Rašyk
Eilės (78094)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 13 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter





Homem Aranha Homem Aranha

Parke.

Šis kūrinys matomas tik autoriaus namuose


Parke, ant suoliuko, sėdėjo moteris ugniniais plaukais. Ji buvo tokia nuostabi, kad pamatę vyrai įsimylėdavo ją akimirksniu. Jos balsas buvo tyras kaip kalnų upelio vanduo. Jos akys buvo gilios kaip vandenynas, o nuo žvilgsnio tirpdavo net tvirčiausi vyrai. Putnūs ir apvalūs žandukai švelnesni už šilką. Jos vyšninės lūpos gundydavo meistriškai. Grožio jai pavydėtų Afroditė. Jos visa esybė dvelkė elegancija, puošnumu, pasitikėjimu savimi ir harmonija. Atrodė, kad paprastiems mirtingiesiems ji buvo neprieinama. Tačiau jai siųstos rožės, trumpam paglostydavusios savimeilę, nuvysdavo kaip ir kitos gėlės. Vieną kartą ją įsimylėjo išskirtinis žmogus. Jis buvo labai jaunas, kūrybingas ir nepatyręs. Jis svajodavo apie ją labai dažnai, apie jos kūną, apie jos bučinius, apie jos meilę. Jis tikėjosi užkariauti jos širdį savo eilėmis ir savo karštu temperamentu. Per poeziją išreikšdavo savo nesutramdomus jausmus.
Kai kas galvodavo, kad moteris ugniniais plaukais yra bejausmė, nes atstumdavo visus vyrus. Jai merginosi daugybė turtingų, storžievių, nuobodžių ir pavojingų vyrų, bet nei vienas jai netiko. Visi buvo neverti jos nei per nago juodymą. O meilės, nors to ir neparodė, ilgėjosi. Labai ilgėjosi. Likimas, mėgstąs išdaigas ir pokštus, nusprendė suvesti juos draugėn. Nepatyręs, jaunas ir karštas jaunuolis, ištroškęs meilės ir aistrų svaigulio, ir moteris, subrendusi, šiek tiek nusivylusi vyrais, bet, toli gražu, tikrai nebuvo nejautri, lėta ir abejinga. Jie abudu, patys to nežinodami, tiko vienas kitam. Atrodytų, visiškai skirtingo amžiaus, padėties, išsilavinimo žmonės turėjo daug bendra. Tačiau, kaip visi žinome, priešingybės traukia. In ir jan, diena ir naktis, karas ir taika, meilė ir neapykanta negali be vienas kito.
Jaunuolis, kaip ir daugelis tokio amžiaus vaikinų, dažnai gyveno savo svajonėse ir fantazijose, kuriose idealizavo moterį ugniniais plaukais. O kaip galima neidealizuoti, kai šitoks angeliškas grožis visiškai susuka galvą. Norit tikėkit, norit ne, bet pirma frazė, jaunuolio ištarta naktį parke sėdinčiai moteriai ugniniais plaukais buvo neįtikėtinai naivi ir kvaila:
  - Ar tu moteris, ar sapnas? - šitaip iščiulbėjo jis.
Moteris, apstulbusi nuo klausimo tono ir turinio, kaip toks pienburnis drįsta į ją kreiptis tu ir klausti tokios nesąmonės, nusprendusi pažaisti su jaunikliu, įgėlė pastarajam:
  - Klausyk, vaikeli, protingo žmogaus patarimo ir įsidėk į savo menką galvelę: niekada nesikreipk į žmogų, vyresnį už save tu, ypač kurio nepažįsti. Tu nežinai su kuo kalbiesi.
Filipas, toks jaunuolio vardas, reagavo kitaip, nei tikėjosi moteris - jis nesutriko ir neįsižeidė dėl, atrodytų, pašaipių pamokymų.
- Pirma, aš žinau su kuo kalbuosi: aš kalbuosi su savo fantazija, su svajone, su angelu, su nežemišku grožiu. Antra, aš nesu vaikelis. Jei pažinotum mane, taip nesakytum.
- Oho, koks drąsus oratorius! Kokia įspūdinga iškalba ir įmantrus knyginis stilius. Kokioje senienoje tai perskaitei?
- Perskaičiau tai savo begalinėje minčių bibliotekoje; aš kuriu eiles, rašau eilėraščius, šlovinančius jūsų grožį, - atsakė jis.
- Pamanykit, poetas. - su kažkokia keista gaidele atsakė.
Cha, ji nėra tokia šaltakraujė, kokia atrodo, nudžiugo Filipas.
Tas naivuolis, neaišku ko norintis iš manęs, nenoriai prisipažino sau gražuolė, yra kažkuo išskirtinis, galbūt net turintis kruopelę žavesio. Jį apgauti galiu, bet tik ne save. Aš išsiaiškinsiu, kas jis per vienas. Ir, po velnių, išsiaiškino.
Moteris ugniniais plaukais gyveno prabangiuose apartamentuose. Juose miegojo, dirbo, valgė, svajojo. Juokėsi iš likimo ir verkė iš apmaudo.

to be continued...
2008-01-16 15:21
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 12 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2022-04-02 02:37
Passchendaele
5
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-01-03 14:01
Netipiškas Individas
Kad ir kaip gerai besiskaitytų, visgi trūksta spalvingesnių epitetų, daugiau paslapties (bent jau man), ir iškart man priminė kažkokį meksikiečių serialą, pavadinimu "Viktorija" ar kaip ten:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-01-24 22:47
Homem Aranha
ROMULAS, na, taip :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-01-23 14:21
roco alu
Rashinėlis.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-01-18 14:34
revision
Žinai, čia toks nukrypimas, bet tiesiog prisiminiau. Kažkada šioje svetainėje skaičiau kūrinį panašia tema- vyruko meilė vyresnei damai. Susibendravau su tuo "rašyku" ir visa tai pasirodė tikra. Baigėsi, beje, laimingai;)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-01-17 23:18
Homem Aranha
revision, na gal nevisai as, bet kaip sakiau, panašumo yra :) o dėl tęsinio bus matyt.
žvaigždžių kalnas, neturiu ką pridurti. Tikriausiai jūsų tiesa.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-01-17 21:29
Žvaigždžių kalnas
Kaip pasakoje. Smagu jei tai būtų tiesa. Šiandien kitais žodžiais kreipesi. Ei žiurke........
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-01-16 22:55
revision
Tai Jūs tas Flipas?Drąsus vaikinas;)
Nepasitenkinimo sukelti veiksmai ne visada į naudą. Bet šiuo atveju [kūrinyje] manau to reikėjo.
Laukiam tęsinio ir netikėtumų jame;)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-01-16 22:43
Homem Aranha
lukosevicius, supratau tavo sarkazmą, ir manau, kad jis gan pagrįstas. Istorija tikrai primena muilo operą, nors rašydamas galvojau ne apie tai.
revision, pritariu tau :) kai kur mintys nesusijusios, ir kaip pastebėjai, pasakojimas nutrauktas ne vietoje.:) Asmeniškumo čia irgi galima rasti.
Pakeistos detalės, bet panašumo su mano gyvenimu iš tiesų yra. Kas paskatino Filipą taip elgtis ? Manau, kad nepasitenkinimas esama padėtimi. :)
Kitkuti, sunku suprasti, ką rašai. Tęsinys gal bus, o gal ir nebus :)
žiuželiai, aš pats nežinau kuo tai galėtų baigtis :) turėsiu omeny.
gabbi, got your point :] Bet čia jau mano sprendimas bus :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-01-16 18:49
Phurija
please please no continuity
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-01-16 18:26
žiuželiai
labai jau nuspėjama, kuo tai galėtų baigtis... liaudis jau primaitintas tokiom istorijom, ir jau per daug:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-01-16 17:11
Kitkutis
Ar patskui pbuts tsektsats, taip? Ar ji prarats atmintį ir patkui atrats tsavo vaikuts, taip?..Kiek pbuts dar tserijų?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-01-16 15:44
revision
Skaitėsi gerai, tik manau nutraukta galėtų būti šiek tiek kitoje vietoje. Bet tęsinio laukiu;) Tai reiškia, jog buvo įdomu.
Ir vėl gi aš turiu klausimų [mėgstu analizuoti]. Ar daug širdies, asmeniškumo iš Jūsų pusės šiame kūrinyje? Bei kas paskatino tą jauną, nepatyrusį vaikiną taip drąsiai kalbėti su moterimi? Mat toks Flipo elgesys pasirodė neįprastas;)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-01-16 15:41
a lukosevicius
ir įputė vėjas muilo iš mėksikos ir tapo tai lietuvos kasdienybė ir mylėjo mariją kas nori ir kas netingi, kad jai net plaukai liepsnojo nuo aistrų turguje gramais porceliuojamų...ir ties kiekvienu guoliu dūsdama nuo meilės sirupo ji šaukė "to be continued..."-bet vyrai atsakydavo:otstan...ustal ja
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą