Rašyk
Eilės (78094)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 3 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Nubudęs Rudnosiukas pajuto, kad jam skauda kaklą. Greičiausiai naktį pagalvė iškrito iš lovos, todėl jis jaučiasi pavargęs ir nepatenkintas, nes dar nenori keltis iš lovos!
-Laikas keltis. Rudnosiuk, -šaukia meškiuko tėtis, -pusryčiai jau paruošti!
Nepatenkintas Rudnosiukas niurna ir murma, bet galiausiai išvista iš lovos.
Už lango šviečia skaisti saulutė ir ką tik pabudęs Rudnosiukas puola prie lango. Jis mato, kad sodas padengtas batu spindinčiu sniegu. Visos medžių viršūnės tarsi apsigaubusios sidabro skraiste.
Meškiukas jau atsikėlė.
-Tik pažiurėk, -šaukia Rudnosiukas, -lauke prisnigo!
-Juk tai ne sniegas, -sako tėtis, -o šerkšnas.
-Ti sniegas ir ne kas kita! -šaukia Rudnosiukas ir supykęs trepteli koja.
-Tu blogai nusiteikęs, -sako tėtis meškiukui, -gal iš lovos ne ta koja išlipai?
-Ne, -atsako Rudnosiukas, -aš atsikėliau kaip visada, bet naktį pagalvė iškrito iš lovos!
Rudnosiukas nubėga laiptais žemyn, nes ant stalo garuoja ką tik paruošti pusryčiai.
-Aš nemėkstu skrebučių! -griežtai išrėžė meškiukas.
-Tu blogai nusiteikęs, -sako mama, -gal ne ta koja išlipai?
-Ne, -atsako rudnosiukas, -aš atsikėliau kaip ir visada, bet naktį pagalvė iškrito iš lovos ir man labai skauda kaklą!
Rudnosiukas pradeda pusryčiauti, jis suvalgo skrebučius, bet ju plutą ir trupinius palieka lėkštėje.
-Plutą ir trupinius reikia išnešti paukščiukams į kiemą, -Juk lauke labai šalta, be to, ir žemė įšalusi, todėl paukščiukams labai sunku rasti maisto! jie bus labai išalkę!
-Žinau, juk lauke dar ir prisnigta! -sako Rudnosiukas.
-Tai ne sniegas, o šerkšnas, -atsako jam mama.
-Na, bet šerkšnas atrodo kaip sniegas! -atšauna meškiukas ir trenkia šaukštu į stalą.
-Nesiginčyk, Rudnosiuk! Šiandien tu esi blogai nusiteikęs. Na, o dabar užsivilk paltuką ir eik į lauką palesinti paukščiukų, -sako mama.
Šiltai apsirengęs ir apsiavęs, meškiukas išbėga į lauką.
Nutviestas auksinių saulės spindulių, sodas atrodo kerinčiai:
pašiūrės pastogėje lyg ilgos žybančios lazdelės kabo varvekliai, visi voratinkliai pasipuošę baltais žibančiais nėriniais, žolė, kadaise buvusi žalia, padengta baltu žvilgančiu sniegu, na, o kūdros vanduo virtęs tvirtu ledu.
Linkusią nuo pusryčių plutą ir trupinius Rudnosiukas paberia lesyklėlėje.
Nukritę medžiu lapai atrodo, lyg būtų padengti plonu cukraus pluoksniu, jie traška ir girgžda po Rudnosiuko kojomis. Staiga meškiukas pasijunta nepaprastai laimingas. bloga nuotaika jau seniai išsigaravo. Jis prisirenka glėbį traškančių lapų ir neša juos parodyti mamai ir tėčiui.
Greitai bėgdamas Rudnosiukas net nepastebėjo, kad takelis labai slidus ir šaltukas visą takelį padengė plonu ledo sluoksniu! Staiga meškiukas paslysta ant slidaus takelio ir šlepteli ant užpakaliuko!
Dabar meškiukui skauda ne tik kaklą, bet ir užpakaliuką.
Pargriūdamas jis dar ir įsipjovė letenytę! Išgirdusi garsiai verkiantį Rudnosiuką, mama greitai išbėgo į lauką, čiupo jį į glėbį ir parsinešė namo, o susirūpinęs tėvelis atbėgo pažiūrėti, ar meškiukas smarkiai susižeidė!
-Aš visai neverkiu! -sako Rudnosiukas ir nusišluosto ašaras. -Taip, atsikėliau blogai nusiteikęs. Man rodos, kad šiandien iš lovos išlipau ne ta koja, o dar ir pagalvė iškrito iš lovos, kai miegojau, todėl dabar ir skauda kaklą. Na, dar ir užpakaliuką ir įsipjoviau letenytę.., bet aš tiktai neverkiau.
Meškiukas dar kartą nusišluosto ašaras. Mamytė jam sutvarsto letenytę ir duoda atsigerti šiltos arbatos, o pasijutęs geriau, su šilta arbata jis sukramsnoja dar ir porą skrebučių.
-Aš mėgstu skrebučius, -pasakė Rudnosiukas suvalgydamas skrebučius ir net nepalikdamas trupinių.
-Rudnosiuk, greitai ateik ir pažiūrėk, kas darosi už lango! -staiga pašaukia jį mama.
Per apšąlusį langą matyti, kaip atskrendę paukščiukai lesa trupinius, kuriuos Rudnosiukas buvo išnešęs į lauką ir pabėręs lesyklėlėje. Laimingas maškiukas apsikabina mamą ir šipsodamasis sak kad jam labai patika paukščiukai ir baltai žėrintis sodas, o pažvelgęs į savo sutvarstytą letenytę, jis sako:
-Man tap pat patinka ir šaltukas! Nesvarbu, kad jis man suteikė skausmo!: ]
2007-10-12 18:18
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 10 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2007-10-14 17:36
Tamsos Šešėlis
Daug klaidu, bet tai atleistina. Geras kurinys vaikams.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2007-10-12 20:45
nep
nep
Mintis graži, klaidos - išmoks, nuotaikos nenumušiu - mažiukė matyt. Sėkmės tau. Žinok šypsausi dabar. :0)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2007-10-12 18:31
kondensofkė
o tos klaidos tai vaikam išvis pakelia nuotaika ;)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2007-10-12 18:24
pinkė
puikus tkstas saunuole
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą