02-24 11:54
Vaikštantis Pilnaty
Šiaip nieko visai, tik fantastikos nematyti, nebent ta sidabrinė adatėlė, smeigiant į popierių su pavardėmis, sukelia fizinį skausmą...
Ar tiesiog dėta į šią skiltį nes taip nebūna (būna)?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-02-24 10:46
Pasakorius
Na, kad čia ne fantastika. Būtų fantastikos elementų dar dar.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-02-23 13:10
Somnambulė
Kažkoks nelabai išvystytas sadizmas. Ir netinkamoj aplinkoj. Šiaip mokytojų kaip sadistų įvaizdis man juokingas. Galėjai padaryti tokią pusiau parodiją.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-02-23 10:06
EyesTrueDe_Lies
nu parašiau ši kūrinį budama 17 metų... dabar nerašyčiau taip :)
tiesiog įdėjau jį perrašiusi. matau, kad jis keistas, bet gal kažkuom ir įdomus?... tuo metu rašiau laikraščiui ir šis kūrinys buvo atspausdintas pries 13 metų.
buvo įdomios jūsų nuomonės.
na jei ką sukrėčiau - atleiskit
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-02-23 08:35
Pasakorius
P.S. Tokius vartotojus reikia baninti be gailesčio.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2008-02-23 08:33
Pasakorius
Na, bet argi gražu varyt ant mokytojų, kunigų, dvasininkų ir t.t. Na temų nebeliko? Ir kam tas seksas, smurtas? Nu nesamonių nesamonė. Gėda darot man ir likusiam normaliam vien seksu neprikimštam jaunimui, bei paaugliams.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2008-02-23 02:57
EyesTrueDe_Lies
jo degradacija - mūsų minčių ID. tai baisu?...
žmogus pats didžiausias savo siaubas...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
1 2
[iš viso: 21]
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą