Rašyk
Eilės (78094)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 10 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter





daktarė kvin daktarė kvin

vasaros planai 2003

Šis kūrinys matomas tik autoriaus namuose
Rekomendavo: rdn pmdr, ialp, ialp, ialp


0 gi dar žiloj vaikystėj man prosenelė kartojo: „nelipk į balą- durnele pavirsi“. Aš aišku mooondra, galvoju: eeeeik tu, naftaline tu, nusišėrus papūga tu, aš gi už tave kokiais 30 procentų protingesnė!
Su šia džiugia mintim  ir nuėjau maudytis į Baltijos jūrą. Ne aš nepamečiau kelnaičių, tokie reikalai ne mano rafinuotam skoniui, bet nusiyrusi vos kokius 3 kilometrus pasijutau esanti toli nuo kranto... Į vieną, į kitą puse žvelgiu- anei Plangos palmių, anei Švedijos aisbergų nematyt... Tai ką aš- plaukiu toliau. Tik staiga žiūriu iš vandens bekyšanti trišakė lazda. povandeninis kolūkis- šmėkštelėjo man mintis akimirką žavingą. Galvodama, kad jau radau išsigelbėjimą nusitvėriau už tų šakių ir tik MURKT BUL BUL BUL- žiūriu jau traukia mane tas velnio (kaip vėliau pasirodė Neptūno) instrumentas gilyn.... Nusileidus ant dugno matau iš milžiniškų baltarusiškų gintarų sukrautas Titanico formos rūmas. Apsičiupinėjus kaklą randu pora visai nežavingų žiaunų (pasijuntu kaip Haris Moteris).
- Aš esu dėdė Neptūnas ir labai prašau paleisti mano trišakį.
-Imkit, imkit man jo visai nereikia...
-Gali mane vadinti tiesiog-DĖDE.
- Gerai.
-Gal tamsta turit kokių magiškų savybių?
-Esu daktarė.
-Labai pagirtina, tiesiog neišpasakytai puiku! Kaip tik apsirgo Kastytis.
-O kaip linksma, aš taip mėgstu visus sveikinti.
-Nu matai. O kol kas einam pavakarieniausim.
-Gerai.
-Mėgsti jūros gėrybes?
-Gėrybės gerai.
-Gerai.
    Už stalo sėdėjome šešiese: aš, DĖDĖ, Jūratė, Kastytis ir žaltys su savo karaliene, o mums patarnavo Arielė. Vakarienė praėjo labai linksmai, visos krevetės valgomos dainuodavo „baltą grabą, juodą kryžių“. Poto mane uždarė vienoje menėje kartu su Kastyčiu ten, mums linksmai plepant, jam amputavau keletą galūnių ir draugiškai išsiskyrėme. DĖDĖ mane palydejo iki tokios dugno vietos, nuo kurios jau galėjau parbristi į krantą ir paaiškino, kad jokių žiaunų aš neturėjau, saviįtaigos galia, ir tiek. Pochui- pasakiau aš.
Išlipusi į krantą nutariau nuo šiol klausyti prosenelės patarimų, idant nebepakliūčiau į tokių aferistų rankas. Tada kiek pasidžiaugiau, kad nenuskendau nusipirkau popkornų ir grįžau į Vilnių.
2007-06-30 01:31
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 14 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2015-06-21 22:07
songs of alill
Necasdienė geografija. Baltarusija gintariniais crantais, nuo Švedijos iki Vladivostoko.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2015-06-21 21:46
songs of alill
Gėrybės.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2007-07-10 23:27
lead zeppelin
tikiu, ateityje visi taip kurs :D
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2007-07-03 10:21
Valkas
Taigi taigi, kaipgis, che che che. Gal čia nostalgija, bet man kažkaip praeita dalis su tuo Vilnium geresnė, atrodo, buvo.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2007-06-30 12:24
Patriot
Neptūno 'INSTRUMENTAS'?
Na, na... Ir kaip? Xexexe...
Šiaip cool.
Pataikei ant nuotaikos, tai nesupykau. Cool
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2007-06-30 01:41
Haldir
Visgi idomiau butu skaityti apie tai kaip tas kelnaites visgi pametei ir kaip tavo pute susizavejes juros valdovas pasirase visuotini memoranduma del juros gyviu lygybes.

2
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą