Rašyk
Eilės (78094)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 15 (4)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







(D* mano juodąjąm varnui..)


Tąnakt žmogiškoji mano siela vis dar nerami tebesiblaškė po liūties išpiltą raudą nerimo ir gėlos vandenyse ir toj pačioj minčių vonioj dar vis regiu, kaip brinksta meilė negyvuos delnuose atsako tyloj nebesulaukus, ten kur negyvas savas žvilgsnis žvelgia lauk pro nerimo dėmėm išmuštą stiklą, ten kur šį rytą saulą ištekėjo iš dangaus duobės, susimaišydama su juodo vėjo sūkuriais ir baikštų rytą pirmąkart aptaškė išgąstim.
Tąryt jaučiau, kaip mano meilė pavėjui strėle krūtinėj blaškės pasieniais išbalus, skausmo perverta širdim ir dar girdžiu, kaip spragsi žvakės ten, kur liūdesys mane aplankė laukiant kažin ko dar nepažinto, nepatirto, seno užmiršto pasaulio kertėje, kadais spindėjusio naiviom viltim ir laime; PALAIDOK sielą dar gyvai beesant ir žinosi, ką išties jaučiau tądien.
Tai buvo metas, kai langų stiklais tesruvo vien lietingos gijos ir visi jausmai viduj nagais sugniaužę sielą klykė, - “Ko neatsakai?” - ..kur tavo mintys susipynė pilnačiai apšvietus jauną veidą, kur tyliai klyksmas gatvėj nuaidėjo, kur siaura kraujo vaga nekaltybės baltos pėdos nusidriekė užu miesto aikštės žiburių. Žinia, kažkas kaskart pažvelgęs į tavas dailias rankas ar lūpas, buvo įsigeidęs švelniai apkabint, bet virš išbrinkusios širdies dulksna tik žemę tegalėjo vien apklot ir vis jaučiau, jog verks, ir verks, ir verks, ir verks.. kasvakar būdama šalia tavęs, tavam glėby mana širdis laiminga, jei tik lemtis ištiesus sunkią ranką leis sujungti mūsų miestus, tolimus kelius, bei tiek parų kankintus ilgesio, kol einant mudvien greitai vėlei susitikt ir amžiams likt kartu vėlgi išvysim angelus kitapus laiko paliestų senamiesčio langinių, purvinais veidais, kadaise besijuokusių ironiškai iš mudviejų vilties išlikt kartu..

2003-07-15 20:22
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 18 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2009-07-12 15:08
DarJa
Džiaugiuos, kad patiko
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-07-12 11:04
Susperia
oho, čia kažkas yra tokio.. įtraukė..
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-03-03 21:10
DarJa
svajonės dūžta kaip veidrotis.. šukės palieka randus.. jie vis primena kas buvo.. prisiminimu išnaikint negalima.. juos galima tik paneigt.. juos galima sutrypt.. sutrypt kaip tai padarei tu, Angele..
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-03-03 16:56
maGE
...spalvota tamsa pavirto purvinu sniegu...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-01-26 21:01
cruela
man patiko is esmes sutinku su duobiu vergu,bet seip grazu...ir liudna...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-10-22 17:16
Dobis
Esmė labai aiški. Gal kiek persistengta su vaizdingais žodžiais... per juos siužetą (jeigu toks yra) net sunku darosi atsekti. Ir dar užkliuvo pavadinimas, kuris rodos nelabai ką turi bendro su kūriniu (ir dar anglų kalba). Sviestas sviestuotas. Nors šiaip ganėtinai gražu. ///
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-07-15 21:41
šoku
man kliūva angliškas pavadinimas:/ prie ko čia anglų kalba? kodėl ne rusų, vokiečių, prancūzų arba čiukčių(jei jie tokią iš vis turi)? ir galų gale kodėl ne lietuvių?? dar vienas anglų k. karštligės apimtas autorius..


o gal vis dėlto yra kokia nors prasmė?......
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-07-15 20:35
Mandarino Svajonė
Panasu, kad uzejo juodvarniu manija... :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą