Rašyk
Eilės (78156)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 4 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Vienintelė tikrovė, kurią nubudusi mačiau, buvo tiršta tamsa. Nemačiau, kaip lietaus lašai taškės į skardinę palangę ir varvėjo namo sienom žemyn link švelnių melisos lapelių ir sudžiūvusių vynuogių siūlų.
Nemačiau, tačiau girdėjau.
Vanduo. tarp kojų ir pirštų, po nugara ir plaukuose. Atsimerkiau. Apelsinų siena. Mėlynas langas ir saulė. Saulė! Užsimerkiau ir šlapiomis rankomis užsidengiau akis. Tyla. Lietaus kaip nebūta. Nuspyriau šlapią antklodę ant grindų. Koja paliečiau vėsią apelsinų sieną. Liko dėmė. Niekis, išdžius.
Vonioje nusivilkau permirkusius marškinėlius ir padėjau juos į kriauklę. Atsukau čiaupą, tačiau vanduo nebėgo. Sukūkčiojau porą kartų. Tik sukūkčiojau, nes verkti aš nemoku. Grindų kilimėlį susukau į ritinį ir įmečiau jį į vonią. Tada atsiguliau ant šaltų plytelių ir kvėpavau. Giliai giliai... Vinukai! Garaže, juk jų turi ten būti! Velniop baimę. Jokių pabaisų nėra! Išbėgau iš vonios. Buvau nubildėjusi pusę kelio iki rūsio, kai prisiminiau, kad esu nuoga! Grįžau atgal į vonią. Įsisupau į raudoną chalatą su Mike Pūkuotuku ir Paršeliu. Užsidėjau kapišoną. Juk garaže turbūt baisiai šalta.
Daromos garažo durys džeržgė lyg senas dviratis, lėtai kylantis į kalną. Viduje prietema. kažkur turi būti šviesos jungiklis. Apgraibiau sieną kairėje. Ranka aplipo voratinkliais ir dulkėm. Nubraukiau jas į chalatą. Dešinėje ranka užčiuopė jungiklį. Pasukau mygtuką pagal laikrodžio rodyklę. Lubose sumirksėjo lempos. Tyliai ūžė. Basomis kojomis žengiau vidun. Grindys šaltos ir purvinos. Ant pirštų galų lyg balerina nutipenau palei sieną link didžiulių lentynų. Ant jų dar nuo senelio laikų pilna seno šlamšto. Atsuktuvas, pjūklas, varžtelių maišelis. Du ritinėliai lipnios juostos. Eilė butelių nuo fantos ir kolos, pilnų juodo skysčio. Apsilaupiusi Nescafe skardinė. O joje vinys. Vinukai! Vinukai! Vinukai! Paėmiau skardinę ir nutipenau atgal prie durų. Pasukau jungiklį į kairę. Šviesa užgeso. Užesys nutilo. Užbėgau laiptais į viršų paskui save palikdama purvinus pėdsakus.
Grįžau atgal į vonią. Nusivilkau chalatą ir įmečiau jį į vonią. Atsisėdau ant plytelių ir iš skardinės paėmiau du vinukus. Cik Cik.

Galvoje supypsi pyp pyp.
Pasaulyje, kurį vadinu Sistema, įvyksta šis tas keisto. Sistemos klaida- šis rytas.
2007-05-03 20:29
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 10 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2007-07-24 15:41
ŽEMAITUKĖ
Malėtėškės, baik U dvoiką skriaust :0)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2007-07-20 16:07
U2
U2
aš ir dar kartą perskaičiau.aprašyta blogai,nes neatspindi tikrovės, negaliu aprašyt jausmo, kurį jaučiau.
aprašau tam, kad noriu aprašyti.čia aš nurašiau nuo dienoraščio.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2007-05-20 10:05
moletiskis
dar karta perskaiciau..kas ten pas tave dedasi? aprasineji tai gerai bet ...kam?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2007-05-15 18:22
Si bilė Sibire
Galbūt nebloga pradžia.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2007-05-04 19:49
U2
U2
viskas čia buvo iš tikrųjų.atsibudau ir pamačiau tamsą.neatsimerkiau.o atda išgirdau lietų.nemačiau, kaip lijo, bet girdėjau.o šlapia buvau nuo prakaito.dar taip sušlapus gyvenime nebuvau.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2007-05-04 19:47
U2
U2
nes vinys....taigi vinys!!!paimi du vinukus ir trankai vieną į kitą ir girdis toks cik cik cik
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2007-05-04 08:52
moletiskis
baimes nera, nes neaisku kodel baisu. sapne baisu del bejegiškumo. o realybeje baisu, nes yra realu. priežastis.
o apie vinis kam? kas idomu apie vinis?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2007-05-04 08:33
Dratelė
Koja paliečiau vėsią apelsinų sieną.


hmmm :] kriap6t kriap6t pasmakrėn
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2007-05-04 00:59
johny rubber
puse teksto vadinama seka, kai Vienintelė tikrovė, kurią nubudusi mačiau, buvo tiršta tamsa.
vėliau tu praregėjai, bet pirmas sakinys kas jis?

literatūriškai trinti atmintį

Sistemos klaida- šis ..
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2007-05-03 21:55
ill
ill
patiko. geras. tik nesuprantau, kas kam tu vinuku ji bėgo pasiimt kam jai jų prireikė - gal nenuskaičiau ko?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą