Rašyk
Eilės (78093)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 13 (3)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Devintą valandą vakaro pradėjau ruošti namų darbus. Reikia perskaityti šimtus kūrinių, išversti tūkstančius žodžių, išspręsti keliasdešimt uždavinių, parašyti kelis rašinius ir tai dar ne viskas, o dar tos akys napaklūsta man ir iš lėto merkiasi.
Staiga pajutau jog atsiradau kažkur kitur. Turbūt matematikos sąsiuvinyje, nes viskas aplinkui buvo languota.
Kažkas į mane atsitrenkė.
- Nesipainiok po kojomis! - suriko figra.
- Kas tu? - pasmalsavau aš.
- Aš rombas, - prisistatė figūra.
- Kad nepanašus, - pastebėjau.
- Prastai nupieštas rombas, - paaiškino figūra. - O dabar bėkime, nes lygiai antrą valandą prasidės minusų ir pliusų karas, jei bėgsime 45 colių per valandą greičiu spėsime!
Juos netikėtai sustabdė nulis:
- Stop! Už greičio viršijimą - bauda trys švieži, mamos iškepti sausainiai.
- Manau  mes susitarsime... - maloniai tarė rombas ir pradėjo kažko ieškoti kišenėje.
- 90% tikimybė, kad jūs man bandysite duoti kyšį!
- Nesąmonė. Mes tik susitarsime kaip geri draugai, - bandė įsimeilinti rombas ir iš kišenės ištraukė nedidelį, purviną sausainį.
- Aš kyšio neimu, - paaiškino nulis.
- Nevaidindinkite teisuolio. Juk niekas nesužinos... - nepasidavė rombas ir bandė įkišti sausainį jėga, bet nulis trenkė jam ir prasidėjo muštynės. Kol nulis kvietė pastiprinimą, aš dėjau į kojas. Bėgau gal kokias penkias minutes, kol sutikau skaičių kompaniją. Jie mane sustabdė ir neleido praeiti. Bandžiau juos nustumti, bet nepavyko.
- Kodėl jūs manęs nepraleidžiate?
- Nes kitam puslapyje vyksta karas, - paaiškino vienetas.
- Aš karo nebijau! - drąsiai pareiškiau, bet jie manęs nesiklausė.
- Ten galima tik pliusams ir minusams, - pasakė dvejetas, kai vėl bandžiau pro juos prasibrauti.
- Bet man reikia išsinešdinti iš čia. Prašau praleiskite, - ėmiau maldauti.
- Gerai, - sutiko trejetas.
- Bet jei pirma atsakysi į vieną klausimą, - pridūrė ketvertas.
- Matematinį? - išsigandau aš.
- Kokia mums nauda iš atsakymo į sumautą matematinį klausimą? - pasipiktino penketas, - mes ne kokie pamokslautojai iš animacinio filmuko. Mes daug tikresni.
- Jūs tik mano vaizduotės vaisiai.
- Mes tik truputį susiję su tavo gyvenimo. Mes sapno kūriniai, - paaiškino šešetas.
- Vadinasi tai tik sapnas! Man reikia įsižnybti ir aš...
- Ne, - sustabdė jį septynetas, - Pirma pasakyk mums atsakymą į klausimą!
- Klauskite, - pasidaviau aš.
- Koks tavo mamos „slaptasis“ šokoladinių sausainių receptas? - paklausė skaičiai choru.
- Klauskite ko nors svarbesnio. Kam jums sausainių receptas jei neturite kur jų iškepti?
- Čia sapnas jame ieškoti logikos nereikia! Ne dėl sausainio, o dėl informacijos. Matai šios informacijos sąsiuvinyje nėra, o apie matematiką čia žino visi ir viską. Ji yra vertinga ir mes galėsime apie ją girtis visą savo likusį gyvenimą, nes jos niekas nežino.
- Gerai, - sutikau aš ir išklojau visą mamos receptą nuo pradžios ligi galo.
                                                                                                                                                                                              Laukite tęsinio
2007-08-29 12:08
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 13 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2007-11-20 12:29
Išeinu žemai nukelta galva
Neblogas, kažkuo panašus į mano kūrinius. Man patiko.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2007-11-03 17:17
Keistas Požiūris Į Gyvenimą
Kaip bendraamžiui už klaideles galima atleisti ir neteisti. Šiaip kūrinys gražus, nuotaikingas ir labai tinka vaikams.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2007-08-31 18:05
Tamsos Šešėlis
Eee. Spalio 8 sukaks 14. O ką?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2007-08-31 18:04
kondensofkė
o tau rimtai trylika metų?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2007-08-31 17:56
Tamsos Šešėlis
Antra dalis bus išleista rytoj. Specialiai rugsėjo pirmosios progai. (:
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2007-08-29 20:16
kondensofkė
vietomis taip nerealiai šūdinai nesiderina žodžių galūnės ir visa kita, bet šiaip nerealiai geras :)
o tas Kokia mums nauda iš atsakymo į sumautą matematinį klausimą? - čia iš viso super
5
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2007-08-29 17:00
Lumos
:) Privertė nusišypsoti. Išties smagu, kad tokioje nusibodusioje temoje kaip mokykla radai šmaikščių ir orginalių minčių. Labiausiai patiko 90% tikimybė, kad jūs man bandysite duoti kyšį! . Puiku :) Sėkmės kuriant toliau :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2007-08-29 15:00
credo
kai pradėjau skaityti, nesitikėjau, kad toks įspūdingas kūrinukas bus, sėkmės su tęsiniu :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2007-08-29 13:55
Tamsos Šešėlis
Vau sito tai tikrai nesitikėjau aciu!
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2007-08-29 13:45
Jaunuolis
Į mėgstamiausius. Ne maniau, kad iš matematikos tematikos galima sukurti idomią pasaką. Lauksim antros dalies. Sėkmės
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą