Rašyk
Eilės (78094)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 9 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Spjauk į mane.

Ir sunaikink visas varganas, užsilikusias vilties liekanas.

Man jų nereikia.

Nereikia, nes jos man primena vaikystės sapnuose matytą staliaus dirbtuvėlę... pritvindytą dulkių ir pelėsių tvaiko... kurioje buvo gaminami kryžiai, rūpintojėliais ir... karstai... Tai buvo mano baisiausias vaikystės sapnas.

Dabar tu mano sapnas.

Man nereikia sapnų.

Nors šiandien tamsu. Ir aš... vis dar laukiu tavęs...

Spjauk į mane!

Ir išnyk. Kaip toji vaikystė. Tamsi, dvokianti staliaus dirbtuvė. Kaip praeitis. Išgaruok... kaip vandens lašas ant įkaitusio akmens... Sunyk... kaip šešėlis, tekančios saulės galybe užtvindytoj laukymėj... Ir sudušk... kaip krikštolinis dangus... kurio niekada nei nebuvo...

Staliaus dirbtuvėlė... Pienių pūkais nuklotas vieškelis į miškelį... Tyrumu spinduliuojanti žemė... Drugių mirgėjimas pievoje... Ir maža mergaitė... su rugiagėlių puokšte... pabėgusi iš dvokiančios staliaus dirbtuvėlės... Tyras sapnas... Tik nuojauta bloga... Nes viršum pievos... Juoduoja Dangus... Jis tarytum negyvas... Juodas....... Be erdvės... Be žvaigždžių... Be saulės... Be plunksninių debesų sruogų... JO TEN NĖRA... ... ... Nėra Dangaus! Nėra kur kilti... Nėra kur stiebtis rugiagėlėms... Nėra kur kilti pienės pūkui... Nėra kur svajoti šviesiaplaukei mergaitei... Sapno idilę užgožė Nukritęs Dangus...

Bloga nuojauta...

Nebėra kur kilti...

Tad spjauk į mane!
Į mano košmarišką vaikystės sapną! Į viltį vėl kada nors pakilti! Spjauk... Tik šįkart visam laikui... Be teisės sugrįžti...
Uždrausk man save.

Nes man nereikia sapnų. Nes noriu pamiršti tą kraupų nukritusio dangaus vaizdą... Dangaus, kuris voliojasi po kojom... tarytum sutrypta juodos medžiagos skiautė... apvelta žvaigždžių ir juodžemio moliu...

Nebegrįžk! Į sapnus. Į mane.

Nereikia žudyti dangaus...



Išeik.



Ir pasiimk su savimi tą kvailą viltį - man skirtą karstą... Nes nenoriu trokšti dulkėse ir pelėsių tvaike...

Man reikia erdvės. Sparnų. Didžiulės pievos. Ir tako į mišką. Rugiagėlės žiedo... Iš vaikystės sapnų...
  Tik nereikia juodos bedugnės.

Tad išeik. Pavargau įsakinėti tau... Tad PRAŠAU...

Išgirsk mane, pavirtęs drugeliu... sklandančiu virš sutrypto, sumaitoto dangaus... gali pasiimti VISKĄ... sapnus... dangų... laiką... skrydį... mintis... savo giliai žalių akių žvilgsnį... laukimą... pievą... prisilietimą... kūno karštį... atgimimą... pyktį... laukinę aistrą... visus iki vieno pienių pūkus... takelį link miško... pėdsakus... žvaigždžių spindesį... juodąjį karstą... dulkių smogą... pelėsius... svajones... ateitį... - VISKĄ... absoliučiai VISKĄ...

Tik prašau...



Išeik.



Neatsisveikinęs. Be ašarų. Be apeigų.
Neprisiliesk. Anei kūnu, anei žvilgsniu -
negalima.
Ir nebesakyk anei veno žodžio -
tiesiog nebegalima.
Ir jokiu būdu nepalik manęs tikinčios... TAVIMI... -
Ar supranti, jog ir tai tau draudžiama!

...

Viršum pievos draikėsi plunksninių debesų tinklas... Jame spurdėjo milojonai margasparnių drugių... Vėjas nešiojo pienių pūkus... ir retkarčiais iš miško atgindavo svaiginantį pušynų kvapą... Dulkėto keliuko pakraščiuose būriavosi pienių pūkai... čia pakildami viršum pievų... čia besileisdami ant šviesių mažutės mergaitės, žaidžiančios pievoje, plaukų... ir rugiagėlių... stipriai suspaustų gležnoje rankutėje... Ant balto veidelio žaidė judrūs saulės spinduliai... Švelnus vėjelis sklaidė ilgus, šviesius plaukus... Tik didžiulėse vaikiškose akyse slapstėsi matytos dirbtuvėlės tamsa... tarytum negandos šešėlis... nebyliai praplaukiantis pro šalį...

      ...PAMIRŠTAS... bet NEPAMIRŠTAMAS...

Kaip ir tu...

O aplink taip aitriai kvepėjo pušų sakais ir medumi... Mergaitė vis žaidė pievoje... pilnoje mėlynų rugiagėlių žiedų...

  Galbūt juose ji matė amžiams prarastą dangų...

2002-04-28 17:25
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 23 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2002-05-27 00:09
Phila
super...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2002-05-10 02:48
Gediminas Tarasevičius
Stipriai parašyta, tik man kelia nuobodulį besikartojantys vaizdai... deja vu išgyvenimas... su vis naujomis smulkmenomis...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą