Rašyk
Eilės (78076)
Fantastika (2303)
Esė (1552)
Proza (10905)
Vaikams (2710)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 13 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter





chaose chaose

Meilės mįslė

Šis kūrinys matomas tik autoriaus namuose


Ko aš nerimauju?
Aš gyvenu su mįslėm, o pasaulio pusė antra žadina viltis-
Viltis pabusti iš sapno-
Ir titrai jau eina.
Gal gyvenimas pasibaigė,
O jo herojai aplinkui sukasi?
Mane pakerėjo ta realybė
Sapne...
Ir kodėl taip lengvai
Į šipulius sudužo
Sapnas,
iš sapnų,
Vienas iš dviejų,
Iš vienišų tarpų tarp jų...
Akli nemato vargų,
Bet tik tai tu žinai
Kas bus jei ne tavo
Klausimai-
Atsakymų nebus...
2008-02-14 14:25
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 11 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2008-03-05 14:00
Arvena
Vai vai. Seilės.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-03-04 22:59
Lugnis
sapnas daro poveikį, gyvenimas daro poveikį,
gyvenimas baigiasi, jis kaip sapnas daręs savo poveikį, subyrės sapnu, lygiai taip kaip subyra sapnas nubudus iš miego.
gal ir pakeri sapnai, kuriuos susapnuoji, ir jie pildosi tiksliai realybėje - tačiau tik tie, kurių neesi niekam pasakojęs.

vienas mokslininkas, Tyrinėjo Sniego žmogaus egzistencijos galimybę realybėje - jo buvimą realiame pasaulyje, aptiko jo pėdsakus, bet nebuvo įsitikinęs - abejojo, ar tai tikrai sniego žmogaus buvimo pėdsakai;

atsirado daug įvykių žmonių mačiusių sniego žmogų; Tai buvo sensacingos žinios, ir gal net žmonės, matę Sniego žmogų, matė tik spektaklį, kuriuo tikėjo, o tikėdami jie galėjo papasakoti įvykį tikroviškai.
Tada tas mokslininkas pasakė, kad jis aptiko pasikartojančius penkis tuos pačius požymius, visuose atvejuose, o paskelbė visuomenei,  tik tris. Visose atvejuose, kuriuos pasakojo žmonės, buvo tie trys, kuriuos jis apibūdino, tačiau dviejų, visada trūko, būtent tų kurių jis nepaskelbė.

Žmonės pirko laikraščius, praūžė sensacinga audra, kuri šiaip jau tam mokslininkui trukdė atskirti, gal kas ir matė sniego žmogų, o gal ir visi mačiusieji, matė, ne sniego žmogų. jis tų atvejų netyrinėjo, jam trūko tų dviejų požymių, kurių jis nepaskelbė, apie juos neužsiminė niekas. (charakteringų detalių)

tikriausiai sugriovė iliuziją, tiems, kurie buvo pakerėti sniego žmogaus reginiu, davę interviu. sapnuojantys, kad matė sniego žmogų; gali pamatyti ir skraidantį objektą, bet gal tai tik antis; taip pat ir mokslininkai apgaudinėja žmones; kokie techniniai pasiekimai; bet tai pakeri...
gyvenimas realus, bet iki mirties - jis smegenyse, taip kaip ir sapnas realus, iki kol atsibunda žmogus iš miego.
Visus žmones pakeri įspūdis, jie alkani juo, todėl ir stengiamasi jį sukurti ir parduoti. tai sapnai, sensacijos, ir t.t. Pasaka apie žmogų prisikėlusį iš numirusių, tai sapnas - įspūdis iliuzija, tik žinoma ne realybė. kam neužtenka įspūdžio, nuo to, kad žemės planeta gyva, ir gilė talpina savyje visą ąžuolą - kas tame nejaučia stebuklo - spūdžio jausmo nuo to, tikriausiai reikia, ką nors užmušti, o paskui dar prikelti iš numirusiųjų.
nors gyvenimas jis kaip sapnas, ant mirties slenksčio, lygiai taip, kaip sapnas virsta sapnu, jam pasibaigus.
kartais žmonės pabunda šlapi, besidaužančia širdimi ir pasako - juk tai sapnas... jis darė poveikį. kaip ir gyvenimas. ilgiau besitęsiantis sapnas.
nepakerėjo jūsų kūrinys, nėra nei įspūdžio, nei minties, o gal aš jo nesuprantu. jis tik sako, kad lyrinis herojus alksta įspūdžio.
:) o kur sapnas? ar bent jau kas taip jame pakerėjo? tikriausiai nesupratau kūrinio. nors užsiminta apie abejones - klausimus, ieškojimus, kad pabusti iš gyvenimo sapno, dar nesibaigus gyvenimui - realybiai - esant kūni gyvam. to ir siekia praktikuodami vsokias praktikas žmonės, pausti iš sapno, kurį vadina realybe - nušvitimo siekia.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-02-15 10:38
časm
Tarp realybės ir sapnų. Skystokas.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-02-15 09:01
Ramtadryliškietis
chaose, ko tu taip liūdnai? Pabusk, nupurtyk šviežias snaiges nuo mėgstamo aprėdo, brauk raudoną liniją ir lengvučiais žingsniais pradėk naują dieną. Meilėje tiek dar neįmintų mįslių...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-02-14 17:59
ne madam
"Gal gyvenimas pasibaigė,
O jo herojai aplinkui sukasi?
Mane pakerėjo ta realybė
Sapne..." ir aš panašiai priimu:))
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-02-14 17:37
Grasme
meilės dieną meilės mįslės.O kodėl gi ne?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-02-14 14:42
Tommis
Mįslės - mano Achilo kulnas, negaliu jų įminti ir viskas :-D O čia taip supinta, kad ir penki Tomučiai neįmintų :-D Būna tokių sapnų, kad galvoji - velnias kodėl aš pabudau... :-)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-02-14 14:36
Proza i kas
Šiandien meilės diena, ergo: visiems rašau po 5.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą