Rašyk
Eilės (78076)
Fantastika (2303)
Esė (1552)
Proza (10905)
Vaikams (2710)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 22 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







[21:46:53] Smigis says: Priešais regi fortepijoną ir liauną merginą nunarinta galva šviesos apskritime. Dangtis pakeltas, ilgi merginos pirštai kybo ore virš juodai baltų klavišų eilės. Prisimerki, kad matytum geriau: pirštų galiukai nežymiai virpa, tarsi klavišai juos trauktų lyg magnetai, o jie vis priešintųsi tai traukai. Girdi, kaip dunksėdama tavo širdis varinėja kraują. Įtempi klausą. Laikas sustoja. Tiksliau - kaip subraižyta plokštelė vis grįžta į tą pačią vietą. Nuolatinis kartojimasis. Pirštai tuoj palies klavišus, ir ausys gaudys kiekvieną garso bangą, bet... plokštelė grįžta į pradžią. Esi kalinys. Tylos kalinys.
Message not delivered yet
[21:59:34] Smigis says: Užsimerki virpėdamas. Tamsa ir kraujo srovenimas. Bandai įsivaizduoti, kad tai tik sapnas. Gyvenimas negali būti kaip subraižyta plokštelė, nes patefono adatėlė turi pasiekti paskutinį takelį: juk niekas negyvena amžinai. Kiekviena ląstelė galiausiai išdžiūs lyg sekli upelė kaitrią vasarą.
Message not delivered yet
[22:14:47] Smigis says: Įbruki rankas į kišenes - visa byloja apie realybę: raktų pundelis nuo sunkių ir aklinų durų, mobilus telefonas su jo atmintyje įšaldytų velnio tuzinu žinučių Tau, piniginė su nutrintu dešimties litų banknotu, vairavimo teisėmis ir pasibaigusiu automobilio draudimo polisu, keletas pabirų monetų, kurias įbruko pardavėja kaip grąžą... Visa savo vietose. Kiekviena smulkmenėlė. Atsimerksiu ir įleisiu pasaulį vidun.
Message not delivered yet
[22:25:21] Smigis says: Vokai pakyla. Patefono adatėlė slysta toliau: mergina, nors vis dar negroja, tačiau jos veidas atgręžtas į mane. Didelės akys nemirksėdamos žvelgia tiesiai į mane. Ir kuo ilgiau žiūriu į jas, tuo ryškesni darosi geltoni šviesos siūlai, besivyniojantis per salės tamsą į mane.
Message not delivered yet
[22:27:45] Smigis says: Įsivaizduoju, kad esu mažytis akrobatas. Prunkšteliu. Merginos krūtinė tankiai kilnojasi, tačiau per jos nosytę srūvančio oro negirdžiu. Tik savo kraują.
Message not delivered yet
[22:33:47] Smigis says: Į mano miniatiūrines pėdytes įsirėžia geltonasis siūlas iš kairiosios merginos akies. Jeigu mergina stipriau atsidustų ir aš prarasčiau pusiausvyrą, stengčiausi griūti į kairią, kad spėčiau rankomis įsitverti iš dešinės jos akies besivyniojančio siūlo. Nešu jai savo širdies ritmą.
Message not delivered yet
[22:41:00] Smigis says: Mainai: aš nuleidžiu stiklinę kraujo, stiklinę – tu. Įsijungia mikseris ir plaka kokteilį. Mes abu mainomės.
Message not delivered yet
[22:42:07] Smigis says: Mergina tarsi miegotų atmerktomis akimis, o tie siūlai - jos liūdnas sapnas.
Message not delivered yet
[22:47:11] Smigis says: Ploju ir švilpiu. Galbūt tai ją pažadins. Jos virpčiojantys pirštai išeis iš proto, nepajautę klavišų.
Message not delivered yet
[22:52:49] Smigis says: Delnai įskausta, o ji vis dar nemirksėdama vynioja savo geltonus siūlus. Atsistoju ir tiesiu savo rankas, lyg jos būtų teleskopinės meškerės, ir aš galėčiau pasiekti šviesos apskritimą.
Message not delivered yet
[22:54:01] Smigis says: Taukšt! Stiklas!
[22:55:36] Smigis says: Trankau kumščiais. Mergina staiga nusuka galvą, ir pirštai karštligiškai puola į glėbį klavišams. Sulaikau kvėpavimą: bandau pagauti ausimis tos aistros vibracijas.
Message not delivered yet
[23:01:20] Smigis says: Tik kraujo širdies dunksėjimas ir kraujo sruvenimas.
Message not delivered yet
[23:01:42] Smigis says: Tylos vienutėje.
Message not delivered yet
[23:02:33] Smigis says: SMS: „22: 16 As greit juk grisiu... “
Message not delivered yet
[23:05:05] Smigis says: Su SMS mane, lyg mėsos gabalą, perveria džiugesio iešmas: šviesolaidžiu atklys tavo balsas...
Message not delivered yet
[23:07:22] Smigis says: Rūkau, žvelgdamas į mėnesio pjautuvą, užkonservuotą tavo jaunystės užrašuose. Ir suvokiu, kad tas „greit“ reiškia ne „Poseidono“ rajoną, o tik pirmadienį Palangoje.
Message not delivered yet
[23:08:09] Smigis says: Kvailys! Ne veltui tavo motina viltis.
2007-08-14 00:08
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 8 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2007-08-18 23:36
Veidrodis
Nuostabus darbas. Amteliu ir kalu 5


p.s. tik [gal] nereikėjo to viso laiko amžinti.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2007-08-14 21:46
va va va
Bent jau su lietuviškom raidėm.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2007-08-14 00:17
ž
ž
gerai skaitosi, būtų apie 4 jei galėčiau balsuoti:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą