Rašyk
Eilės (78158)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 8 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







hei, ar jums patinka tokie gergždžiantys ožio balsai?
roko profai sako - balsas su smėliuku. kimus. pakimęs. prarėktas.
Arinos balsas turi smėliuko, ir kai kurių kitų Lt atlikėjų.

Dr. Johnas - retas, originalus tipas. Augo Naujajame Orleane. Tėvas buvo trečios kartos Naujojo Orleano pilietis. Turėjo radijo prietaisų krautuvę.
Jėzuitų mokykloje barniukui sekėsi pašvilpautinai.  jis nuolat pirko naujus diskus, klausėsi bugių, bliuzų.
Jaunojo pianisto tėvas taisydavo ir garso aparatūrą. Kartą pasiėmė vaiką į juodųjų kvartalą. Viename klube sugedo stiprintuvas. Malcolmas Johnas Rebennackas stovėjo prie klubo lango ir klausėsi, kaip scenoje fortepijonu skambina Profesorius Longhairas. Berniukas susižavėjo Naujojo Orleano muzika.

Jėzuitų mokyklą apėmė rokenrolo karštligė. Studentų sienlaikraštis rašė apie Elvisą Presley, Little Richardą ir Jerry Lee Lewisą. Macas subūrė grupę „The Dominos“.
Jie dėvėjo baltus marškinėlius, juodus kaklaraiščius, juodus švarkus, milžiniškus baltus domino. Vaikinai grojo Fatso Domino muziką. Tuo metu tai buvo visiška erezija.

1957 metais Macas metė Jėzuitų mokyklą. Kunigai niekuomet nedraudė jam klausytis rokenrolo, neliepė deginti plokštelių mokyklos kieme... bet trukdė patogiai jaustis gaiviame rokenrolo pasaulyje... mamyčiukui nuolat nesisekė, jam nuolat pavogdavo rūbus, pripildavo į gitarą alaus... visdėlto jis visuomet juokavo ir drąsino kitus. Johnas niekuomet neignoravo juodukų. Jis perėmė juodaodžių draugų žargoną. Visuomet vaizdavo juodaodį dabitą, mėgdavo pikiruotis taukšdamas apie madas negrų pižonų stiliumi. Tai buvo jo pontas. Kai kurie juodieji jo nemėgo.

1964 metais Johnas vedė.  Vėliau apsigyveno Los Andžele. 1967 metais Rebenackas pasirinko savo sceninį vardą. Jį visda intrigavo legendinis Voodoo herojus Dr. Johnas iš Naujojo Orleano. Tikrasis daktaras Johnas buvo milžiniško juodaodis, pats turėjo vergų ir gyveno Prancūzų kvartale 1840 metais. Jis sakėsi, esąs Senegalo princas, spėjo ateitį, gydė, pardavinėjo užkeiktus daiktus. Į jį kreipdavosi tūkstančiai nelaimingų įsimylėjėlių, pavyduolių, nepaklusnių vaikų tėvai, ligoniai, seniai. Jis išmanė astrologiją, įsteigė mokamus kursus burtininkams. Macas puoselėjo idėją įrašyti seriją plokštelių pagrįstų Voodoo mitologija.

Teko lankytis Naujojo Orleano Prancūzų kvartale. Sako, ten gimė jazzas. Vudu parduotuvėje mačiau burtininkę, vaško figūrėles, adatas, žvakes, mikstūras ir stebuklingus lašiukus nuo nelaimingos meilės...
Linksmas miestas. su savo juodukų tradicijomis, atsiradusiomis per kelis šimtmečius... gal kada daugiau apie tai papasakosiu. Tame mieste nuo pat indėnų laikų buvo visko, ir šilto ir šalto.

1970 metais Dr. Johnas atvyko į Londoną. Prieš koncertą jis susipyko su vadybininku, liko be muzikantų. Tačiau jam sutiko talkinti Mickas Jaggeris, Ericas Claptonas, kiti. Susirinko 18 muzikantų. Jie įrašinėjo, Dr. Johnas pradėjo leisti sėkmingus diskus, koncertavo Carnegie Halle, pasirodė per JAV televiziją.
1978 metais jis įrašė vieną geriausių savo diskų „City Lights“

per daug miesto šviesų
per daug vidurnakčių kasdien
vertė mane mirti
per daug niekada nebuvusių ir
nebūsiančių partnerių
nedavė laiko atrasti
tikrą draugą kely

1996 metais apsilankiau Dr. Johno koncerte Manhatane. Jau tuomet jis gyveno Niujorke. Tačiau koncertu truputį nusivyliau. Gal Macas buvo neformoje. Diskus iki šiol leidžia prašmatnius, po velnių. Vis ko gero mamyčiukas, balsas ožio.

Dr Johno mama, paklausta ką jai reiškia būti Daktaro Johno motina, atsako:
- visos mano seserys ištekėjo už daktarų, bet tik aš vienintelė turiu Daktarą Johną.
A, tiesa, jis garsus šou pasaulyje, dalyvavo filme „Blues Brothers“, ir ne tik. Rašo neblogą muziką Holivudo filmams.
Buvo keista, kad jo muziką diskų parduotuvėse štabeliuoja ne prie bliuzo, o prie roko.

labankt kriokiančių balselių mylėtojai, atia makatia
2008-01-22 01:16
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 7 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2008-01-23 01:45
haris
ir tos katytes nylabai. kam slepiat liūdną mordenciją?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-01-23 01:40
indulgencija
atstokit su tais kaulais
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-01-23 01:29
haris
štiš
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-01-22 23:11
Aussia
Aš tokių nesąmonių nei parduodu,nei ką. Tad neklauskit kas už kiek.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-01-22 22:00
haris
visokios slykscios griaukoles su sonkauliu vyniotiniais visokiais brrrr
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-01-22 20:12
Aussia
Kas tie GROBLAI?
:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-01-22 20:02
haris
tai visi taip sako
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-01-22 18:08
Aussia
Nemokamai,sakau.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-01-22 13:17
haris
po kiek groblaii?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-01-22 11:46
Aussia
Tikrai gerai:) Smagu, kad muzika ne paskutinėje vietoje.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-01-22 09:21
haris
gerai, žaiskite:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą